20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: HVEM TROR DERE VINNER VM?  (Lest 16325 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
HVEM TROR DERE VINNER VM?
« Svar #60 på: 26. Juni 2006, 14:46 »
Sånn som Argentina har spillt så tror eg de vinner VM, men nå får de en VELDIG vanskelig motstander i Tyskland. Vinner de den kampen så tror eg de blir vanskelig å slå.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
HVEM TROR DERE VINNER VM?
« Svar #61 på: 26. Juni 2006, 15:17 »
Sitat fra: "GMC"
Sånn som Argentina har spillt så tror eg de vinner VM, men nå får de en VELDIG vanskelig motstander i Tyskland. Vinner de den kampen så tror eg de blir vanskelig å slå.

Sånn som Argentina spilte mot Mexico er det svært lite som tyder på at de vinner VM. De spile elendig mot Mexico, og hadde faktisk fortjent å tape kampen.

Argentina storspilte mot Serbia, men spilte dårlig og burde ikke vunnet mot Elfenbenskysten. De var svake også mot Nederland, men likevel bedre enn mot Elfenbenskysten. Mot Mexico spilte de dårligere enn mot Elfenbenskysten igjen, og det var kun et ikke spesielt godt mexikansk lag og gode argentinske enkeltprestasjoner som gjorde at Maradonas lag vant kampen.

For all del, jeg vil gjerne se mer av artistene til Argentina, og jeg vil gjerne se mer av Argentinas finfotball. Men jeg er faktisk stygt redd for at Argentina gjorde seg ferdig mot Serbia.
Jeg vil ikke utelukke at Tyskland kan vinne kampen. Men da MÅ Ballack være med.

Vinneren av Argentina-Tyskland kan fort nå finalen.
¨
Jeg håper av hele mitt hjerte på tysk seier.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon