20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Robert Huth??  (Lest 11536 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Robert Huth??
« på: 26. Mai 2006, 00:40 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_1245160,00.html

Vil vi ha en klønete tysker i backrekka?? Huth er jo visstnok et stort talent, men av det jeg har sett av han så sier jeg nei takk. Vil heller ha Curtis Davies, Upson, Pasanen, Heitinga, Campbell eller Woodgate.

Hva mener dere folkens?
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #1 på: 26. Mai 2006, 12:21 »
Ja takk sier jeg! Huth hadde slettes ikke vært dum å ha han hvis vi ikke får inn Woody eller Heitinga (noen som vet om vi har blitt linket med ham? hadde vært fantastisk!) Ville heller hatt Huth enn Campbell, mye på grunn av alderen til Campbell i forhold til Huth og at han ikke har hatt en spesielt bra sesong. Men de to stopperne jeg håper Newcastle henter er Woody eller Mexes.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Robert Huth??
« Svar #2 på: 26. Mai 2006, 13:34 »
Nei jeg vil ikke ha Huth. Etter den grusomme "taklingen" på Shearer så bestemte jeg meg for at jeg ikke ønsker Huth til Newcastle.
Tenker selvfølgelig på den kampen da Shearer ligger på bakken, og Huth med 100% overlegg tråkker Shearer midt i skrittet. St. James' Park buet på Huth resten av kampen, noe jeg forstår...

Men hvis vi mot formodning skaffer oss Huth, håper jeg han kan gjøre det bra. Han er en stor og sterk stopper, men mangler etter det jeg har forstått fart. Da er det viktig at han spiller med en midtstopper som har bra med fart i kroppen. Boumsong er rask, Taylor er brukbar. Bramble og Moore er ikke rask som de nevnte. Får bare håpe Boum finner storformen i VM

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #3 på: 26. Mai 2006, 16:47 »
Er vel 3 sommeren på rad vi blir linket med denne tyskeren nå! Huth tror jeg fint hadde klart å rote det enda mere til i forsvaret våres! Han har jo heller ikke spillt så mange kamper i PL at han har nivået inne heller!

Håper Huth drar til Tyskland etter VM.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Robert Huth??
« Svar #4 på: 26. Mai 2006, 18:42 »
Er Huth tysk? :shock:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #5 på: 26. Mai 2006, 20:03 »
Stemmer det!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #6 på: 27. Mai 2006, 09:11 »
Under de rette omstendighetene tror jeg Huth har det som skal til for å bli en god midtstopper. Fysikken er på hans side, og han er ennå ung. Hadde ikke nødvendigvis vært en dum investering, men er nok nødt til å gi mannen litt tid dersom vi skulle hente ham.
Forøverig så tror jeg unge Huth er i en nærmest umulig situasjon nå for tiden. Blir aldri god nok for første 11'ern i klubben der han er, og i tillegg forventes det at han leveres på høyt nivå både internasjonalt og for klubben de få gangene han får muligheten. Ikke en enkel oppgave for en relativt ung og urutinert fotball spiller spør du meg...

StiggyPop

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #7 på: 27. Mai 2006, 13:46 »
http://www.nufc.com/images/2004-04-25huth-stamp2-m.jpg

Spørs om fotball ambassadøren vår vil ønske ham hjertelig velkommen  :D

StiggyPop

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #8 på: 27. Mai 2006, 13:48 »

håper bildene kom nå...ny her.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #9 på: 27. Mai 2006, 16:38 »
Sitat fra: "Lasse"
Er Huth tysk? :shock:

Visste du ikke det?
Huth er fast inventar i Tysklands midtforsvar.
Det sier vel det meste om hvorfor Tyskland IKKE vinner VM.

Stemplingen av Shearer var forøvrig grov. Og han burde blitt straffet for det. Men ettersom det var Shearer det gikk utover, så gjør man ingen verdens ting. Det samme var jo tilfelle mot Grimsby i ligacupen i fjor høst, da Grimsbys kaptein plantet albuen godt inn i ansiktet på Shearer, og slipper unna både kort fra dommeren og reaksjoner i etterkant.
Hadde samme fyr gjort det samme mot Van Nistelrooy ville Sir Alex Ferguson klikka totalt, og FA ville ikke turt annet enn å gi den idioten lang, lang straff. Det samme ville vært tilfelle for Huth.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #10 på: 27. Mai 2006, 17:49 »
Sitat fra: "StiggyPop"
http://www.nufc.com/images/2004-04-25huth-stamp2-m.jpg

Spørs om fotball ambassadøren vår vil ønske ham hjertelig velkommen  :D

Da var det igjen dette med om enkeltspillere (nåværende eller tidligere uavhengig av hvilken rolle de nå har) er viktigere enn klubben da... Sier ikke at det er det beste for klubben, men å skrinlegge det pga en 2 år gammel episode, det blir for dumt.
Hvis Roeder mener Huth kan være et godt kjøp tror og håper jeg Alan Shearer vil være enig. Det spillerne gjør ute på banen er ikke nødvendigvis representativt for dem som personer, selv om det i enkelte tilfeller kanskje er det. Shearer er en voksen mann og skjønner nok at man kan miste hodet i kampens hete og at sånne ting kan skje, men det er tross alt lenge siden nå.
Uansett var det en stygg forseelse av Huth og nå husker ikke jeg reaksonene som kom på den i ettertid. Men ute på banen og i kampens hete er det slike ting som noen ganger skjer. Men la nå sånne gamle episoder ligge. Shearer vet også hvordan det der er, og jeg tipper han klarer å ta det som en voksen mann iallfall.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #11 på: 27. Mai 2006, 19:30 »
Mener at Huth bare fikk gult kort for den, og at det ikke skjedde noe som helst i ettertid.
Jeg ville tatt imot Huth. Han er en stor stopper, og at han er fast på landslaget gjør ikke saken noe verre.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Robert Huth??
« Svar #12 på: 27. Mai 2006, 19:45 »
Det att han er en stopper med veldig lite tempo i kroppen, ikke har immponert i PL dog fått få sjangser og blir sett på som ett svakt ledd i det Tyske laget gjør att du kanskje bør tenke deg om?  :)

Men han er ung og helt klart en spiller med ett kjempe potensiale. Men han har tilgode å bruke det.
iverpool FC

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Robert Huth??
« Svar #13 på: 27. Mai 2006, 19:47 »
Sitat fra: "Torjus"
Han er en stor stopper, og at han er fast på landslaget gjør ikke saken noe verre.

Ehh, jo, det gjør saken mye verre. Da er han mye mer utsatt for skader når han spiller så mange landslagskamper  :P  
Neida, skjønner hva du mener.

plebbster

• Gjest
Robert Huth??
« Svar #14 på: 27. Mai 2006, 23:55 »
Huth. Skadet i landskamper. Du er synsk du, NUFCern?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=117863