20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shaun Wright-Phillips  (Lest 27786 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« på: 24. Mai 2006, 17:32 »
www.teamtalk.com sier at Newcastle vil kjøpe Shaun Wright-Phillips av Chelsea. Jeg håper at det er noe sannhet i disse ryktene! Eneste argumentet for å ikke hente ham må være at Luque og Boumsong må selges. Gjør ikke så mye med Boumsong etter det han sa om de andre forsvarerne, men jeg vil beholde Luque.

Tror ikke han har vært fast på Chelsea etter at han kom fra Man. City så det er vel ikke helt urealistisk?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #1 på: 24. Mai 2006, 17:36 »
SWP kommer garantert til å koste opp mot £ 10mill. pund. Vi har ikke penger til dette.

Dersom det er snakk om lån så er jo det ikke umulig!!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #2 på: 24. Mai 2006, 17:38 »
Jeg håper og tror at Solano har 2-3 gode sesonger igjen, så jeg ser ingen grunn til at vi skal betale 10-12 mill £ for SWP. Da vil jeg heller ha Milner!
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #3 på: 24. Mai 2006, 17:58 »
Det blir meningsløst å fokusere på SWP når vi har andre posisjoner som må prioriteres. Som det sies: Solano har mer igjen, og dessuten kan sikkert også Kieron Dyer spille en kamp en gang iblant når han ikke er skadet.

Newcastle trenger to spisser og helst også to backer. Chelsea kjøpte SWP for 21 mp, og selv om penger ikke er et tema på Stamford Bridge, kommer de av prinsipp ikke til å selge SWP for under 10 mp; det er jeg bombesikker på.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #4 på: 24. Mai 2006, 18:01 »
jeg vil vi skal prøve å låne gutten.
Andreas Martins

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #5 på: 24. Mai 2006, 18:06 »
Få han på lån hadde vært genialt.. Er ikke tvil om at han er en god spiller! Kan han ikke spille spiss også? Men å betale £10 mill blir i drøyeste laget ja :wink: Er vel lite trolig at Chelsea låner ham ut egentli..

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #6 på: 24. Mai 2006, 18:06 »
Hvorfor det?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #7 på: 24. Mai 2006, 18:12 »
chelsea lånte jo ut en del spillere ifjor. mange lag som dro stor nytte av det.
Andreas Martins

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #8 på: 24. Mai 2006, 18:13 »
Chelsea har ikkje bruk for han ialfall. o mål forrige sesong Hippx3 Hurra.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #9 på: 24. Mai 2006, 18:22 »
Om Roeder velger å selge Milner og Luque trenger vi en ny kantspiller. Det er det liten tvil om og SWP ville vært et genialt valg etter min mening. En spiller som er best på høyre men som også kan spille venstre kant. Totaltsummen vi får for Milner og Luque burde holde til å kjøpe SWP.

Men jeg er enig at to spisser bør være førstevalget. Det skrives i diverse medier at Roeder skal få penger til å hente en klassespiss. Resten av kjøpene må finansieres ved salg. La oss si at han får £10 millioner til å  hente Kuyt/Nistelrooy som Shearers erstatter. I tillegg får vi solgt Faye og Butt for ca £2 millioner pr stk, og Boumsong for ca £4 millioner. Dette burde være nok til å hente Eidur/Defoe pluss en bra midtstopper. Forhåpentligvis Woodgate på free transfer som får betalt for pr kamp han spiller. Ellers så hadde Curtis Davies fra WBA vært meget spennende å sett i NUFC trøya. Upson er heller ikke et dårlig valg om han hadde kommet for £2-3 millioner.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #10 på: 24. Mai 2006, 18:44 »
Sitat
Forhåpentligvis Woodgate på free transfer som får betalt for pr kamp han spiller.

Woodgate på fri transfer? Tviler på at Real Madrid slipper ham gratis :wink:
Men vi bør satse på å hente ham hjem ja.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Shaun Wright-Phillips
« Svar #11 på: 24. Mai 2006, 18:48 »
Ja, endelig får folk øynene opp for SWP! Han kom til Chelsea som Premier Leagues mest lovende vingspiller. At han skal råtne på benken der er katastrofalt! James Milner vil jo bli i Villa, så derfor burde vi satse SWP, som er mye bedre, til tross for at Milner er yngre.

Uansett: Angrepet må førsteprioriteres! Men jeg vil gjerne få tilsatt litt fart på vingen også, til tross for at Solano er ypperlig. Og bruker vi ham ikke på vingen: Sett han opp som hengende spiss, eller kanskje i angrep, eller sentralt.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #12 på: 24. Mai 2006, 19:00 »
Hvis Milner vil bli i Villa, så får han bare bli. Men for meg virker det som at han helst vil bli i Villa, men at han ikke blir veldig skuffet hvis han må bli i Newcastle, men jeg vil MYE heller ha SWP permanent enn Milner. Selv om vi ikke kan kjøpe SWP for pengene vi får for Milner, men med litt finansiering via salg av andre (Butt, Faye, Boumsong++) så kan vi nok få råd til både ham og en ok stopper og kanskje kanskje hvis vi er heldige Gudjohnsen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #13 på: 24. Mai 2006, 22:48 »
Sitat fra: "haavesv"
Sitat
Forhåpentligvis Woodgate på free transfer som får betalt for pr kamp han spiller.

Woodgate på fri transfer? Tviler på at Real Madrid slipper ham gratis :wink:
Men vi bør satse på å hente ham hjem ja.

Jeg tror Woodgates framtid avhenger av hvem som blir den nye Real manageren. Presidentvalget er vel i førsten av juli og ingen aner noe før dette. Woodgate har høy lønn, og jeg tviler egentlig på at en ny manager vil satse på Woodgate når han ser skadestatistikken til midtstopperen de 4 siste årene. Klarer han å kvitte seg med lønnsutgiftene til Woodgate vil det bli plass til en ny kvalitetsmidstopper på lønningslista til Real. For tiden trener Woody med gamleklubben Leeds.

En ting er sikkert, det finnes ikke en klubb i verden som betaler millioner av pund for Woodgate pr dags dato.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #14 på: 24. Mai 2006, 22:51 »
Synes å ha hørt rykter om at han var i Newcastle for ikke så lenge siden og, men det kan bare ha vært rykter. Det er jo så mange som har ''vært'' i Newcastle den siste tiden  :P

Hadde vært konge med Woody tilbake, da kan vi bare selge Boumsong! Men dette er kanskje feil tråd  og snakke om dette på.