20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: HVEM TROR DERE VINNER VM?  (Lest 16350 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
HVEM TROR DERE VINNER VM?
« Svar #15 på: 30. Mai 2006, 15:39 »
Det beste hadde vært å se USA banke England i finalen !
Jeg håper på USA og tror de kan nå iallefall til kvartfinalen, muligens lenger. De har helt klart noe stprt på gang, og spillere som Beasley, Dempsey og McBride kan bli svært viktige.  Men jeg tror nok det blir Brasil som løfter pokalen i år :) De har et utrolig lag som virker ustoppelige!
Lag som Italia, Spania, Portugal håper jeg ryker ut fortest mulig...England kan også for min del forsvinne tidlig

USA for VM gull !!!
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 30. Mai 2006, 23:09 »
Nå vant England i kveld en treningskamp mot Ungarn. Målscorere Gerrard, Terry og Crouch for England. Ungarn sin målscorer vet jeg ikke hvem er men målet var vakkert.

Walcott immponerte, Carragher immponerte i en sjelden anker rolle, Beks la fantastiske frispark som resulterte i 2 mål og to assist og Crouch immponerte også for tredje gang på de siste tre kampene. Nå nevnte jeg bare de spillerene med litt mindre forventninger med unntak av Beks og spillere som Lampard og Terry har jeg ikke sagt noe om. De presterte sånn som de skal selv om jeg savnet de lange løpene fra Lampard. Men han var flink til å fordele ballen.
iverpool FC

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 30. Mai 2006, 23:15 »
Spilte Owen?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 30. Mai 2006, 23:27 »
Owen spilte ca 60min. Var heller dårlig i dag og manglet tydlig kamptrening!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 30. Mai 2006, 23:41 »
Heading i tverligger etter retur fra straffe. Denne gangen var det ikke Beks men Lampard som bummet.
iverpool FC

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 30. Mai 2006, 23:53 »
Jeg har satset penger på at Brasil vinner VM og at Michael Ballack blir toppscorer...

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 30. Mai 2006, 23:55 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Jeg har satset penger på at Brasil vinner VM og at Michael Ballack blir toppscorer...

Er fint villig til å vedde imot att Ballack blir toppscorer men att Brasil vinner derimot.... :D
iverpool FC

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #22 på: 30. Mai 2006, 23:56 »
Etter å ha sett England i dag ville jeg satt pengene mine på Crouch som toppscorer og Argentina som vinnere!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 30. Mai 2006, 23:58 »
Haha, er det fleip eller? Okey att Argentina vinner, det kan skje. Men Crouch toppscorer? Jeg tror han kan overaske siden han er typen som scorer mye i små perioder for å så gå perioder uten mål. Derfor tror jeg att Crouch i en god periode kan overaske.   :) Men toppscorer? Han er jo ikke fast engang. Jeg ville heller satt pengene på Adriano eller Ronaldo.
iverpool FC

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 31. Mai 2006, 00:33 »
Adriano og Ronaldo er ganske dårlige spill vil jeg si. Oddsen er relativt lav og i tillegg har jo Brasil et helt lag som kan score masse mål. Dermed tror jeg at Brasils målscorere vil fordele seg ganske jevnt...

Ballack derimot. Tysklands klart beste spiller, straffeskytter og frisparkskytter har en fair mulighet til å score en god del mål i VM. Jeg tror ikke ærlig og oppriktig at han kommer til å bli toppscorer, men jeg synes 50 i odds er mye høyere enn sjansen for at han skal bli toppscorer tilsier... Dermed valgte jeg å satse en slant på ham...

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 31. Mai 2006, 00:38 »
Vet faktisk om en fyr som har satset på en spiss for Iran tror jeg det var. Han er Irans mestscorende spiller og scorer ofte 5-6 mål pr kamp men da mot relativt dårlig motstand. Dette er hva jeg har hørt. Vet egentlig ikke hvem det er og det jeg sier nå er det eneste jeg kan om han. Og mye er sikkert feil også.  :)
iverpool FC

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 31. Mai 2006, 00:39 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Spilte Owen?

Som Thomas sier, Owen spilte 60 minutter, og det er tydelig at han trenger all den kamptreningen han kan få. Han hadde én stor sjanse på et innlegg fra Beckham, i forkant av Lampards straffespark (som han brente). Owen headet dessverre rett på en noe heldig ungarsk keeper. Etter straffesparket hadde han en heading i tverligger.
Den Owen vi hadde før nyttår hadde satt begge de to sjansene.

Ekspertkommentatoren på BBC antydet at Owen skulle spille 60 min mot Ungarn og 90 min mot Jamaica på lørdag. Gjenstår å se. Jeg skal ihvertfall  følge kampen og håper å få se Owen score mål.

Crouch som toppscorer?
Joda, han kan å score mål, men sjansen for at han blir toppscorer i VM, når han høyst sannsynlig blir benkevarmer, er særs liten. Klose er nok en mye mer sannsynlig toppscorer enn Ballack.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 31. Mai 2006, 00:40 »
Sitat fra: "Stephan Solheim"
Det beste hadde vært å se USA banke England i finalen !
Jeg håper på USA og tror de kan nå iallefall til kvartfinalen, muligens lenger. De har helt klart noe stprt på gang, og spillere som Beasley, Dempsey og McBride kan bli svært viktige.  Men jeg tror nok det blir Brasil som løfter pokalen i år :) De har et utrolig lag som virker ustoppelige!
Lag som Italia, Spania, Portugal håper jeg ryker ut fortest mulig...England kan også for min del forsvinne tidlig

USA for VM gull !!!

Du vet at USA høyst sannsynlig vil møte Brasil i 2. runde dersom de går videre? For sjansen for at USA skal vinne gruppen ser jeg på som svært liten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 31. Mai 2006, 16:31 »
Togo vinner VM.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 31. Mai 2006, 16:41 »
Sitat fra: "Torjus"
Togo vinner VM.

Ingen TVIL  :P  :D
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic