20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shaun Wright-Phillips  (Lest 27843 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #15 på: 24. Mai 2006, 23:45 »
I løpet av neste sesong tror jeg for øvrig at Charles N'Zogbia har potensiale til å være på høyde med den Shaun Wright-Philips som spilte i City i fjor.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #16 på: 24. Mai 2006, 23:46 »
Real Madrid kan fort finne på å slippe Woodgate gratis.

Og jeg mener det burde være i Woodgates klare interesse å få en pay-as-you-play-deal med en storklubb som Newcastle.
Og jeg tror Woodgate selv er langt mer interessert i å spille for oss enn for moderklubben Leeds hvis begge gir han tilbud.
Woodgate i form er Englands suverent beste midtstopper. En skadefri Woodgate er topp 5, og en skadet Woodgate er topp 10.
Om Woodgate bare skulle spille én kamp for oss, så vil den kampen være gull verdt for oss. Han forsterker laget bare med sin tilstedeværelse.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #17 på: 24. Mai 2006, 23:59 »
jeg ser gjerne at vi kjøper swp om vi i det hele tatt skal kjøpe en midtbanespiller, spisser er helt klar 1 pri.

hadde som joakim sier vært konge med woodagte. han er så evig god når han er i form!
lt;3 Newcastle <3

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #18 på: 25. Mai 2006, 01:02 »
Enig med doffi og Joakim. Helt klart en positiv forsterkningmed både Woody og SWP
Who else...... Alan Shearer

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #19 på: 25. Mai 2006, 01:34 »
Jeg har ei Woodgatedrakt som ligger å venter på å bli tatt i bruk igjen. Skulle blitt så sykt, sykt glad for å fått tilbake Woodgate. Er flere som mener at en skadefri Woodgate er Englands beste stopper. Vet ikke om det stemmer, men en av de aller beste er han i allefall... Han er i allefall de klart beste forsvareren som har vært i Newcastle på mange, mange år...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #20 på: 25. Mai 2006, 08:10 »
Har mistet litt sansen for hele SWP denne sesongen og ser heller at vi henter tilbake Milner og bruker pengene på en annen spiller!

Blir nok ikke så mye spiller for pengene om vi kjøper SWP. Mye billigere å hente tilbake Milner!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #21 på: 25. Mai 2006, 10:00 »
1 års lån med opsjon på kjøp kan jo være en glimrende deal da... Så ser vi om han er verd pengene også. Prisen på ham har vel sunket betraktelig også vil jeg tro. Hvis du sammenligner ham med andre spillere så er han ikke verd mer enn de 6 mill vi ga for Parker, mens mere enn de 8,5 vi ga for Luque...

Vil tippe prisen vil ligge på rundt 10 mill, ca halvparten av kjøpsesummen Chelsea ga. Med den midtbanen vi har i dag synes jeg det blir for mye å bruke på en ny ving. Hadde det vært en låneavtale med opsjon eller et salg til spottpris ville jeg slått til...

Beate Jenssen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #22 på: 25. Mai 2006, 11:55 »
SWP er en fantastisk spiller, men divingen hans har jeg ikke sansen for. Og hvorfor skulle han ville gå til oss når det sikkert er mange storklubber villig til å signe han. Woody derimot, er dypt savnet og hjertelig velkommen "hjem igjen".

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #23 på: 25. Mai 2006, 12:05 »
SWP. Dette lukter en bytteavtale lang vei. Vil ikke bytte Luque mot han. Enkelt og greit!Bare Chelsea som kommer til å tjene på det er jeg redd!  Nei Roeder. La Luque få bevise hva han kan! Han har sikkert vært en drittsekk og en pain in the ass å jobbe med, men please hvis litt forståelse for at gutten har vært frustrert. Han er milevis bedre enn den lille stupern SWP!
Andreas Martins

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #24 på: 25. Mai 2006, 12:21 »
Hvor har du det i fra at Chelsea vil bytte Luque mot SWP??? Det tror jeg aldri i verden kommer til å skje... Chelsea ønsker seg spillere i ypperste verdensklasse, slik som Scevchenko og Ballack... Kan ikke tenke meg at de er interessert i å hente spillere som sitter på tribunen for et lag som med et nødskrik berget Intertotoplassen...

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #25 på: 25. Mai 2006, 12:27 »
nei. du har rett. luque suger. er du i det hele tatt klar over hvilket status LUQUE har i Spania. Han blir langtfra sett på som en benkvarmer og hver eneste gang han er hjemme så spør diverse medier han hva faen som skjer borte i newcastle. Real Madrid og Barcelona har vært ute etter han. Det burde si nok. Jeg kan ikke tenke meg en annen måte chelsea ville ha solgt SWP. Ikke har vi råd til han heller.
Andreas Martins

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #26 på: 25. Mai 2006, 13:32 »
Sier ikke at Luque suger jeg, men det er vel et velkjent faktum at han ikke akkurat har vist verdensklasse mens han har spilt i Newcastle. Og derfor ser jeg ingen som helst grunn til at Chelsea skal ville hente ham...

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #27 på: 25. Mai 2006, 14:48 »
Hva er det som gjør at folk forguder Luque? Greit nok at han var fantastisk i Spania og hadde høy status der, men mannen har knapt prestert en DRITT i Newcastle. Hadde han vært god nok og vist seg på trening/reservelaget, hadde han spilt. Kommer han seg tilbake til nivået han viste i Spania derimot, er han en av våre beste spillere.

Chelsea bytter forøvrig aldri Luque mot SWP, det nekter jeg å tro.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Shaun Wright-Phillips
« Svar #28 på: 25. Mai 2006, 15:26 »
Sitat fra: "Svenno"
Hva er det som gjør at folk forguder Luque?

Du sa det vel ganske greit selv:

Sitat fra: "Svenno"
han var fantastisk i Spania og hadde høy status der. Kommer han seg tilbake til nivået han viste i Spania derimot, er han en av våre beste spillere.

Luque har enkelt og greit bare ikke fått nok med sjanser til å vise seg. Enkelt og greit.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Shaun Wright-Phillips
« Svar #29 på: 25. Mai 2006, 15:49 »
Håper og tror at Luque kommer med stormskritt neste sesong. En kantspiller tror jeg uansett ikke bør være førsteprioriteten til Newcastle. Er vi så vanvittig heldige at vi får godeste Wright-Phillips på lån, er vi svært, svært heldige. De fleste husker han nok fra sine glansdager i City, og en SWP i form er absolutt et høyaktuelt lånsobjekt for Newcastle.

Først og fremst bør vi uansett hente en spiss. SWP kan også spille spiss, så hvis vi først får han er vi noe sterkere på det offensive plan. Jeg mener at Newcastle uansett bør skaffe seg en kvalitetsspiss før neste sesong, i tillegg til en eventuell ving/spiss-person. Spiss bør være førsteprioritet, med mindre Ameobi og Chopra plutselig hopper opp femten hakk hver.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!