20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shaun Wright-Phillips  (Lest 27832 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #30 på: 25. Mai 2006, 17:18 »
Sitat fra: "Lasse"
Sitat fra: "Svenno"
Hva er det som gjør at folk forguder Luque?

Du sa det vel ganske greit selv:

Sitat fra: "Svenno"
han var fantastisk i Spania og hadde høy status der. Kommer han seg tilbake til nivået han viste i Spania derimot, er han en av våre beste spillere.

Luque har enkelt og greit bare ikke fått nok med sjanser til å vise seg. Enkelt og greit.

Neste år synes jeg Tim Krul skal få stå fast så han endelig får muligheten til å etablere seg på førstelaget.

For faen, folk får jo spille hvis de fortjener det. Albert Luque ble ikke kjøpt for å sitte på tribunen, men han har ikke slått til som forventet og dermed blir det jo benk og tribune.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #31 på: 25. Mai 2006, 17:22 »
Ja får har man vært god i Spania så sier det seg nesten selv at man må forgudes i Newcastle!! Eller ... NEI !

Luque har ikke prestert. Han har ikke vist seg verdig en krone av de han ble kjøpt for. Selvfølgelig håper vi at han skal / skulle slå igjennom, det er jo det en fotball fan håper. Men når han ikke gjør / gjorde det.. Selg Selg Selg !!

Angående SWP så har vi Solano og forhåpentiligvis Milner. Så jeg tror det holder med 2 klassespillere på høyrekanten
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #32 på: 25. Mai 2006, 17:28 »
Sitat fra: "André Sylthe"

Neste år synes jeg Tim Krul skal få stå fast så han endelig får muligheten til å etablere seg på førstelaget.

Du er visst i det spøkefulle hjørnet i dag du Andre? Hvorfor i all verden skal vi la Krul få plassen til en av PL og kanskje Europas beste keepere Shay Given? Er du klar over hvor mye lenger nede på tabellen vi hadde endt opp med Krul eller en annen keeper?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #33 på: 25. Mai 2006, 17:30 »
Hadde du lest hele innlegget hans skikkelig ville du sett att det var ironi det med Krul.
iverpool FC

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #34 på: 25. Mai 2006, 17:30 »
Hadde du lest hele innlegget hans skikkelig ville du sett att det var ironi det med Krul.
iverpool FC

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #35 på: 25. Mai 2006, 17:57 »
Det er jo mange spillere som Newcastle har kjøpt gjennom årene som ikke har slått gjennom... Skulle alle de fått spilt fast da, bare fordi de har spilt bra tidligere?

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #36 på: 25. Mai 2006, 18:01 »
Er noen spillere som trenger tid før de klarer å prestere i England...Er nok redd Luque blir solgt gor å finansiere spiller kjøp.

Tilbake til topic:

Hvis vi nå er dum nok til å selge Milner så håper eg vi kaster oss inn i kampen om å låne SWP i en sesong. Han er en rask og teknisk ving, Solano begynner å bli gammel og holder ikke ut en hel sesong.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Shaun Wright-Phillips
« Svar #37 på: 25. Mai 2006, 21:04 »
Sitat fra: "GMC"
Hvis vi nå er dum nok til å selge Milner så håper eg vi kaster oss inn i kampen om å låne SWP i en sesong. Han er en rask og teknisk ving, Solano begynner å bli gammel og holder ikke ut en hel sesong.

Dumme nok til å selge Milner? Hvis vi klarer å skaffe oss en god midtbanespiller til, så TRENGER vi ikke Milner. Jeg synes ærlig talt at han ikke er den verste vi kan selge. Først og fremst bør Nicky Butt og Amdy Faye fjernes fra lønningslisten. Men jeg har ingenting imot at kanskje også Milner må selges.

Og hva mener du med at Solano ikke holder en hel sesong? Jeg tror absolutt Solano blir en nyttig - og varende - spiller for Newcastle også neste sesong.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #38 på: 25. Mai 2006, 22:02 »
Solano vil nok holde seg godt også neste sesong, men utover det tror jeg det er smått. Dessuten er Milner god nok til at han når som helst kan gi Solano ALVORLIG trøbbel med å beholde plassen sin.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

GMC

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #39 på: 25. Mai 2006, 22:03 »
Milner er en av Englands beste høyre vinger, så hvis vi får inn en midbane spiller til så kan vi selge Milner...da må vi jo få inn en ny høyre ving ikke midtbane spiller. Vi kan ikke håpe på at Dyer holde seg en hel sesong skade fri, og ja Solano begynner å bli gammel...han er ikke 26 år gammel lenger. Milner kunne ha hatt mye å lære av Solano derfor hadde det vært greit å ha han i stallen.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Shaun Wright-Phillips
« Svar #40 på: 25. Mai 2006, 22:11 »
GMC: Milner er IKKE en av englands beste høyrevinger, og SWP ER en høyreving.

GMC

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #41 på: 25. Mai 2006, 22:13 »
Sitat fra: "geordie-olav"
GMC: Milner er IKKE en av englands beste høyrevinger, og SWP ER en høyreving.

Hva har SWP med saken å gjøre.

Og hva vil du kalle Milner da...Englands svar på Martin Knudsen?

Selvsagt er han en av Englands største talenter og en GOD HØYRE ving.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Shaun Wright-Phillips
« Svar #42 på: 25. Mai 2006, 22:24 »

Så det er altså kun to kategorier? Blant de beste eller dårlig? Du må ikke være så snever at du ikke forstår at flertallet befinner seg i mellomgrupper.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

GMC

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #43 på: 25. Mai 2006, 22:27 »
Sitat fra: "Journalisten"

Så det er altså kun to kategorier? Blant de beste eller dårlig? Du må ikke være så snever at du ikke forstår at flertallet befinner seg i mellomgrupper.

Samme det. Hva vil du kalle han for da? Milner...God, middels, dårlig.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #44 på: 25. Mai 2006, 22:30 »
Middels god blir vel en ok beskrivelse, litt tynn kanskje.
iverpool FC