20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Luis Boa Morte  (Lest 13352 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Luis Boa Morte
« Svar #30 på: 09. Juli 2005, 00:20 »
Hva skal vi egentlig med Boa Morte dersom han er tiltenkt en plass på midtbanen? Vi har allerede Emre og N'Zogbia på venstrekanten, noe som i mine øyne er mer enn godt nok. Synes ikke det er vingene som bør forsterkes mest. Se bare på spissplassen... Selv Mandalskameratene kunne stilt opp med en bedre angrepsrekke enn vi kan per dags dato.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Luis Boa Morte
« Svar #31 på: 09. Juli 2005, 00:23 »
Boa Morte kan jo også være spiss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Luis Boa Morte
« Svar #32 på: 09. Juli 2005, 00:23 »
Sitat fra: "Nordin"
Hva skal vi egentlig med Boa Morte dersom han er tiltenkt en plass på midtbanen? Vi har allerede Emre og N'Zogbia på venstrekanten, noe som i mine øyne er mer enn godt nok. Synes ikke det er vingene som bør forsterkes mest. Se bare på spissplassen... Selv Mandalskameratene kunne stilt opp med en bedre angrepsrekke enn vi kan per dags dato.

Emre skal spille sentralt (venstre), og ikke ving. Emre er ingen typisk ving spiller, og det er heller ikke N`Zogbia. Vi trenger en typisk ving og det er Boa Morte, eller skal vi si Duff :-)

Milner kan vi dog bruke på venstrekanten.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Luis Boa Morte
« Svar #33 på: 09. Juli 2005, 00:25 »
Jeg tror vi må dyrke Milner som høyreving nå!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Luis Boa Morte
« Svar #34 på: 09. Juli 2005, 00:27 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

Jeg er også for det. Han sliter med å legge inn kvalitetsinnlegg fra venstresiden. Venstrefoten hans må isåfall trenes kraftig opp.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Luis Boa Morte
« Svar #35 på: 09. Juli 2005, 00:29 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

Jeg er også for det. Han sliter med å legge inn kvalitetsinnlegg fra venstresiden. Venstrefoten hans må isåfall trenes kraftig opp.

Jupp. Milner duger på begge vingene, men hans største potensiale får vi ut langs høyrekanten der han også kan få slått innlegg. Jeg tror fortsatt at N'Zogbia derimot kan bli en heindundranes god venstreving. Trenger bare litt mer stabilitet på innleggene, men mot slutten av sesongen viste også han at han evner å slå presist inn.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Luis Boa Morte
« Svar #36 på: 09. Juli 2005, 02:54 »
Salget av Ambrose åpner nok opp for at Milner blir et fullverdig alternativ på høgresiden for Dyer. Spiller som skuffet forrige sesong selv om spillet tok seg litt opp mot slutten.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Luis Boa Morte
« Svar #37 på: 09. Juli 2005, 03:19 »
Vet at Boa Morte kan spille spiss. Han spilte mye spiss da han var der i Arsenal om jeg ikke husker feil. Skal ikke glemme at vi i tillegg til N'Zogbia og Emre også har Viana på venstrevingen. Selv om ingen av disse tre er rene vinger så mener jeg heller vi bør bruke pengene på noen nye spisser. Per dags dato trenger vi å forsterke angrepsrekka langt mer enn vi trenger å forsterke kantene.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Luis Boa Morte
« Svar #38 på: 09. Juli 2005, 13:28 »
Det virker uansett som om Graeme Souness er fornøyd med høyre side av midtbanen. I dag skriver The Guardian at Boa Morte er neste mann på lista sammen med en stopper og en spiss.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Luis Boa Morte
« Svar #39 på: 13. Juli 2005, 02:45 »
Boa Morte på vei?

Skrevet av Asbjørn, 12 Juli 05

Nå som det ser ut til å ordne seg med Emre, vil konsentasjonen bli rettet mot Fulham spilleren Boa Morte. Den 27 år gamle (28 neste mnd) portugiseren var ikke innvolvert for Fulham, når london laget spilte sin første treningskamp, mot et lokalt lag fra Østerike mandag kveld.

Fulham møter tyske Schalke 04 i Østerike på onsdag, for deretter å returnere til London og vennskapskampen mot Celtic på lørdag. Kampen spilles på Craven Cottage.

Boa Morte skal ikke være skadet, og mye kan tyde på at han er i forhandlinger med Newcastle om en overgang.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Luis Boa Morte
« Svar #40 på: 13. Juli 2005, 16:35 »
Men klubben har senere bekreftet at Boa Morte fikk ei ukes ekstra hvile etter å ha spilt for Portugal.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Luis Boa Morte
« Svar #41 på: 14. Juli 2005, 10:55 »
Newcastle swoop for Fulham winger Boa Morte
tribalfootball.com - July 14, 2005

"Newcastle United have swooped for Fulham winger Luis Boa Morte.

Portuguese winger Boa Morte will complete his £4 million move from Fulham after agreeing terms and undergoing a medical.

He joins Scott Parker and Turkish international midfielder Emre in the Souness revamp. Boa Morte has been chased by the Toon boss since the turn of the year.

Souey has been looking for a left-sided attacking option since it became clear troubled French winger Lauren Robert had no future at St James' Park."

Kanskje ikkje den mest pålitelege kilden. The sun hevder det akkurat det same. Kan godt hende det ligg noko i det.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Luis Boa Morte
« Svar #42 på: 14. Juli 2005, 18:49 »
Gjenstår å se. Så lenge ingenting er offisielt, så er det heller ikke i boks.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Luis Boa Morte
« Svar #43 på: 15. Juli 2005, 21:30 »
Boa Morte er"keen" på ein overgang til newcastle. Viss dette er sant kan vi kanskje klare å kutte ned prisen ørliten grann!

Fulham's Luis Boa Morte has admitted he would be keen on a move to Newcastle.
The striker is a target of Magpies boss Graeme Souness and he told Portuguese newspaper O Independente he was keen to taste European action.

"Representing Newcastle is different from being at Fulham. It's a bigger club with more projection and which has other ambitions," said the 27-year-old.

"Who doesn't aim to play at a great club, which takes part regularly in European competitions?"

Souness tried to capture the 27-year-old in January but Boa Morte responded by extending his Fulham contract until 2008.

The Scot is understood to want to bring the Portuguese frontman to St James's Park as his third summer signing.

Souness has already boosted his squad by bringing in midfielders Scott Parker from Chelsea and Emre from Inter Milan
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Luis Boa Morte
« Svar #44 på: 16. Juli 2005, 20:24 »
http://www.teamtalk.com/teamtalk/News/Story_Page/0,7760,1780_575543,00.html

Chris Coleman begynner å bli lei Boa Morte-spekulasjonene, og ber Newcastle snarest by det Boa Morte er verdt dersom de vil kjøpe ham, eller holde kjeft å se andre plasser etter venstreving. Boa Morte sa som kjent i går til portugisisk presse at han gjerne kunne tenke seg en Newcastle-overgang, men Coleman sier at om ikke Newcastle blar opp nok, blir Boa uansett værende i London.
Dette er litt likt Saha-overgangen til Scum.