20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sesongoppsummering  (Lest 9333 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Re: Sesongoppsummering
« Svar #15 på: 08. Mai 2006, 15:12 »
Sitat fra: "NUFCern"

Får jeg foreslå at jeg og Hans-Emil deler denne prisen, med tanke på videoklipp? Ikke for å virke klysete, men jeg delte tross alt alle filene jeg hadde på maskinen, og la raskt ut filmklipp gjennom store deler av sesongen. Før i uken brukte jeg to dager på å laste opp alle målene fra denne sesongen, og postet de her selvfølgelig.

Men tross alt, Hans-Emlig har være flink han også  :!:

Det kan vi sikkert gjere :D  Du har vært flink :wink:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #16 på: 08. Mai 2006, 15:17 »
Sitat fra: "Christian"
Årets spammar: Noreng
Har eit generelt inntrykk av at du skriv mykje 1 linjers innlegg. Men det er fleire. (ikkje noko personleg Lars)

Det er tydelig at Christian ikke har vært mye på forumet i det siste. Noreng har helt klart endret seg fra å være en notorisk spammer, til en som bruker mye tid og ressurser på forumet. En slik utmerkelse kan derfor ikke komme, uten at det kommer et motsvar.
Toon, Toon,
Black and white army

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #17 på: 08. Mai 2006, 15:27 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Sitat fra: "NUFCern"

Får jeg foreslå at jeg og Hans-Emil deler denne prisen, med tanke på videoklipp? Ikke for å virke klysete, men jeg delte tross alt alle filene jeg hadde på maskinen, og la raskt ut filmklipp gjennom store deler av sesongen. Før i uken brukte jeg to dager på å laste opp alle målene fra denne sesongen, og postet de her selvfølgelig.

Men tross alt, Hans-Emil har være flink han også  :!:

Det kan vi sikkert gjere :D  Du har vært flink :wink:

Takk for det. Jeg sier bare, hva skulle forumet gjort uten oss to?!  :P

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sesongoppsummering
« Svar #18 på: 08. Mai 2006, 15:33 »
Ja, det har du helt rett i, Mack. Naturligvis kommer det en kjapp bemerkning eller to fra Noreng en eller annen gang, men slik er det jo med oss alle. Jeg syntes at Noreng har vært veldig flink i år, og det virker som at han har god peiling på hva han driver med. Han har gode og reflekterte innlegg, og sporer nesten aldri av i tråder.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Sesongoppsummering
« Svar #19 på: 08. Mai 2006, 15:45 »
Newcastle
Årets spelar: Scott Parker

Årets unge spelar: N`Zogbia

Årets kamp: Sunderland - Newcastle

Årets mål: Nolberto Solanos flotte skudd med yttersiden av foten på St. James Park mot Everton.

Årets overasking: Ameobi. Scorer overaskende mange mål for oss for tiden. Jeg er rett og slett imponert over hva den mannen har fått til foran mål i år. Ikke fordi han har scoret så mange mål, men han har scoret godt for seg selv å være.

Årets skuffelse: Jermaine Jenas, svikeren som dro til Tottenham.  

--------
Newutd.com
Årets medlem: Joakim
God skribent, saklige og lange innlegg.

Årets crewmedlem: Alle sammen!
Ja, dere leste riktig. Jeg syntes alle mann på Newutd har gjort en veldig god jobb!

Årets topic:  "Hvilket politisk parti liker du best?"
Populær tråd med mange interessante debatter.

Årets replikk: Vet ikke.

Årets skuffelse: Meg selv. Har ikke levert godt nok i år. Vært usaklig og fattet meg i korthet altfor mange ganger.

Årets spammar: Nevner ikke navn, men jeg tror ikke det er nødvendig heller. Denne personen jeg tenker på er i hvert fall veldig flink til å spre dritt, det får være sikkert.

Årets diskusjon: Jeg er ikke i tvil! Nordin, Asbjørn og resten av gjengen verses Christian Weiseth! Det kaller jeg diskusjon det! :lol:

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Sesongoppsummering
« Svar #20 på: 08. Mai 2006, 16:48 »
journalistens sesongoppsummering

Denne tråden var veldig interessant å lese, og når det gjelder kåringen av de beste spillerne Newcastle har operert med denne sesongen blir det vanskelig å sette opp en konkluderende liste av navn. Jeg tror allikevel at spillerne dere har nevnt her har fortjent utmerkelsen alle sammen (holder en liten personlig knapp på Given). Når det gjelder Newutd.com-forumet har det vært en fryd for meg å få lov til å delta i dette engasjerende samfunnet forumet har utviklet seg til å bli. Det er uten tvil mange personer på dette forumet som gjør en kjempejobb for å opprettholde det som Newcastles beste diskusjonsarena i Norge.

Må få lov til å gratulere Nordin og de andre i Newutd-teamet med en kjempejobb for å skape et enestående norsk supportermiljø på internett, med oppdatert informasjon om klubben i våre hjerter. Når det gjelder de negative "prisene" til Newutd-brukerne, forholder jeg meg taus. Når det gjelder de andre, har jeg gjort meg en liten oppfatning om at prisene skulle vært mer oppdelt. NUFCern har gjort en kjempejobb med klipp og slikt, men har ikke deltatt i nærheten like mye i diskusjoner som mange andre.

Derfor har jeg laget en liten liste hvor jeg oppsummerer min personlige oppfatning, så for dere andre karnøfle meg eller si dere enige akkurat hvordan dere vil. (Takker forresten geordie-olav hjerteligst for prisen Årets topic: "Hvilket politisk parti liker du best?" og beskrivelsen "Populær tråd med mange interessante debatter" siden det var jeg som startet den. Har vært kjempegøy å diskutere med alle som har tatt turen innom denne politikktråden).

ÅRETS FORUMMEDLEMMER: Joakim og Mack
Jeg velger å ta med begge to siden jeg synes begge to gjør en strålende jobb for å opprettholde kvaliteten på forumet på en høy standard.

ÅRETS KLIPPMESTER: NUFCern
Ingen over, få ved siden...

ÅRETS UTLENDING: Dag Riise
Liverpoolsupporteren som instinktivt har produsert artige og friske innlegg, til glede for Newutd-debattanter.

ÅRETS CHIT-CHAT-TOPIC: Hvilket politisk parti liker du best?
Jeg misliker sterkt å premiere noe jeg selv har startet, men jeg premierer herved en diskusjon som har fenget mange Newcastle-supportere til å kaste seg inn i diskusjon vedrørende verdens politiske flora med overveldende styrke og argumentasjon.

ÅRETS FOTBALL-TOPIC: Bellamy En diskusjon som har nervepirret folk til å presse frem overbevisende argumenter, og en diskusjon som stort sett har holdt den røde tråden gjennom hele diskusjonen.

ÅRETS REPLIKK: "Jeg tør påstå at jeg ligger et par hakk over ungdomskole-humoren deres hvertfall" Forfatter: Tommy Sten.
Rett og slett komisk. Tommy Sten er en artig kar som elsker å provosere, og da jeg leste denne replikken ble jeg lattermildt oppgitt. Og når det gjelder humor: Tommy Sten er ikke akkurat Tommy Steine i mine ører... :lol:

ÅRETS DISKUSJON: Vanskelig å si, siden mange diskusjoner fortjener utmerkelsen, men jeg vil påstå at Høyresiden (Mack, MortenM, geordie-olav, Lasse m.fl.) mot Venstresiden (meg selv, Joakim, Dag Riise, Kristoffer Eilertsen, Åsmund Singstad m. fl.) når man regner ut fra den politiske aksen, har presentert en interessant diskusjon, med treffende formuleringer og gode argumentutvekslinger. Også noen med uavhengig politisk tilhørighet har deltatt på tråden og bidratt med gode innlegg.

Dette var mine vurderinger av årets sesong på Newutd.com. Hvis noen vil diskutere mine synspunkter, hadde det vært svært interessant. Jeg er tross alt en marxist-agronom/Castro-agronom, så dialog er jeg veldig åpen for!  :lol:
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Sesongoppsummering
« Svar #21 på: 08. Mai 2006, 16:50 »
Jeg tror du har klart å oppsummere sesongen på forumet veldig bra, Journalisten. :)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 08. Mai 2006, 17:17 »
    Newcastle
    Årets spelar: Given
    Valget falt på Given, som så mange andre har jeg sett at uten Given hadde vi vært dømt nord og ned.

Årets unge spelar: N`Zogbia
    Zoggy er vel helt klart den som har markert seg mest og best blandt våre unge. Ellers så syntes jeg Ramage har gjort en god inntreden i laget bortsett fra noen rufsette kamper mot slutten.

Årets kamp: PL: Newcastle-Tottenham
    En første omgang som tilogmed Chelsea drømmer om å få spille. Så gode har jeg ikke sett oss på aldri så lenge! Det hjalp litt at jeg satt på tribunen også så klart! :D

Årets mål: Emre PL: Kong Shearer
    Når han tar rekorden, uten tvil!

Årets overasking: Roeder
    Hadde aldri i mine villeste drømmer tro at han skulle bli en stor kandidat for å ta over Newcastle.

Årets skuffelse: Boumsong, Luque, Owen
    Synd at Boum har slitt så fælt i år, håper han kommer sterkere neste år.

Luque, ja, hva skal man si.

Owen, elsker gutten! Var skuffende at han brakk beinet, ellers alt bra!! :)

--------
    Newutd.com
    Årets medlem: Joakim m.fl
    Alltid morsomt å se hva Joakim skriver. Skriver også svært godt og har lange fine innlegg. Setter pris på hva gutta i "filmklipp" tråden gjør, og jeg håper Asbjørn kommer med mange interresante artikler som han finner rundt om på nettet i fremtiden også. Ellers så syntes jeg Journalisten gjør en god jobb med flere gode innlegg, i tillegg er han svært flink til å respektere andre sine meninger men fortsatt få fram sine egne på en god måte.

Når det er sagt så er det ingen her på forumet som jeg syntes gjør en dårlig jobb.

Årets crewmedlem: Nordin
    Nordin. Svært flink til å oppdatere siden jevnlig.. Vi har nok en av Norges beste supporter sider her.

Årets topic: Bellamy
    Selvom jeg er aldri så lei tråden og mannen, så er vel det den tråden som har holdt seg mest on topic og som har vært mest aktiv gjennom sesongen.

Årets spammar:
    De forbanna "free ringtones" idiotene.

[/list]

Takk for i år, neste år kommer vi sterkere!

Noreng

• Gjest
    « Svar #23 på: 08. Mai 2006, 20:35 »
    Sitat fra: "kesse"

? Free ringtones idiotene? Bare jeg som ikke skjønte den?

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
      • Vis profil
    Sesongoppsummering
    « Svar #24 på: 08. Mai 2006, 21:03 »
    Sitat
    Free ringtones idiotene? Bare jeg som ikke skjønte den?

Det var noen som lagde masse tråder om gratis ringetoner og sånn.

Jeg synes egentlig ikke at Noreng har spammet noe særlig jeg, han kan vel gjerne kutte ut noen av innleggene sine, men han må vel få lov til å komme med korte komentarer han og.
    Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Journalisten

• Inaktive brukere
    • Midtbaneanker
      • Vis profil
      • http://newutd.no/index.php?cat=8
    Sesongoppsummering
    « Svar #25 på: 08. Mai 2006, 22:05 »
    Må få lov til å takke geordie-olav og kesse hjertelig for rosende skryt. De har også begge to gjort en glitrende jobb på forumet i løpet av sesongen som gikk. I hvert fall i den delen jeg har vært medlem på forumet! :)

Når det gjelder NUFC, så tror jeg og håper at N'Zogbia fortsatt vil være med oss. Jeg ser ikke helt for meg kronjuvelen vår i Arsenal-drakt. Jeg tipper at Butt, Bowyer, Faye og Chopra forsvinner. Bowyer har gjort en OK sesong, mens Chopra sin har vært under middels. Faye er rett og slett ikke god nok for et lag som vil kjempe i toppen av EPL.

Butt skal ha en vanvittig god manager i ryggen for å yte sitt beste på Newcastles midtbane, og en så lite forutsigbar spiller tror jeg egentlig ikke vi trenger. Det er også viktig for meg å få påpeke at han er en glimrende spiller når han er i form.

En liten oppsummering av vår sesong er vel at vi har hatt en svært kronglete sesong, og at Roeder fortjener diplom i posten og lønnsforhøyelse. Ifølge et interessant innlegg i en annen tråd har Newcastle vært på pallen i forhold til formen i vårsesongen (etter at Souness forsvant). Jeg gleder meg utrolig mye til neste sesong, og til like slagkraftige og fengende diskusjoner på ÅRETS FORUM: NEWUTD.COM
    Tore Eikeland,
    Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Lasse

• Kaptein
      • Vis profil
      • http://www.brann.no
    Sesongoppsummering
    « Svar #26 på: 08. Mai 2006, 22:29 »
    Helt enig i at den diskusjonen mellom Venstresiden/Høyresiden var ufattelig provoserende, irriterende, interessant, fengende, artig, morsom og meningsløst uendelig. Akkurat slik en diskusjon skal være!

Håper på mange sånne diskusjoner!
    Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

• Gjest
    « Svar #27 på: 09. Mai 2006, 16:13 »
    Sitat fra: "Noreng"
    Sitat fra: "kesse"

? Free ringtones idiotene? Bare jeg som ikke skjønte den?

Han mente at ringetone-folkene var årets spammere. Det har ikke noe med deg å gjøre, han var bare lat nok til å ikke fjerne ditt navn der.

Kesse

• Kaptein
      • Vis profil
    Sesongoppsummering
    « Svar #28 på: 09. Mai 2006, 16:38 »
    Stemmer som Plebbster sier her. Jeg mente IKKE deg Noreng!:) Jeg var heller ikke lat, men litt uoppmerksom da jeg ikke fjernet navnet ditt. Jeg quotet Christian sin post...

Mack

• Kaptein
      • Vis profil
      • http://magnar.com
    Sesongoppsummering
    « Svar #29 på: 09. Mai 2006, 19:30 »
    Newcastle
    Årets spiller: Solano
    Vår hjemvendte helt har gjort en god jobb, og tittelen årets spiller gjør han ingen skam på.

Årets unge spiller: N'Zogbia
    Ikke bare et enkelt valg. Ramage og Taylor kunne også vært med og kjempet om denne plassen, men N'Zog trakk det lengste strået.

Årets overraskelse: Roeder
    Jeg hadde virkelig ikke forventet at han skulle få den suksessen han hadde.

Årets skuffelse: Boumsong
    Boumsong som skulle bli vår store forsvarssjef, har virkelig skuffet i år.

--------
    Newutd.com
    Årets medlem: DanMan
    Jeg har sikkert litt andre kriterier enn mange andre når jeg velger årets medlem. DanMan er en sterk forkjemper for blant andre Solano. Samtidig har han flere andre spenstige meninger, og han argumenterer godt. Skulle også trekke fram hans retoriske evner, men det er det mange på forumet som har, og som kanskje har i enda større grad. Men DanMan fortjener ros.

Årets crewmedlem: Nordin
    Nordin bruker fortsatt mye tid på denne siden. Han har startet den, og opprettholder den på et høyt nivå.

Årets topic: Begge politikkdiskusjonene
    Ja, for vi hadde allerede en politikkdiskusjon... Det er vel liten tvil om at jeg har lagt litt engasjement i disse trådene, og jeg har syntes disse diskusjonene har vært givende. Allikevel synes jeg det er trist at jeg ikke framhever f eks tråden om Bellamy. Den er tross alt Newcastleinspirert. Men det politiske engasjementet blant oss er stort, og diskusjonene har vært gode.

Årets replikk: Morten M
    Blant flere gode kandidater, må jeg trekke frem denne:

Sitat fra: "MortenM"
    Leninist-Agronomane har ein avtale som eventyrleg heiter Soria Moria. Det er jo eit luftslott dei bygger opp.

En fantastisk replikk som jeg kommer til å bruke ved flere anledninger. Jeg har faktisk aldri før hørt uttrykket Leninist-Agronomer. Men det er jo fantastisk treffende.

Årets skuffelse: Christian
    Jeg liker egentlig ikke å kåre årets skuffelse. Men jeg tror Christian tilgir meg. Dessuten kan det vel ha en sammenheng med de forventningene vi hadde av Christian. Forrige sesong hadde nemlig Christian en rekke gode innlegg. Og innleggene har ikke blitt dårlige. De har bare uteblitt.

Årets spammar: Botten Anna
    Det er en del botter som spammer på forumet vårt. Det er kanskje ikke botten Anna, men jeg skylder på henne.

Årets diskusjon: MortenM vs Dag Riise
    Her er det selvsagt enkelt å finne de diskusjonene man selv har vært aktiv og delaktig i. Men det finnes selvsagt også andre diskusjoner som har vært gode. Jeg velger å trekke fram en diskusjon om politikk igjen. Denne gangen diskusjonen mellom MortenM og Dag Riise. Ellers vil jeg berømme journalisten for gode diskusjoner vi har hatt. Joakim har blitt mindre aktiv, og det er jo synd. Kanskje han også innser at FRP er best?

Da har til og med jeg vurdert årets sesong på Christians premisser. Premisser som forøvrig er ganske gode.
    Toon, Toon,
    Black and white army