20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Robert Huth??  (Lest 11515 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #45 på: 06. Juni 2006, 16:59 »
Han er langt fra god nok, i tillegg til at han er et rasshøl. Ergo, han slutter vi å tenke på. ;)

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #46 på: 06. Juni 2006, 17:03 »
Ja det begynner å bli lenge siden newcastle hadde en jevn god midtstopper.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #47 på: 06. Juni 2006, 17:32 »
Taylor?
iverpool FC

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #48 på: 06. Juni 2006, 17:33 »
Vi skulle hentet inn Woodgate og et ungt talent, som Lescott eller noe. Noen som vet hvordan det står til med Michael Dawson? Han var et stort talent husker jeg.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #49 på: 06. Juni 2006, 17:35 »
Og nå er han en spiller som imponerer for Spurs som ikke klarte å kvalifisere seg for CL. Hvis Newacastle skal kjøpe Dawson blir han meget dyr, meeeeget dyr. Tatt inn i landslagstroppen etter att Young måtte trekke seg.
iverpool FC

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #50 på: 06. Juni 2006, 18:50 »
deilig og lese at sheperd avkrefter ryktene om huth på www.teamtalk.com !

vil mye heller ha woodgate en tyskern på 2 m og som er 3 m over skuldrene , thats it!

og tønsberg vi har jo steven taylor???????
han hadde en klønete boumsong som makker i starten og det tok vekk noe av oppmerksomheten. som de to blemmene mot manu hjemme. taylor var konge, noe han var helt til han ble skadet!=)
lt;3 Newcastle <3

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Robert Huth??
« Svar #51 på: 06. Juni 2006, 19:08 »
Middlesbrough leder kappløpet om Huth
Skrevet av Tore, 6 Juni 06

Robert Huth forsvinner etter all sannsynlighet fra London og Chelsea denne sesongen. Hans neste destinasjon i fotballkarrieren har det vært spekulert over en stund, og nå ser det ut til at Middlesbrough leder kappløpet om tyskeren. Agenten hans har ikke hørt noe fra Newcastle.

Da spørs det hvordan Glenn Roeder og Newcastle ser på saken. Det har vært ryktet lenge at Newcastle skulle ha meldt sin interesse for den unge Chelsea-stopperen, men de har foreløpig ikke foretatt seg noe.

Det kan virke som om tiden knapper inn litt nå. Forsvarerens agent, Manfred Schulte, har nemlig allerede vært i snakk med Middlesbrough, og har rapportert at han er imponert av folkene som er i styringen der. Uansett har Newcastle enda ikke fremmet sin interesse, men de må nok gjøre noe snart, hvis de vil ha noen sjanse til å kapre 21-åringen.

?Jeg drog for å se Middlesbrough. De er en god klubb og jeg ble imponert av ledelsen, de var høflige og ærlige?, sa Schulte ifølge Talking Soccer. ?Jeg vil snakke med Robert denne uken og fortelle ham hvor imponert jeg var av Middlesbrough, men det er mange klubber som er interesserte i ham, så vi får se hva som skjer i neste uke. Jeg vil tippe Middlesbrough har en sjanse, men jeg har ikke hørt fra Newcastle.?. For meg lukter i hvert fall dette typisk agentsnakk lang vei, for å prøve og lokke til seg flere klubber, og for å høyne prisen.

Skal bli spennende å se hvor tyskeren forsvinner, men alt tyder på at han ikke blir i Chelsea, i hvert fall.

SISTE: Newcastle-formann Freddy Shepherd sa i dag: ?Det er ingen sannhet i at vi vil snakke med Huth?. Dette kom tilfeldigvis sporenstreks etter at jeg publiserte min artikkel. Jeg trekker dermed den konklusjonen at Shepherd kan både norsk, OG at han leser på NewUtd.com.

Uansett er det en kjent sak at Glenn Roeder er en fan av Robert Huth, men Newcastle føler at de er godt dekket sentralt i forsvaret, med Titus Bramble, Steven Taylor, Craig Moore, Jean-Alain Boumsong og Peter Ramage. Etter sigende kan vel også Elliott steppe inn om nødvendig.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!