20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lillestrøm kan møte Newcastle i Intertoto  (Lest 72839 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Lillestrøm kan møte Newcastle i Intertoto
« Svar #210 på: 18. Juli 2006, 21:19 »
Sitat fra: "Øystein Solbjørg"
Synd vi ikke har en rutinert og god spiss på lager som vi kunne hentet fram fra ferie også da. Kunne gjort seg det også. Hvor er du Shearer!?! :lol:

Moore gir oss i hvertfall den ekstra rutinen vi trenger i de bakre rekker for å holde nullen mot LSK. Og hvem vet, kanskje dukker Moore opp på corner og header inn målet vi trenger for å avansere også?

Om ikke annet har vi iallfall en rutinert straffe-skyter (noe jeg savnet i hjemmekampen) i Moore dersom vi skulle få en straffe. Men egentlig er jeg av den mening at Luque og Ameobi skal være gode nok til å score på Lillestrøm. En annen mulighet kan kanskje være å flytte opp Solano dersom det skulle bli nødvendig(?). Vi vet at han har en god skuddfot, og er farlig inne i og rundt 16 meteren. Ut ifra rapportene fra kampen på St.James hørtes det ikke ut som Milner fant seg til rette i rollen som spiss. Kanskje han får utnyttet sine kvaliteter bedre fra ving posisjon, dersom vi da hadde flyttet Solano opp....

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #211 på: 18. Juli 2006, 21:31 »
Husk at han må venne seg til posisjonen først.
iverpool FC

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #212 på: 18. Juli 2006, 22:15 »
---------Given---------------
-Carr-Bram-Moore-Baba---
-Solano-Parker-Emre-Zog-
-----Ameobi-Luque---------

Harper
Taylor
Ramage
O'Brien
Milner
Faye
?

synes jeg

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #213 på: 18. Juli 2006, 22:17 »
Sitat fra: "lucky_luque"
-Carr-Bram-Moore-Baba---
-Solano-Parker-Emre-Zog-

Harper
Taylor
Ramage
O'Brien
Milner
Faye
?

synes jeg

Enig i den oppstillingen.Er litt usikker om Bramble eller taylor starter.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #214 på: 18. Juli 2006, 22:18 »
Sitat fra: "Tønsberg"
-Carr-Bram-Moore-Baba---
-Solano-Parker-Emre-Zog-

Harper
Taylor
Ramage
O'Brien
Milner
Faye
?

synes jeg

var litt usikker ogsaa. Taylor er en bedre spiller, men Bramble har spilt en del og har selvtillit.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 18. Juli 2006, 22:36 »
Sitat fra: "Tønsberg"
-Carr-Bram-Moore-Baba---
-Solano-Parker-Emre-Zog-

Harper
Taylor
Ramage
O'Brien
Milner
Faye
?

synes jeg

var litt usikker ogsaa. Taylor er en bedre spiller, men Bramble har spilt en del og har selvtillit.

Antatt at Ameobi kan spille (han var vel skadet nå til hjemmekampen?) er det den mest sannsynlige lagoppstillingen vil jeg tippe. Og det bør være mer enn bra nok til å slå Lillestrøm.
Ang Bramble og Taylor tror jeg Bramble er det beste valget. Han spilte mye på slutten av sessongen og spilte vel egentlig forholdsvis bra. Samarbeidet med Moore fungerte også bra, og det er viktig. Er mer i tvil om duoen Taylor-Moore ettersom de knappest nok har spilt sammen...(?)
Dette er ikke riktig sted eller tid for å ta noen sjanser ved å prøve ut noe nytt!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 18. Juli 2006, 22:38 »
Helt enig med den, kyllingmannen!
Moore og Bramble kjenner hverandre, her skal vi safe inn avansementet, og da er det antakeligvis det tryggeste valget, selv om Taylor vel var hakket bedre på SJP.
Milner og Luque fra start, så er Ameobi vår store joker, som mot VIF!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 18. Juli 2006, 22:41 »
Ameobi som joker.... jaja.  :roll:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 18. Juli 2006, 22:45 »
Hehe, joda.
Men Ameobi var bare klar for 30 minutter som innbytter på SJP.
Milner og Luque er kommet lengre, og det vil kanskje være smart å benytte Ameobi som joker her. Han fungerte bra sist da han redda oss mot VIF!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 18. Juli 2006, 22:48 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Hehe, joda.
Men Ameobi var bare klar for 30 minutter som innbytter på SJP.
Milner og Luque er kommet lengre, og det vil kanskje være smart å benytte Ameobi som joker her. Han fungerte bra sist da han redda oss mot VIF!

Jaja, tar poenge ditt, og er ikke uenig. Bare dro på smilebåndet av "jokeren Ameobi". Da skjønner man kanskje hvor mye vi trenger minst en ny kvalitetsspiss. Men mot et tippeligalag kan jo Ameobi bli en joker. Som du sier så sendte han oss tross alt videre mot VIF den gangen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 19. Juli 2006, 01:21 »
Hehe. Ja, skjønner hva du mener. Ameobi har vel aldri vært stort til joker i Premier League, nei!

dagfather

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.heddal.com
« Svar #221 på: 19. Juli 2006, 10:11 »
Tror jeg faktisk isteden for å gamble på en halvskadet Ameobi ville trukket Milner på høyre midt, rett innenfor solano og trukket emre bak Luque som hengende spiss.. Har ikke spesielt mye hodeferdigheter, men jeg tror kanskje spillet til emre og Luque kan passe hverandre.

altså..

---Given---

Carr, bramble, moore, baba

Solano - Milner - Parker- N'zogbia
                Emre

Luque

jeg vet ikke, men Ameobi for min del er like god som Tore Andre Flo har vært for Vålerenga.. Fyren er ikke mye tess og har aldri bevist noe heller.. Han har scoret et par mål som har vist seg kanskje å bli viktige i de få kampene, men jevnt over en ubrukelig spiss. Skulle aldri solgt chopra, en målfarlig spiss som kommer til å bli 10 ganger så god som ameobi noen gang kommer til å bli.

Ja og en ting til...  Har dere fleste kjøpt billett gjennom LSK, og håper på å bli flyttet? Jeg vil ikke komme i svart og hvitt og bli henvist midt i kanarifuglenes reir.
Hvorfor elske kun en kvinne - når man kan forgude 11 menn!

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #222 på: 19. Juli 2006, 12:32 »
Sitat fra: "dagfather"

Ja og en ting til...  Har dere fleste kjøpt billett gjennom LSK, og håper på å bli flyttet? Jeg vil ikke komme i svart og hvitt og bli henvist midt i kanarifuglenes reir.

Det er fri plassering, men for å sitte med bortefansen må du ha på deg noe som viser at du er united supporter. Denne seksjonen er nok sperret med vakter.

Noreng

• Gjest
« Svar #223 på: 19. Juli 2006, 13:04 »
------Given-------
-Carr-Tayls-Bramble-Baba-
-Solano-Emre-Parker-NZog
------Milner-Luque-----

Harper
Ramage
Moore | Har nettopp hatt ferie
Faye | Rangerer han bedere enn Butt
Matti Patti
O`Brian
Ameobi

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 19. Juli 2006, 13:18 »
Moore må spille hvis han er fit.
Han har trent siden forrige fredag, så han har bra med trening i beina innen kampen starter. Dessuten har vel Roeder sagt klart ifra at han kommer til å spille hvis ingenting uforutsett skulle skje.

Moore er limet i forsvaret vårt, og bør selvsagt spille sammen Bramble eller Tayls. Både Bramble og Tayls blir bedre av å spille ved siden av Moore. Mot LSK så trenger vi Moore.

Faye bedre enn Butt? Da tror jeg du tenker med hjertet og lite annet, Noreng. Butt er helt klart bedre enn Faye, selv om han er en forbanna illojal idiot.

Emre bør holde seg på midtbanen, og kan veksle med Parker om hvem som skal gå fremover og hvem som skal holde igjen. Emre er klart best der, og har svært få gode kamper som et offensivt bindeledd.

Det er synd at vi må han en unggutt som Alan O'Brien på benken. Jeg har riktignok bare sett en reservelagskamp i mitt liv, og han har spilt svært få kamper for a-laget, men han har aldri imponert meg, verken i en toppkamp i reservelagsligaen eller i enkeltkamper for a-laget mot svakere motstand. Og det var vel kanskje nettopp derfor han faktisk bommet mot LSK.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon