20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Robert Huth??  (Lest 11519 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Robert Huth??
« Svar #15 på: 28. Mai 2006, 11:42 »
Ja jeg må nok være synsk ja... Huffameg
Men er det noen som vet om Huth er veldig skadeforfulgt? Det siste vi trenger nå, er en skadeforfulgt spiller. De har vi nok av fra før

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #16 på: 28. Mai 2006, 19:34 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Det att han er en stopper med veldig lite tempo i kroppen, ikke har immponert i PL dog fått få sjangser og blir sett på som ett svakt ledd i det Tyske laget gjør att du kanskje bør tenke deg om?  :)

Men han er ung og helt klart en spiller med ett kjempe potensiale. Men han har tilgode å bruke det.

Jeg tror også at dagens situasjon for ham i Chelsea kan være en slags hindring for Huths utvikling. Det er ikke lett å bli en bedre spiller av aldri å få muligheten, og når han først kommer inn så stilles det rimelig høye krav (noe jeg antar ettersom han spiller for Chelsea....)

KANSKJE kan et klubbskifte virkelig få Huths utvikling og kariere, til å skyte fart?
Men det er også verdt å stille spørsmålstegn ved om Newcastle bør bruke midler til å hente en slik type spiller til St.James, og spesielt på en plass hvor vi egentlig har ganske bra dekning... Sån sett hadde det vert mer gunstig med en erfaren spille som f.eks Campbell. Men det er kun et eksempel, for jeg vil faktisk ikke se Sol Campbell i Newcastle. Hadde vi hentet ham for noen år siden: JA. Men nå: NEI, for gammel (ikke verdt å satse på).

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #17 på: 28. Mai 2006, 20:06 »
Sol Campbell har nok bare maks. to år igjen som fotballspiller på så høyt nivå. Da er det bedre med Huth eller Woody.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #18 på: 28. Mai 2006, 20:21 »
Sitat fra: "haavesv"
Sol Campbell har nok bare maks. to år igjen som fotballspiller på så høyt nivå. Da er det bedre med Huth eller Woody.

Er dette et svar på mitt innlegg over? Det betyr i såfalll ett av to:
1: du har ikke lest det jeg skrev
ELLER
2: du har ikke forstått hva jeg mente
.....

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #19 på: 28. Mai 2006, 20:26 »
Det var ikke et svar på innlegget ditt nei, var vel heller ment som en ''støtte'' eller komentar.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #20 på: 28. Mai 2006, 20:31 »
Sitat fra: "haavesv"
Det var ikke et svar på innlegget ditt nei, var vel heller ment som en ''støtte'' eller komentar.

Da er jeg med. Med unntak av Woodgate. Men jeg trenger neppe å utdype atter en gang hvorfor jeg er imot å hente ham tilbake....
Når det gjelder Huth så er jeg interessert i å høre andres meninger om hvorvidt det kan være verdt å investere i å hente ham (for at han skal utvikle seg) for å evt styrke en plass som vi allerede har bra dekning på...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #21 på: 28. Mai 2006, 21:23 »
Synes vi skal prioritere en venstreback og en høyreback! På midtstopper plassen har vi egentlig veldig bra dekning i dag:

Taylor-Bramble-Moore-Elliot-Ramage. Værre på venstre siden der vi har bare baba og på høyre der vi bare har Carr. Syns vi skal hente backer og så kan vi heller bruke dem i midtforsvaret når skadehøsten setter inn :lol:

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #22 på: 28. Mai 2006, 22:27 »
På høyrebacken har vi jo Ramage som kan brukes, og på venstre har vi jo kjempe-backup med Elliot  :lol:

Er i grunnen enig med deg, vi bør forsterke begge backene, men vi trenger og en midtstopper.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #23 på: 29. Mai 2006, 19:10 »
Faktisk så synes jeg vi skal gi Bramble full tillitt neste sesong. Han spilte meget bra i de siste 5-6 kampene denne sesongen, og kanskje har han begynt å få ut noe av talentet som Robson så hos han en gang for leeenge siden. Hvis han og Taylor slår ut i full blomst så har vi et meget godt stopperpar med Morre som backup. Spørsmålet er vel bare om Bramble klarer å prestere godt over lengre tid, og hvor mange sesonger skal vi vente på at nettopp det skal skje. Men med den framgangen han har vist i det siste, synes jeg vi skal la Bramble starte ved siden av Taylor fra august av.
Selvfølgelig vil jeg heller ha Cannavaro, Chivu eller Mexes men det synes egenltig urealistisk at Newcastle kommer til å bruke masse penger på en stopper i sommer nå som andre posisjoner trenger større oppmerksomhet (spiss !!!!!). Og jeg tror heller ikke at Huth er en forsterkning i forhold til de stopperne vi allerede har.
Newcastle's største forsvarsproblem er etter min mening sidebackene.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #24 på: 29. Mai 2006, 20:00 »
Sitat fra: "VepsoO"
Faktisk så synes jeg vi skal gi Bramble full tillitt neste sesong. Han spilte meget bra i de siste 5-6 kampene denne sesongen, og kanskje har han begynt å få ut noe av talentet som Robson så hos han en gang for leeenge siden. Hvis han og Taylor slår ut i full blomst så har vi et meget godt stopperpar med Morre som backup. Spørsmålet er vel bare om Bramble klarer å prestere godt over lengre tid, og hvor mange sesonger skal vi vente på at nettopp det skal skje. Men med den framgangen han har vist i det siste, synes jeg vi skal la Bramble starte ved siden av Taylor fra august av.
Selvfølgelig vil jeg heller ha Cannavaro, Chivu eller Mexes men det synes egenltig urealistisk at Newcastle kommer til å bruke masse penger på en stopper i sommer nå som andre posisjoner trenger større oppmerksomhet (spiss !!!!!). Og jeg tror heller ikke at Huth er en forsterkning i forhold til de stopperne vi allerede har.
Newcastle's største forsvarsproblem er etter min mening sidebackene.

Så Bramble som gjorde det bra på slutten av sessongen nå fortjener en plass i første 11'ern fra høsten, men IKKE Moore som sannsynligvis var enda bedre?

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #25 på: 29. Mai 2006, 20:05 »
Ja det stemmer at jeg mener at Bramble fortjener tillitt nå. Moore presterte også veldig bra, og jeg er åpen for at Bramble-Moore kan fortsette samarbeidet til høsten. Jeg er også tilhenger at spillere spiller kamper på bakgrunn av prestasjoner, ikke navn, ukelønn og rykte. Etter min mening så fortjener Bramble-Moore/Taylor å få tillitten når neste sesong starter.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #26 på: 29. Mai 2006, 21:16 »
bramble har jo blitt dritgod! etter neste sesong spiller han for England! :D

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #27 på: 29. Mai 2006, 21:40 »
Sitat fra: "VepsoO"
Ja det stemmer at jeg mener at Bramble fortjener tillitt nå. Moore presterte også veldig bra, og jeg er åpen for at Bramble-Moore kan fortsette samarbeidet til høsten. Jeg er også tilhenger at spillere spiller kamper på bakgrunn av prestasjoner, ikke navn, ukelønn og rykte. Etter min mening så fortjener Bramble-Moore/Taylor å få tillitten når neste sesong starter.

Den er jeg enig i.
Skal Bramble ansees som et førstevalg nå på bakgrunn av sine prestasjoner på slutten av sessongen så fortjener Moore det også. Virker som om noen her vil ha Taylor tilbake umiddelbart med engang han er spilledyktig uansett, det er jeg litt motstander av. Klarer Moore og Bramble å fortsette like bra utvoer når vi begynner igjen til høsten ser jeg ingen grunn til at Taylor og\eller Boumsong automatisk skal ta fra dem plassen.
Men ettersom det er en relativt lang pause fra sessong avslutningen hjemme mot Chelsea og frem til seriestart neste sessong mener jeg at det blir feil å ta ut første 11'ern til seriestarten på bakgrunn av hvem som var gode sist på vårsessongen nå. Men det skal heller ikke gå på navn som du sier, men enkelt og greitt det som er best egnet ut fra det Roeder har sett av spillerne sine i sessong oppkjøringen.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #28 på: 29. Mai 2006, 21:47 »
jepp samarbeidet fungerte bra det . men selvom leverposteien var god så setter du ikke bløtekaka til side hvis du skjønner.

taylor var meget solid i de kampene han spilte i år.

så jeg mener en ung taylor bør spille sammen med bramble, framfor moore!
taylor er sJEF!!!
lt;3 Newcastle <3

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #29 på: 30. Mai 2006, 12:53 »
Å se Taylor i Shearers testimonial ga meg nesten tårer i øynene. Han har en sånn innsats og tenning, trår så voldsomt til i taklingene, men spiller helt reint. Jeg blir bestandig våt i øynene av å se Taylor spille fotball. Men det sier seg jo selv at han må spille seg inn på laget. En 19-åring skal ikke ha klippekort på laget, samme hvor god han er.
Men for all del, Moore og Bramble må jo også vise at forrige sesong ikke var et blaff.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon