20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jermain Defoe  (Lest 20001 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

djmattis

• Gjest
Jermain Defoe
« på: 19. Mai 2006, 07:16 »
Leste i dag at Defoe kan tenkes å selges fra Tottenham.
Interessant mener jeg.
Har alltid likt han, selv om han ikke har eksplodert i Tottenham.
Hva syns dere, kunne han värt noe?

Jermain Defoe, anfallare
Klubb: Tottenham
Övergångsumma: ?

Defoe lyckades inte komma med i Englands VM trupp, men däremot kan han komma med i Newcastles. Glenn Roeder sägs vara förtjust i den snabbe Defoe, och nu när Tottenham köpt Dimitar Berbatov, så kan han få begränsat med speltid.
Andra klubbar som länkats med honom: - (Jeg mener jeg har sett at Liverpuul er interessert....)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #1 på: 19. Mai 2006, 08:53 »
Han burde absolutt være en solid forsterkning som vi bør tenke på. Kanskje litt lik Owen i spillestilen, men han kan være grei å ha når Owen blir skada.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #2 på: 19. Mai 2006, 10:02 »
Det er Se og Hør avisen The Sun som har startet ryktet, så tar dette med en spade salt inntil andre seriøse kilder hevder det samme. Uansett ville dette vært spennende.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

djmattis

• Gjest
Jermain Defoe
« Svar #3 på: 19. Mai 2006, 12:08 »
Sitter nå og leser at Inter skal legge et 10 mill £ bud på Nistelrooy.
Inter Milan are ready to make a £10m bid for Ruud van Nistelrooy (Mirror).
Roeder har gått ut og sagt at Newcastle kommer til å väre forsiktige med hvem de signer i år, ikke noe sånn haste kjöp.
New Newcastle boss Glenn Roeder says the club "must take more care" over future transfers (Star).

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil

djmattis

• Gjest
Jermain Defoe
« Svar #5 på: 19. Mai 2006, 14:03 »
Jeg liker Defoe, men Owen og han er ganske små.
Trenger et "kraftpaket" som kan ta imot baller og så gi videre til Owen.
Skulle väre om man spiller Defoe og Owen på topp, med en slepende spiss.
Men jeg vil absolutt ikke si nei til Defoe, herlig spiller

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #6 på: 19. Mai 2006, 16:52 »
han var i newcastle og så på hus...har ikke kilder da, bare hørte fra faren min

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #7 på: 19. Mai 2006, 17:07 »
Sitat fra: "lucky_luque"

haha konge da. Kult å ha hatt han. Men han fikk ikke spille i Spurs så mye men, synes det skal komme en storvokst spiss først. Niestelrooy er flink til å holde ballen, men han ville ALDRI ha kommet til newcastle.
ax

djmattis

• Gjest
Jermain Defoe
« Svar #8 på: 19. Mai 2006, 17:10 »
Sitat fra: "lucky_luque"

HAHAHAHA
det har vel halve fotball verden som sagt

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #9 på: 19. Mai 2006, 18:48 »
vi henter kuyt og defoe. da har vi 2 sterke og 2 raske spisser!
lt;3 Newcastle <3

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Jermain Defoe
« Svar #10 på: 19. Mai 2006, 19:32 »
Det er jeg redd vi ikke har penger til!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #11 på: 19. Mai 2006, 20:26 »
Defoe hadde vært et interessant kjøp sett vekk i fra at Newcastle allerede har Michael Owen. Slik jeg ser det så blir Owen og Defoe for like som duo på topp for Newcastle. Om det hadde vært en mulighet for å kombinere f.eks Kuyt/Owen/Defoe som en rullerende trio på topp så hadde det vært enormt slagkraftig, men Newcastle har ikke de nødvendige pengene og jeg tviler på at Defoe går til Newcastle for å gå inn og ut av laget.

Med tanke på at vi ikke er Chelsea, så bør pengene heller gå til en som kompletterer Owen bedre enn det Defoe kan.
Carr har altfor få landskamper for England!

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #12 på: 20. Mai 2006, 11:35 »
Tror Defoe og Owen kunne være en interessant duo.. Defoe er vel også et sannsynlig kjøp, da Tottenham nettopp har signet Berbatov og har overflod av spisser. Virker ikke som Jol har tenkt å satse spesielt på ham. I tillegg spilte han, og slo gjennom, under Roeder i West Ham. Hvorfor ikke? 2 av Englands raskeste spisser hadde ikke vært å forakte, selv om jeg har mest lyst på en tank-senter ved siden av Owen.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #13 på: 20. Mai 2006, 11:51 »
Vi bør kjøpe Defoe hvis han ikke koster så mye at vi ikke har råd til Kuyt. Da måtte vi eventuelt kjøpt Gudjohnsen og Defoe, siden jeg tviler på at vi har råd til både Defoe og Kuyt.

Men hvis vi har råd til begge så sier jeg ja takk begge deler! :D
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Jermain Defoe
« Svar #14 på: 20. Mai 2006, 17:47 »
Defoe og Owen som spiss duo. Da vil vi ikke ha noe luft styrke framme. Tror heler ikke han vil dra til Newcastle og bli plassert på benken hvis Kuyt og blir hentet inn.