20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Trenger vi flere midtbaner i år også?  (Lest 4477 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Trenger vi flere midtbaner i år også?
« på: 15. Mai 2006, 17:28 »
I fjor ble veldig mye av sesong budsjettet lagt til midtbane, så de fleste skulle tro at årets hovedprioitet skulle bli forsvar og angrep. Men kanskje vi trenger forstrerke midtbanen i år også? Vi har tross alt nå:

Høyre: Solano, Milner, Dyer
Sentral: Parker, Emre, Bowyer, Dyer, Milner, Faye, Butt, Bowyer
Venstre: NZogbia, Luque, Milner

Parker(Blir nok)
Emre(Har lova at han skal bli)
Solano(Blir nok ut karrieren)
Dyer(Blir nok, men er mye skadet)
Milner(Forsvinner nok dessvere til Villa :cry:  :cry: )
Bowyer(Mye rykter rundt han, og kan fort forsvinne)
Faye(Mye rykter rundt han og Pompey, og kan fort forsvinne)
Butt(Han vil ikke til klubben, og klubben vil ikke ha han)
NZogbia(Han må bli)
Luque (Forsvinner nok :cry:  :cry: )

Da har vi dette laget
Høyre: Solano, Dyer(Mye skadet)
Sentral: Emre, Parker, Dyer(Skadet), (Faye), (Bowyer)
Venstre: NZogbia

VELDIG SVAKT LAG!
Vi trenger dermed og beholde Milner, som kan spiller overalt. Også bør nok Bowyer og Faye bli. Luque har jeg gitt opp. Vi bør også mulig kjøpe en til. Jeg mener Koren ville vært et godt kjøp.

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1 på: 15. Mai 2006, 17:48 »
Koren til Newcastle ? Meg i ræva, han når ikke Faye til knærne en gang

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 15. Mai 2006, 18:26 »
vi henter nok helt sikkert en eller to midtbane spillere hvis bowyer luque faye clark og milner ikke er med neste sesong

vi trenger 2 kantspillere på begge sider, og 4 sentrale midtbane spillere. da har alle en og konkurrere med!
lt;3 Newcastle <3

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #3 på: 15. Mai 2006, 21:06 »
Jeg mener vi ikke trenger flere midtbanespillere. Jeg tror faktisk at Luque blir, i tillegg har vi Pattison som kan være back-up for N'Zogbia hvis det trengs. På høyre har vi Solano og Dyer. Midten har vi Emre, Parker og Faye.  :o  Oi, vi har faktisk ikke mange sentrale. Jeg gjør om svaret mitt. Vi trenger en sentral-midtbane spiller, da Emre er mye skadet og Faye er kun en squad-player... Snakker  :oops:

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 15. Mai 2006, 21:38 »
Jeg synes at vi absolutt IKKE trenger en midtbanespiller til. Det er det siste vi trenger. Men en venstreback savner vi sårt. Føler at Babayaro ikke holder mål. Dessuten kunne det vært fint med en god midtstopper før neste sesong. Dette bør vi investere i før vi handler midtbanespillere.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 15. Mai 2006, 22:02 »
Luque har sagt at han ikke har lyst til å gi opp så lett, og han har vell fått litt blod på tann etter scoringen mot Sunderland og Celtic, Men det kommer helt ann på hva Roeder vil og om Real eller Barca legger et godt bud på han.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 15. Mai 2006, 22:11 »
Sitat fra: "Chrisnr.9"
Koren til Newcastle ? Meg i ræva, han når ikke Faye til knærne en gang

Uenig! Faye hadde ikke klart å dribble en lyktestolpe engang! Bor mye spennende hos Koren og han kunne ha fungert som back-up for Emre! Om LSK skal ha penger for Koren må de selge i sommer da kontrakten hans snart går ut! Koren for 5-10 mill norske kroner er ok!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 15. Mai 2006, 23:50 »
Om vi trenger flere midtbanespillere avhenger fullt og helt av hvor mange som forsvinner. Ideelt sett hadde kanskje ingen forsvunnet...(?)
Jeg kunne til nød sluppet Faye, men som Joakim påpekte på en annen tråd: har vi en som er fornøyd med å være tredjevalg bak Parker og Bowyer er vedkommende verdt å beholde, så lenge han ikke er for dyr i drift iallfall....

Men ærlig talt: sammenligne Faye og Koren? Joa, to like spillere det......(NEI!!!!)
Greitt at Koren er god men jeg vet ikke om han er god nok for et PL lag som har som ambisjon å kjempe om Topp-4. Det tviler jeg meget sterkt på!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 16. Mai 2006, 12:39 »
Jeg mener bestemt vi bør beholde Milner, ikke bare fordi har er et jævla stort talent, men også fordi han er en midtbanepotet! Velidg sjeldent.. Kan brukes overalt og i tillegg får vi brøkdelen av hva han egentlig er verdt av Villa. Vil også beholde Bowyer. Fin sesongavslutning som han kan bygge på neste sesong, og er en meget grei backup.

Da blir det Emre, Parker, N'Zogbia, Bowyer, Milner, Pattison, Solano, Dyer og Luque. Det bør holde, så selger vi unna Butt, Faye og Clark. Faye får vi noen gronker for også.. Det som er bra med denne kombinasjonen spillere er at F.eks Luque kan også spille spiss i tider hvor Ameobi ikke er god nok( de tidene kommer, tro meg), vi har Emre som har vist at han kan spille "hengende" spiss, dette kan også Dyer. Milner kan brukes sentralt, høyre og venstre, Bowyer kan brukes på høyre og sentralt. Egenltig så har vi godt dekket all-over på midtbanen. Etter min mening er ikke dette prioriteringen nå i sommer. Vi burde heller knaskje vente nærmere jul, evalurere hvordan det har fungert, og heller hente en backup når januar kommer.
Hva tror dere forresten om Hæstad, han hadde vel ikke vært så dyr han?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 16. Mai 2006, 13:55 »
Sitat fra: "Romance"

Tror ikke Hæstad er en mann vi bør kjøpe, vi vet ikke at han er god nok for et engelsk topplag. Dessuten så er han ikke bedre enn Koren, og jeg tror de fleste her ikke ønsker Koren til Newcastle. Det er forsåvidt ingen i tippeligaen som er gode nok for Newcastle enda. Det måtte isåfall hvert Skjelbreid, der Rosenborg/ et Championship-lag leide ham den første og kanskje andre sesongen hans.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 16. Mai 2006, 13:56 »
Fatter ikke hvorfor vi skal selge Bowyer, Faye og Milner...Da ender det bare med at vi må kjøpe nye spillere for å erstatte disse, og vi får ikke like gode spillere til samme pris. Midtbanen blir altfor tynn uten disse spillerne... Og hvilke andre spillere er "fornøyde" med å være squad spillere? Jeg vet ikke om Milner er det, men han mener jeg kan overta plassen til Nobby mer og mer neste år.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #11 på: 16. Mai 2006, 20:27 »

Kristofer Hæstad er ikke i NÆRHETEN av en plass på benken til Newcastle engang. Sånn som han har spilt hittil i år kommer han ikke inn på noe som helst ambisiøst Premier League-lag. Han har - spør du meg - ingenting i Premier League å gjøre.

Når man snakker om Koren derimot, er det absolutt en spiller jeg kunne tenkt meg som back-up for 5-10 mill. NOK som det blir skissert her. Han er en kriger, med bra teknikk. Han hadde absolutt forsterket stallen. I hvert fall i mye større grad enn hva Hæstad kunne gjort. Det er jeg 100% sikker på.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Noreng

• Gjest
« Svar #12 på: 16. Mai 2006, 20:43 »
Sitat fra: "journalisten"

Kristofer Hæstad er ikke i NÆRHETEN av en plass på benken til Newcastle engang. Sånn som han har spilt hittil i år kommer han ikke inn på noe som helst ambisiøst Premier League-lag. Han har - spør du meg - ingenting i Premier League å gjøre.

Når man snakker om Koren derimot, er det absolutt en spiller jeg kunne tenkt meg som back-up for 5-10 mill. NOK som det blir skissert her. Han er en kriger, med bra teknikk. Han hadde absolutt forsterket stallen. I hvert fall i mye større grad enn hva Hæstad kunne gjort. Det er jeg 100% sikker på.

Amen!

Også en annen spiller(Hvis Milner går) er jo Teemu Tainio! Han kan spille overalt, og er en meget god fotball spiller!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #13 på: 16. Mai 2006, 21:03 »
Hadde jeg vært i Roeders sko, noe jeg dessverre ikke er, hadde jeg ikke forandret på midtbanen i det hele tatt. Alle midtbanespillerne hadde blitt under meg. For det er angrepet som burde førsteprioriteres i Newcastles situasjon akkurat nå. Michael Owen er en grei angrepspiller, Chopra og Ameobi er for dårlige. Vi burde få inn tre spisser, og en av dem burde være en skikkelig klassisk målscorer.

Noreng

• Gjest
« Svar #14 på: 16. Mai 2006, 21:04 »
Hahaha! Skulle Butt bli? Jeg ville ikke ha deg som manager:D