20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Kieron Dyer selges?

JA ... for faen
14 (26.9%)
NEI ... for Guds skyld (sikkert frisk snart nå)
38 (73.1%)

Stemmer totalt: 49

Avstemning er avsluttet: 25. Mai 2006, 19:34

Skrevet av Emne: Kieron Dyer  (Lest 66967 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kieron Dyer
« Svar #180 på: 28. Juli 2007, 13:12 »
Dyer kan ikkje gå nå før me har ersatter klar. Sesongen er bare veker unna. Laga har begynnt sesongoppkjøringa og spillerne nå er i laga er spillere som lagene har tenkt og bruke i sesongen så det er ikkje lett og få tak i spillere. Me trenger ein haug av spillere! Og forsvinner treng me ein haug+1. Huff...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #181 på: 29. Juli 2007, 02:39 »
Men la oss ikke glemme ryktene om Oba og Martins, kan jo hende det bare er litt overdreven journalist. Jeg håper ikke han drar hvertfall, men vi får se. Men ikke selg kjønnet før det er barbert gutter, den tid den sorg.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #182 på: 29. Juli 2007, 20:13 »
Men la oss ikke glemme ryktene om Oba og Martins, kan jo hende det bare er litt overdreven journalist. Jeg håper ikke han drar hvertfall, men vi får se. Men ikke selg kjønnet før det er barbert gutter, den tid den sorg.

;p

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 29. Juli 2007, 20:17 »
Hehe. Det stemmer nok. Såfremst vi får inn et akseptabelt bud, forsvinner Dyer sier Sam etter dagens kamp. Dessverre, Dyer ser ut til å være i meget god form.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 29. Juli 2007, 20:44 »
Bytt huddlestone mot dyer + cash.

Jeg tror det kan være bra for klubben at han drar, sålenge vi får inn en erstatter. ser gjerne at en ung gutt kom, diarra, eller arsenals denilson.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 29. Juli 2007, 23:24 »
Bytt huddlestone mot dyer + cash.

For det er nok Martin Jol og kompani villige til... ;)

Tviler på at Wenger slipper Denilson veldig lett også egentlig, men Diarra er kanskje ikke helt urealistisk. Han har vel vært misfornøyd tidligere med at han får lite spilletid, og det vil neppe bli noe problem i Newcastle. I tillegg til at han egentlig er midtbanespiller har jeg sett ham i et par kamper som høyreback, og også i den posisjonen har han gjort sine saker meget bra.

Rox

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #186 på: 30. Juli 2007, 20:00 »
Kan virke som om Big Sam allerede har en erstater klar, Syntes han tar det utrolig bra. Ikke bare bare og miste en av sine beste spillere rett føre sesong start..

Rox håper dyer blir, alltid vært en av mine favoritter :'(

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #187 på: 30. Juli 2007, 21:30 »
Han må jo ha en erstatter klar, eller, som du sier, hadde han ikke tatt så lett på dette. Men jeg ser for meg skrekkscenarioet. Dyer holder seg skadefri hele sesongen og blir en knallsuksess! Og det bare for 4 millioner! Jeg husker for 3 sesonger tilbake var Man Utd villig til å gi 30 MILL!!

Det som også hadde være konge var hvis vi solgte han, og han ble skadet og mistet hele jævla sesongen! Det ville vært en genistrek fra Sammyboy! ;D

Men jeg har følelsen av at han er ferdig med skadene og kan virkelig vise sitt store potensial ::)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 30. Juli 2007, 21:56 »
Blir trist og sjå Dyer forlata klubben  :'(
Synd skader og tullete holdning sko ødelgga ei slik fantastisk fremtid som låg til rette for ham
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 31. Juli 2007, 02:38 »
Er litt redd han holder seg ganske godt unna skader, jeg. Virka mye mer robust etter at han kom tilbake fra sist skademareritt. Holdt jo også lenge da! Vil hate å se han herje i støgge Spurs.
Forøvrig skriver The Times at vi har fått godkjent bud på 6 mill på Smith som mulig erstatter for Dyer...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Noreng

• Gjest
« Svar #190 på: 31. Juli 2007, 13:11 »
Huff, altså. Nå går klubben i dass! Dette så jo så jævla postitivt ut for et par uker siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 31. Juli 2007, 13:40 »
For noen satans idioter som angriper bilen til Dyer samt hiver egg på huset hans. Det skader ikke bare Dyer, men også ryet til hele fotballklubben. Helt hodeløst!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #192 på: 31. Juli 2007, 15:59 »
Skammelig! håper ikke dette segmentet av Toon Army får utvikle seg videre.

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #193 på: 31. Juli 2007, 18:01 »
Syns synd på Dyer nå, virker jo som mannen prøver. Men disse jævla kvasi-supporterne har jeg lite til overs for. Får håpe jeg ikke ser for mye til de kommende sesong.

Slik det har blitt nå er det faktisk best om Dyer blir solgt, siden deler av fansen tydeligvis ikke klarer og tilgi fyren. Jævla dumt spør du meg, ville faktisk hatt han neste år, selv med lønningene som er i overkant.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #194 på: 31. Juli 2007, 18:51 »
West Ham-fansen er nå ikke bedre.