20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Roeder får bli!  (Lest 7793 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Roeder får bli!
« Svar #30 på: 12. Mai 2006, 21:31 »
Sitat fra: "kesse"
Men nå er det jo også slik at Newcastle MÅ gi den nye manageren tid. Vi kan ikke sparke Roeder selvom vi havner på 10 plass neste sesong. Det eneste som gjør at Newcasle kan bli en storklubb igjen er at manageren får tid til å bygge sin egen stall, og prente inn sin egen filosofi i klubben. Roeder burde fått en 10års kontrakt mener jeg... Hvis ikke vi er villige til å tilby han det så er han IKKE den rette mannen.

10. plass neste sesong og Glenn bør få sparken. Det er ihvertfall min mening. Minst topp 6.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Roeder får bli!
« Svar #31 på: 12. Mai 2006, 21:34 »
Skjønner hva du mener, og du er ikke den eneste. Tipper samtlige Geordier deler din mening... Desverre. Tror vi havner i en ond sirkel ved å aldri gi våre managere tid.

playah

• Supersub
    • Vis profil
Roeder får bli!
« Svar #32 på: 12. Mai 2006, 21:36 »
nå må vi huske at Roader er en topp Manager i england....han har fått fram spillere som Joe Cole, Frank Lampard da han var manager i west-ham :wink: .
jeg støtter Roader hele veien.
Han har sagt selv at han har sendt speidere ned fr å kikke på kuyt, så han vet hva klasse spillere er.
det er digger med Roader er at han får det beste ut av de fleste spillerne sine, feks Ameobi, Solano, pattison og ikke minst Bramble :lol: .

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Roeder får bli!
« Svar #33 på: 12. Mai 2006, 22:14 »
Skjønner hva du mener, og du er ikke den eneste. Tipper samtlige Geordier deler din mening... Desverre. Tror vi havner i en ond sirkel ved å aldri gi våre managere tid.

Så din konklusjon blir at Newcastle med sine forventninger gjør det umulig for seg selv å bygge opp et lag som kan ta hjem trofeer fordi de ikke gir seg selv nok tid?

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Roeder får bli!
« Svar #34 på: 13. Mai 2006, 00:55 »
Folk sier at hvis vi ikke kan gi roeder en 10års kontrakt er han ikke rette mannen for jobben.. Roeder har ikke så mange resultater å vise tilbake til. hvis vi skulle sikre intektene han s i 10år fremover, og han rykker f.eks ned med newcaslte etter 2år. Er dere klar over hvor stor den falskjermen ville blitt?

Roeder har begynt jobben så bra at han bør få fortsette 1 år. hvis han klarer å utvikle newcastle videre så bør han få en enda lengre kontrak med klubben. mener nå jeg.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Roeder får bli!
« Svar #35 på: 13. Mai 2006, 01:05 »
En 10års kontrakt er vel kanskje litt drøyt, men en 3 årskontrakt bør vel være rimelig... Ved å gi ham en 1årskontrakt vil han få et unødvendig stort press på seg, og det vil også skape usikkerhet, noe jeg ikke ser helt vitsen med... Tror ikke Roeder vil bli den best betalte manageren i Premier League heller...

Jeg er litt i tvil om Roeder er den rette mannen for jobben, men han er helt klart et mye bedre valg enn Greame Souness. Får han kjøpt noen klassespillere i sommer har jeg trua på at Newcastle kan komme høyere enn årets 7ende plass... Skulle Roeder dog ikke klare å komme noe høyere enn det han gjorde i år synes jeg det bør vurderes sterkt å la ham finne seg noe annet å gjøre enn å være manager for Newcastle...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Roeder får bli!
« Svar #36 på: 13. Mai 2006, 10:51 »
Sitat fra: "Supersylthe"
En 10års kontrakt er vel kanskje litt drøyt, men en 3 årskontrakt bør vel være rimelig... Ved å gi ham en 1årskontrakt vil han få et unødvendig stort press på seg, og det vil også skape usikkerhet, noe jeg ikke ser helt vitsen med... Tror ikke Roeder vil bli den best betalte manageren i Premier League heller...

Jeg er litt i tvil om Roeder er den rette mannen for jobben, men han er helt klart et mye bedre valg enn Greame Souness. Får han kjøpt noen klassespillere i sommer har jeg trua på at Newcastle kan komme høyere enn årets 7ende plass... Skulle Roeder dog ikke klare å komme noe høyere enn det han gjorde i år synes jeg det bør vurderes sterkt å la ham finne seg noe annet å gjøre enn å være manager for Newcastle...

Først er en 3-års kontrakt rimelig. Deretter forventer du høyere enn en sjuende plass neste sessong... Jeg innrømmer at jeg også har uttalt at jeg mener et mål må være å komme høyere opp neste sessong enn denne sessongen. Men jeg sier det bør være et mål, og med det mener jeg det er litt drastisk å sparke ham derson vi ender på en sjuende plass....

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Roeder får bli!
« Svar #37 på: 13. Mai 2006, 12:03 »
Det Newcastlelaget vi har nå bør så absolutt være i stand til å komme på høyere enn en 7ende plass, og det føler jeg meg ganske sikker på at kommer til å skje også... Skal vi først ansette Roeder mener jeg at vi bør gi ham såpass tillitt at han får en 3 årskontrakt.

Hadde vi gitt O`Neill en 4 års kontrakt og Newcastle hadde endt på 10ende plass måtte vi jo vurdert hva som hadde gått galt der også... Hvorfor mener dere vi skal tilby Roeder en 1års kontrakt, mens O`Neil og andre (som hadde kommet til å fått betydelig høyere lønn) kan få 4?

Noreng

• Gjest
Roeder får bli!
« Svar #38 på: 13. Mai 2006, 13:07 »
Sitat fra: "playah"

det er digger med Roader er at han får det beste ut av de fleste spillerne sine, feks Ameobi, Solano, pattison og ikke minst Bramble :lol: .

Amen! Roeder er en konge. Han er flink til å få fram talenter, han har grei taktisk sans, han virker venn med spillerne og han er ufattelig offansiv. Can you not love this guy?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Roeder får bli!
« Svar #39 på: 13. Mai 2006, 13:41 »
En to- eller treårskontrakt er rimelig. En ettårskontrakt er ikke rimelig. Og selv om vi bør forvente å komme høyere enn sjuendeplass neste sesong, så er jeg ikke sikker på om det eneste riktige er å umiddelbart kappe av Roeder hånda, dersom så ikke skulle skje.
Men det finnes selvsagt en grense.
Først må vi se hva sommeren bringer, og så får vi ta neste sesong når den kommer.

Vi kan ikke drive å kappe hånda av en manager hver eneste gang vi får en litt dårlig sesong som ikke svarer til forventningene, og derfor var det forsåvidt riktig av Shepherd å se om Dalglish og Gullit kunne rette på dette i starten av påfølgende sesong. Men de greide ikke det (selv om jeg for alltid vil hevde at Dalglish ikke fikk en skikkelig sjanse), og fikk fyken. I utgangspunktet var det riktig av Shepherd å gjøre det samme for Souness også, men han burde gitt mannen fyken langt tidligere. For det var overhodet ikke noe tegn til bedring etter fem kamper av denne sesongen. Og forrige sesong var fryktelig dårlig både spillemessig og resultatmessig.

Og derfor synes jeg det var feil å sparke Sir Bobby da han ble sparket, og jeg synes det vil være urettferdig overfor Roeder om han ikke skulle få sjansen til å rette opp sine feil, dersom vi skulle mislykkes neste sesong. Men det kommer selvsagt helt an på situasjonen. Hvordan har spillet vært, hvordan har resultatene vært, har vi slitt mye med skader osv.
Det er en vurdering som alltid må taes etter at en sesong er over.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Roeder får bli!
« Svar #40 på: 13. Mai 2006, 14:59 »
Sitat fra: "chickenman"

Så din konklusjon blir at Newcastle med sine forventninger gjør det umulig for seg selv å bygge opp et lag som kan ta hjem trofeer fordi de ikke gir seg selv nok tid?

ja, jeg syntes faktisk det. Fred har vært i Newcastle i 9 år, vi har i samme periode hatt FEM forskjellige managere! Det er vanvittig mange.. Og det er bare en grunn til at de får sparken; de leverer ikke det som supporterne forventer av laget.

Jeg syntes også 10års kontrakt er drøyt, men jeg syntes vi bør gi den nye manageren minst 5år for å bygge opp et lag.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Roeder får bli!
« Svar #41 på: 13. Mai 2006, 16:26 »
Jeg synes personlig at en treårskontrakt burde holde. På tre år skal en manager av akseptabelt kaliber ha klart å sette sammen en Newcastle-stall av noenlunde optimal kvalitet.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Noreng

• Gjest
Roeder får bli!
« Svar #42 på: 13. Mai 2006, 16:40 »
Jeg er for 3-årskontrakt, men 3 år til i forlengelse hvis vi blir fornøyde med de første 2 sesongene:P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Roeder får bli!
« Svar #43 på: 13. Mai 2006, 18:31 »
Roeder er allerede kjent med dagens stall, og vi bør ha som mål neste sesong å gå for Champions League-plass. Det er der våre beste spillere har ambisjonene om å spille, og i mine øyne har vi helt klart et lag som skal kunne kjempe om en topp 4-plassering, og ihvertfall om vi gjør de rette kjøpene i sommer. Men det betyr ikke nødvendigvis at Roeder skal sparkes dersom han ikke klarer dette. Men en topp 6-plassering bør være minimumskravet spør du meg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Roeder får bli!
« Svar #44 på: 14. Mai 2006, 11:52 »
En topp 6 bør være minimumskravet ja, men som Joakim sier, så må vi se det litt an før vi velger å kvitte oss med Roeder... Men jeg synes Roeder har vært der såpass lenge og har den spillerstallen som trenges til å komme på blant topp 6....