20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Komplett tv-guide  (Lest 21453 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Komplett tv-guide
« Svar #15 på: 27. Mai 2006, 22:36 »
Nei det er det ikke. Forskjell er der, klart og tydelig. Hvorfor skal ikke jeg legge meg opi.
iverpool FC

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Komplett tv-guide
« Svar #16 på: 27. Mai 2006, 22:39 »
GI DEG!

Det er helt elementært ikke forskjell i kvaliteten. Det har med lysforhold på innspillingsplassen og andre innstillinger på din TV å gjøre. Dette blir bare dumt å høre på, Dag.

Det er minimale og umerkelige forskjeller i produksjonsutstyret til de ulike kanalene, og det at du mener bildet er skarpere på den ene kanalen må være en psykisk handling du har overbevist deg selv om (det hørtes kanskje verre ut enn det er. Ikke misforstå.).

Slutt nå med dette tullet.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Komplett tv-guide
« Svar #17 på: 27. Mai 2006, 23:04 »
Slutt med tullet. Jeg synes det er mer behagelig å se på NRK grunnet bildene. Jeg har sett forskjell på flere tver og derfor tror jeg ikke det er pga innstilingene. Uansett så skjønner jeg ikke hvorfor dette er så viktig for deg. Jeg sa jo bare min mening, trenger ikke lage en sak ut av det. Ikke en så stor sak.
iverpool FC

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Komplett tv-guide
« Svar #18 på: 27. Mai 2006, 23:07 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Slutt med tullet. Jeg synes det er mer behagelig å se på NRK grunnet bildene. Jeg har sett forskjell på flere tver og derfor tror jeg ikke det er pga innstilingene. Uansett så skjønner jeg ikke hvorfor dette er så viktig for deg. Jeg sa jo bare min mening, trenger ikke lage en sak ut av det. Ikke en så stor sak.

Dette har ikke med meninger å gjøre, men fakta! Du ser selvfølgelig forskjell på ulike programmer, men det er på grunn av det enkelt programmets produksjonsmiljø. Poenget er at hvis NRK og TV2 sendte den samme fotballkampen, så ville bildekvaliteten vært den samme! Nå virker du litt på jordet, Dag. Jeg skjønner ikke at du fortsatt kan argumentere for dette her. Hjelpe meg...
Tore Eikeland,

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Komplett tv-guide
« Svar #19 på: 27. Mai 2006, 23:11 »
Vil legge til att det ikke bare er jeg som har "merket" denne forskjellen. Uansett grunn, tver som er forskjellig innstilt eller hva et nå er såp er det en forskjell. Det er det eneste jeg bryr meg om. Det kan ha noe med signalene å gjøre, eller kanskje flere tver som er likt innstilt, men det er en forskjell der. Du har sikkert rett Journalisten, men jeg ser forskjell. OG jeg er ikke den eneste.
iverpool FC

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Komplett tv-guide
« Svar #20 på: 27. Mai 2006, 23:15 »
Herre! Leste du ikke hva jeg skrev: Hvis du ser høydepunktene fra en fotballkamp på TV2, og deretter ser nøyaktig de samme høydepunktene på NRK, ser du forskjell da?

I så fall er du Supermann.

Forskjellene er så minimale at de er umerkelige. Det eneste argumentet for at det kan være forskjell, må være på TV'er som ikke er tilknyttet parabol. I så fall er det godt mulig at det er forskjell på bildekvaliteten. Det er naturlig.
Tore Eikeland,

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Komplett tv-guide
« Svar #21 på: 27. Mai 2006, 23:19 »
Sitat
Herre! Leste du ikke hva jeg skrev: Hvis du ser høydepunktene fra en fotballkamp på TV2, og deretter ser nøyaktig de samme høydepunktene på NRK, ser du forskjell da?

Ja jeg ser forskjell. Hvis ikke ville jeg ikke sagt noe om denne saken.

Sitat
Det eneste argumentet for at det kan være forskjell, må være på TV'er som ikke er tilknyttet parabol. I så fall er det godt mulig at det er forskjell på bildekvaliteten. Det er naturlig.

Jeg har ikke parabol så der har du sikkert grunnen.
iverpool FC

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Komplett tv-guide
« Svar #22 på: 27. Mai 2006, 23:21 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Jeg har ikke parabol så der har du sikkert grunnen.

Endelig. Da er saken oppklart. I så fall kan du selvfølgelig merke en viss forskjell. Må samtidig få oppfordre deg til å anskaffe parabol!  :D
Tore Eikeland,

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Komplett tv-guide
« Svar #23 på: 27. Mai 2006, 23:22 »
Lala lala GEORDIE :lol:  8)  :lol:

Noreng

• Gjest
Komplett tv-guide
« Svar #24 på: 25. Juni 2006, 10:48 »
Min kommentator stab:
Arne Scheie (Kommentator)
Karl Petter Løken (Kommentator)
Bengt et-eller-annet (Ekspert)
Ståle Solbakken (Ekspert)
Davy Wahtne (Sjef)
Espen Graff (Barne-hage onkel :lol: )

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Komplett tv-guide
« Svar #25 på: 25. Juni 2006, 12:11 »
Jeg liker kommentatorparet på tv2 med Harald Bredeli og han andre typen. De tar ikke alt på død og liv, er ikke så slitsomme å høre på og det virker som at de morer seg. Men Scheie og Semb er selvfølgelig heller ikke til å forakte.

Noreng

• Gjest
Komplett tv-guide
« Svar #26 på: 25. Juni 2006, 13:55 »
Semb? Nei, faen heller. Han er så feil. Man kan sovne!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Komplett tv-guide
« Svar #27 på: 25. Juni 2006, 14:24 »
Syns det har vøre dårlege kommentatora. Einaste Scheie og Alsaker som holder nivå!

Resten av gjengen er berre bajassa. Olav Tråen, Karl Petter Løken , Johan Semb, Jostein Flo og han fyren med jente stemme har alle ein ting til felles, dei er fryktelig dårleg! Frykteleg dårleg.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Komplett tv-guide
« Svar #28 på: 25. Juni 2006, 15:34 »
Alsaker og Semb, dritbra par. Beste i landet!
Løken er til å sovne av. Dessuten har TV2 også Bengt Eriksen, som også er jævla kul!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Komplett tv-guide
« Svar #29 på: 25. Juni 2006, 15:41 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Alsaker og Semb, dritbra par. Beste i landet!
Løken er til å sovne av. Dessuten har TV2 også Bengt Eriksen, som også er jævla kul!

Alsaker - Eriksen er det beste teamet. Så kommer Alsaker - Semb.
Scheie har tapt seg. Forveksler Australia med Østerike + mangen små feil. Så han kommer på en 4. plass. Men sett han sammen med en brukbar makker - Alsaker(?) - så blir det jævla bra.
iverpool FC