20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Kieron Dyer selges?

JA ... for faen
14 (26.9%)
NEI ... for Guds skyld (sikkert frisk snart nå)
38 (73.1%)

Stemmer totalt: 49

Avstemning er avsluttet: 25. Mai 2006, 19:34

Skrevet av Emne: Kieron Dyer  (Lest 66974 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Kieron Dyer
« Svar #150 på: 20. Juli 2007, 15:07 »
Linkes til West Ham, men de kjøper vel det meste bare det kalles fotballspiller og har to bein  ;)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #151 på: 23. Juli 2007, 15:05 »

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 23. Juli 2007, 15:34 »
Greit for meg til en bra pris, men då må vi hente inn endå ein sentral midtbane. Men innerst inne ser eg helst at vi konsentrera oss om å forsterke forsvaret, framover på bana har vi grei dekning mens vi har enorm mangel på forsvarsspelarar.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 23. Juli 2007, 15:41 »
Dyer er en trofast spiller i Newcastle, og han har vært fantastisk så langt under Sam. Han må bli til enhver pris.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 23. Juli 2007, 16:19 »
Kødder du eller? Dyer vært fantastisk under Sam? De har vel trent sammen et par uker og har 2 treningskamper i bena!  ;)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 23. Juli 2007, 16:24 »
Ja, og da har han vært fantastisk  :P

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #156 på: 23. Juli 2007, 20:37 »
Kan ikke si jeg legger meg ned og griner om han forsvinner... Syns ikke han har gjort jobben sin etter den enorme lønna han høster inn. Men det må være til riktig pris selvfølgelig, og at vi kan ha en erstatter klar.
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 23. Juli 2007, 20:49 »
Montro om West Ham fortsatt vil gå for Kieron etter å ha hentet Ljungberg?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 23. Juli 2007, 21:18 »
Håper egentlig han blir her. Slipper han skadene og kommer seg i form så er han nermest uerstattelig. Men sjansgsene er vel kanskje ikkje så store for at Dyer skal holda seg skadefri ein heil sesong...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 23. Juli 2007, 22:45 »
Ikke HELT skadefri selvsagt, men ifjor så spilte han forholdsvis mye da han først var tilbake, gjorde han ikke?

Jeg er egentlig litt sånn likegyldig til om Dyer drar eller ikke. Tar glatt imot overgangssummen i tillegg til at vi blir kvitt lønna han hever. Dersom han blir så beholder vi en spiller som er allsidig og besitter store kvaliteter, bare han klarer å få det ut.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #160 på: 24. Juli 2007, 09:13 »
Dyer vil nok bli.Ettersom Barton har blitt skadet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 24. Juli 2007, 14:03 »

Det samme slo meg. Men vi må huske at det visstnok ikke bare er West Ham som vil ha Dyer, men også Tottenham og Manchester City.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 24. Juli 2007, 15:01 »

Det samme slo meg. Men vi må huske at det visstnok ikke bare er West Ham som vil ha Dyer, men også Tottenham og Manchester City.
Ljungberg ble visst kjøpt som erstatter for Faubert som nylig ble skadet, mener jeg å ha lest.
Dyer synes jeg har vært linket til Hammers en stund, men det er jo også andre lag med her. Tipper prisen bestemmer om han blir eller ei, ser bare ikke for meg at klubber skraper kassa for en så skadeplaget og en så partyløve som Dyer er. Men det kan bli spennende å se.......

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 25. Juli 2007, 17:31 »
Sam Allardyce snakker om Kieron Dyer og hans mulige avgang på dagens pressekonferanse:

"At the moment, there's a problem from a family point of view and we have to try to see whether we can resolve that, and if we cannot, then that may well result in Kieron looking to leave the club for that reason and that reason alone.

"That's the discussion we have had. It's obviously disappointing for me, but it is one I understand.

"If somebody has got a problem they cannot resolve, then ultimately in the long run, it is better for the club and better for him if you can resolve that problem.

"If that's away from here, then so be it."

Hentet fra nufc.com

Kan se ut som Dyer er ferdig i klubben, det spørs bare hvem som tørr å bla opp de millionene med pund NUFC ønsker for han, for ikke å snakke om lønna!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 25. Juli 2007, 19:46 »
Allerede nå er det klart at Barton går glipp av de første ukene av den kommende sesongen, og idag spekulerer Evening Chronicle også i at Emre kan gå glipp av sesongåpningen etter at han også har dratt til Tyskland for å få sett på dette ankelproblemet sitt. Jeg mener dette også bør tas med i en eventuell vurdering av hvorvidt man bør selge Kieron Dyer. Midtbanen vår begynner unektelig å se tynn ut nå. Alikevel så spiller det kanskje ikke noen rolle hvis Dyer er misfornøyd med tingenes tilstand i nord-øst....