20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fem eller syv innbyttere?  (Lest 2666 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fem eller syv innbyttere?
« på: 26. Mai 2006, 21:08 »
Nå skal det bestemmes om det kanskje skal bli lov å ha syv spillere på benken i England, som i Norge. Dette er noe de store klubbene ønsker veldig sterkt, mens de små klubbene helst vil ha det som det er. Jeg synes at det skulle tillates å ha syv innbyttere, da vil det blir lettere for talenter å komme til og det vil bli mer praktisk for alle om man kunne ha to spillere ekstra og velge mellom. Et alternativ kunne jo vært å kanskje ha en grense på at en eller to av spillerne må være under en bestemt alder?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 26. Mai 2006, 21:12 »
Jeg deler dine synspunkter, og syns at ideen om en øvre aldersgrense på en spiller er meget spennende. Dette åpner som sagt ikke bare for flere muligheter på benken, men også at talenter kan få plass der. Jeg syns det er en meget god tanke.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 27. Mai 2006, 01:11 »
Er det ikke 6 innbyttere lovlig i Norge da? Uansett så er jeg positiv til 7 innbyttere, gir flere alternativer.
iverpool FC

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #3 på: 27. Mai 2006, 01:22 »
I Europa-cuper har det vel vært 7 innbyttere i flere år nå!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 27. Mai 2006, 01:33 »
Joda men i Norge er det lov med 6.
iverpool FC

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5 på: 03. Juni 2006, 12:15 »
Er ikke det 7 i Norge? 6 + keeper

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6 på: 03. Juni 2006, 12:16 »
Er ikke det 7 i Norge? 6 + keeper.

Støtter forslaget om 7 innbyttere i England, skulle bare mangle når det brukes 7 i CL- og Uefacupen.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 03. Juni 2006, 14:18 »
Ja synes 7 er bra. Kanskje plass til Luque på benken o då.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #8 på: 03. Juni 2006, 15:29 »
Sitat fra: "Benson"
Ja synes 7 er bra. Kanskje plass til Luque på benken o då.

Måtte nok hatt 10 plasser da :lol:

Agurksaft

• Gjest
« Svar #9 på: 05. Juni 2006, 01:59 »
"Jeg deler dine synspunkter, og syns at ideen om en øvre aldersgrense på en spiller er meget spennende. "

Nei nei nei, det der er diskrimminering av verste sort, det er meg heilt riv ruskande gale! Ein skal ikkje drive å kvotere inn folk i hytt og pine.
Dessuten så syns eg at 5 spelarar på benken får vera nok, skal ein ha 7 spelarar på benken så vil vel så å sei aldri nokon av dei få spela , og å reisa verden rundt på Laurdagskveldar har vel ikkje så mange 7 val på 2 divisjonsklubbar ( reknar med dette kjem til å smitte lenger ned i divisjonane ) som har lyst til?