20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jermain Defoe  (Lest 19928 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #75 på: 29. Mai 2006, 00:18 »
Beklager at jeg skrev "det er tydelig at lyon vil selge ham"
Men jeg mener det hadde vert spennende meg en norsk spiller i newcastle. Da hadde jeg sluppet å se "gamsten fra start" på forsiden på vg hver eneste lørdag. Dessuten kunne han og owen spilt meget godt sammen etter min mening. Jeg ser ingen problemer med lange spillere, så lenge de er gode. Flo er jo elsket av chelsea fansen. Han er en av de største profilene norge har hatt. så ikke gjør narr av ham:)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Jermain Defoe
« Svar #76 på: 29. Mai 2006, 00:21 »
Det går ikke an å UNNGÅ å gjøre narr av Flo.

Har du forresten hørt om Ronny Johnsen?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #77 på: 29. Mai 2006, 00:21 »
Vi kan jo hente han Nordmark når han har fått sparken i Tromsø!! Han kan jo få jobben med å svare pressen! VG hadde nok skrevet mye om oss da!!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #78 på: 29. Mai 2006, 11:57 »
Normark e jo maen! :lol:

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #79 på: 29. Mai 2006, 13:07 »
Jeg er enig med Journalisten, hatet mot Liverpool har bare kommet etter mange år. Men det er ikke måpten de spiller på eller generelt dirver.. Jeg driter like mye i Chelsea som jeg bryr meg om West Bromwich, grunnen er at det ikke er noen som bryr seg om Chelsea. Tror jeg vet om to som "holder med" chelsea, og jeg tror jeg er den eneste som digger kjøpepolitikken til Chelsea. Faen bare se nå da, Gudjohnsen går for rundt 4mill£ fordi Chelsea vil ha enda bedre spillere. Tipper SWP går billig også. Chelsea sitt 3lag hadde jo kommet blant topp 5 i PL, alt for og ikke hente fra benken deres? Se Scott Parker da, han var vel ikke akkurat førstepri hos Chelsea, og vi vet jo alle hvor god han er...
Enkelt og greit, hatet mot Liverpool kommer av supporterne. Atale, frekke og selvgode. "Vi er best fordi vi vant CL" Bare flaks. Bare juks(Garcias mål mot Chelsea) Og de påstår at Liverpool er mye bedre enn f.eks Arsenal, men det var arsenal som var nærmest i år. Og da kommer Liverpool med at vi vant over arsenal på tabbelen. Hva gjorde Arsenal året Libverpool vant CL da? Liverpool skulle egentlig spille Ueafa iår de :lol:

Sånn, måtte bare få det ut.........

Vil bare presisere at Liverpool trenger Kuyt like mye som vi trenger Defoe når Owen er skadefri.
Skjønner ikke hvorfor Liverpool vil ha han? De har bare store, treige, sterke spisser, bortsett fra Cisse, og han er ufyselig! Hvorfor henter ikke Liverpool Defoe istedet. Er jo mye farligere med en rask enn Morientes og Crouch på topp!? Eller Kut og Morientes på topp osv, dere skjønner poenget.

Har ikke fåt med meg at Cole er klar for Spurs, men hvis det er tilfelle og vi sårt trenger en spiss, kan Defoe gå for en meget  billig penge. Tipper Jol ikke er kjempe klar for å ha Defoe,Cole,Keane og Berbatov til neste sesong, og alle ser vel at Defoe blir nedprioritert her. Kanskje vi kan presse ned prisen betraktelig pga dette?

Jeg blir mer og mer usikker på Kut. Ikke det at han ikke er god nok, jeg bare mener at sjansene hans som Newcastlespiller blir mindre og mindre jo lenger tid vi bruker på å få ut fingeren. Og etter VM er det garantert flere klubber enn oss og Liverpool som vil ha han..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

djmattis

• Gjest
Jermain Defoe
« Svar #80 på: 29. Mai 2006, 13:36 »
Amen!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #81 på: 29. Mai 2006, 19:14 »
Må faktisk bare nevne at Kuyt ikke er en stor. sterk og treig spiss.. Men faktisk veldig god med ballen, hurtig og driblesterk. På det nederlandske landslaget blir han ofte brukt i en vingrolle nesten sånn som Robben i Chelsea selv om de er ulike spillertyper. Riktig at Kuyt også er meget sterk i lufta men det er ikke hans eneste styrke.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #82 på: 30. Mai 2006, 13:03 »
Sitat fra: "VepsoO"
Må faktisk bare nevne at Kuyt ikke er en stor. sterk og treig spiss.. Men faktisk veldig god med ballen, hurtig og driblesterk. På det nederlandske landslaget blir han ofte brukt i en vingrolle nesten sånn som Robben i Chelsea selv om de er ulike spillertyper. Riktig at Kuyt også er meget sterk i lufta men det er ikke hans eneste styrke.

Men det at Kuyt har flere ferdigheter enn bare å være stor, sterk og god i lufta gjør han til en glimrende spiller i mine øyne. At han er rask og god med ballen gjør han bare enda bedre.
Jeg vet at Kuyt blir brukt i en slags vingrolle på landslaget. Om enn en noe annen vingrolle enn den Robben innehar.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #83 på: 26. Juni 2006, 14:52 »
Defoe er til salgs for 15 mill, synes vi heler skal kjøpe han for 15 mill enn å kjøpe Bent for 12 mill.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #84 på: 26. Juni 2006, 16:40 »
Defoe og Kuyt/Hasselbaink inn i sommer, det hadde vært saker, det :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #85 på: 26. Juni 2006, 20:07 »
Spurs selger Defoe for langt mindre, ser for meg 8m.£ siste dagen av transfervinduet. Jol får nok kalde føtter skal dere se, han sitter nok neppe med Defoe, Berbatov, Bent(hvis de får han), Keane og Cole som spisser når det vinduet lukker. Greit Spurs har kjøpedilla om dagen, men å ha alle de spissene er galskap, spesielt når man ser hvilke backer de har..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #86 på: 30. Juni 2006, 22:09 »
Nistelrooy - Kuyt :D

Håper hasselbaink kommer.
Han er jo meget rask, sterk,nscorer mål å er vel veeldig billig? Gratis?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #87 på: 01. Juli 2006, 13:10 »
Meget rask? 34 år gamle Hasselbaink?
Vel... Det er kanskje å ta litt vel hardt i.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #88 på: 01. Juli 2006, 16:47 »
Meget ufin og meget uønsket er han nå i allefall...

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #89 på: 02. Juli 2006, 00:13 »
Sitat fra: "Joakim"
Meget rask? 34 år gamle Hasselbaink?
Vel... Det er kanskje å ta litt vel hardt i.

Han sprang fra vårt forsvar i 2-2 kampen Joakim. Så jeg tar ikke så veldig hardt i.