20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jermain Defoe  (Lest 19981 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Jermain Defoe
« Svar #60 på: 25. Mai 2006, 23:14 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Joda, nå forsto jeg det bedre, dog det var meget vanskelig å tyde. Gidder ikke å holde diskusjonen oppe men synes du kunne brukt ett annet bilde. Dømt til å skape forviringer.

Meget vanskelig å tyde? Det må i så fall kun være for deg. Uansett er "saken" oppklart og herved HENLAGT! Siste ord i saken er sagt.

Over til Defoe.  :arrow:
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #61 på: 25. Mai 2006, 23:16 »
Og da vender vi nesen tilbake til Defoe...

Jeg mener at Defoe virkelig hadde vært noe for oss, men da må prisen være bra. Vår førsteprioritet bør fortsatt være Kuyt, men jeg mener også at vi bør hente 2 klassespisser i sommer og da kan Defoe gjerne være den andre. Nå har visst nok Barcelona kastet seg inn i kampe om Gudjohnsen så da kan vi glemme han..

Mange mener at Defoe-Owen blir for like, og jeg er til en viss grad enig. Men Defoe er egentlig en veldig sterk fysisk spiller også, eneste minuset er at verken Owen eller Defoe er spesielt gode hodespillere. Men der skal vi jo hente Kuyt.

En angrepsrekke med Owen-Defoe-Kuyt-Luque hadde vært en drøm, og da er det bare å selge Chops og Shola.
Mulig jeg drømmer, men jeg vil bare si jeg er optimistisk!
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #62 på: 25. Mai 2006, 23:22 »
Sitat
Owen-Defoe-Kuyt-Luque

Alle på en gang da mener du? Blir nok litt for få spillere på de andre posisjonene da og vi får ikke brukt kvalitetsspillere som Zoggy, Solano/Milner. Og vi vil nok slippe inn veldig mye mål selv om vi vil nok score en del også så var nok ikke dette den beste ideen jeg har sett her.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #63 på: 25. Mai 2006, 23:24 »
Sitat fra: "haavesv"
Sitat
Owen-Defoe-Kuyt-Luque

Alle på en gang da mener du? Blir nok litt for få spillere på de andre posisjonene da og vi får ikke brukt kvalitetsspillere som Zoggy, Solano/Milner. Og vi vil nok slippe inn veldig mye mål selv om vi vil nok score en del også så var nok ikke dette den beste ideen jeg har sett her.

Vil håpe for din egen intellegens skyld at du ikke trodde jeg ville ha alle på banen samtidig. Jeg har ihvertfall aldri sett at noen profesjonell klubb har startet med en 4-2-4 formasjon!
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #64 på: 25. Mai 2006, 23:35 »
Du sa jo en angrepsrekke med Owen-Defoe-Kuyt-Luque da forstod jeg det sånn at du mente å starte med alle sammen, du skrev det ihvertfall på den måten.

Vil håpe for DIN intelligens skyld at du forstår at det kunne tolkes sånn.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #65 på: 25. Mai 2006, 23:39 »
Kan tolkes mange veier egentli. Luque har spilt ving tidligere, og Defoe gjorde vel en del innhopp på høyrekanten i år :wink:

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #66 på: 25. Mai 2006, 23:40 »
Vennligst ikke start en krig nå.. Jeg mente ikke at vi skulle spille med alle 4 på topp samtidig og dermed ser jeg saken som død.

poenget mitt var uansett at Defoe hadde vært en så absolutt nyttig tilvekst

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #67 på: 25. Mai 2006, 23:40 »
Vennligst ikke start en krig nå.. Jeg mente ikke at vi skulle spille med alle 4 på topp samtidig og dermed ser jeg saken som død.

poenget mitt var uansett at Defoe hadde vært en så absolutt nyttig tilvekst

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #68 på: 27. Mai 2006, 16:04 »
dette er litt of-topic , men hva med John Carew? Det er tydelig at lyon vil selge ham, og det hadde vert konge med en norsk spuiller i newcastle. Leste også i vg at en engelsk klubb hadde meldt sin interesse. kan dette være newcastle?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #69 på: 27. Mai 2006, 16:14 »
Har ikke fått med meg att Lyon vil selge han engang.
iverpool FC

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #70 på: 27. Mai 2006, 16:27 »
Nei, ikke Carew. Har liksom på følelsen av at han ikke hadde gjort det spesielt bra i Newcastle.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #71 på: 27. Mai 2006, 16:30 »
Tydelig at Lyon vil selge John Carew? Fordi franske aviser sier det?
Det er Silly Season også i Frankrike på denne tiden. Såvidt meg bekjent er Carew veldig happy i Lyon, og jeg tror Houllier er happy med Carew.

Jeg har aldri hørt Newcastle blitt linket med Carew, og jeg tror det er større sjanse for at en langt mindre engelsk klubb er interessert i Carew.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #72 på: 27. Mai 2006, 17:24 »
Carew å Shola på topp hadde vært noe det! :lol:  :lol:
Carew er sikkert god han. Men tviler på han hadde blitt noen suksess i Newcastle! La oss konsetrere oss om Defoe og Kuyt!

folesvert

• Gjest
Jermain Defoe
« Svar #73 på: 27. Mai 2006, 17:39 »
... kanskje vi skulle forsøkt å satse på bare lange hengslete spillere? Kunne jo blitt mange morsomme situasjoner og mottoet vårt kunne vært 'short people have no reason too live'.

Shaka Hislop, Huth, Brede Hangeland, Claus Lundekvam, C.Cole, J.Jenas, Jan Koller, John Carew. Prso, Peter Crouch

... ble litt tynt på midtbanen og mangler noen innbyttere.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #74 på: 27. Mai 2006, 17:46 »
Mangler bare hele flo slekta så er laget komplett!