20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sesongoppsummering  (Lest 9340 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest
Sesongoppsummering
« på: 07. Mai 2006, 20:09 »
Det er sjeldan eg kjem med ein godbit, men her kjem nok ein godbit til dykk.
    Newcastle
    Årets spelar: Given
    Utan Given, ville me aldri fått ein plass blandt dei 8. Han har vore veldig god i år, og holdt oss inne i fleire kampar.

Årets unge spelar: N`Zogbia
    Eit enkelt valg, har spelt veldig godt på venstrekanten i år. Vil bli god for oss i mange år framover.

Årets kamp: PL: Newcastle-Arsenal
    Ein av dei beste kampane denne sesongen, og ein av dei eg vil hugse best igjen av årets sesong. Alle gav alt i den kampen.

Årets mål: Emre PL: Newcastle-Sunderland
    Frisparkmålet mot Sunderland, sitter friskt i minnet. Eit vakkert og viktigt mål.

Årets overasking: Moore
    Har spelt virkleg godt etter han kom at frå alle skadene, har imponert stort.

Årets skuffelse: Boumsong
    "Forsvarsjefen" vår har virkleg skuffa i år.

--------
    Newutd.com
    Årets medlem: Hans Emil
    Har gjordt ein mykje ut av seg denne sesongen. Så Hans Emil, håpar du forsetter med å legge ut linkar til mål neste sesong som iår. (veit andre har gjordt det og, men Hans Emil er den som oftast legger ut)

Årets crewmedlem: Nordin
    Ingen over, ingen under. Nordin the only one! All æra for jobben du gjerer. Du legger ned eit stort arbeid i sida.

Årets topic: Ryddesalg II
    Skapte litt diskusjonar med tråden min, noko eg håpte på. Er fornøgd med arbeidet eg la i den.

Årets replikk: Har ingen
    Eg har desverre ikkje vore aktiv nok, til å lagt merke til ein god replikk iår. Men det er sikkert nokon av dei mest aktive som har noko på lur til dette punktet.

Årets skuffelse: Christian
    Er rett og slett trist. Eg har hatt så lite ekstra tid til newutd.com forumet denne sesongen, at det er trist  :cry: . Håpar eg kjem sterkare tilbake igjen til hausten.

Årets spammar: Noreng
    Har eit generelt inntrykk av at du skriv mykje 1 linjers innlegg. Men det er fleire. (ikkje noko personleg Lars)

Årets diskusjon: Joakim v.s meg
    Har hatt eit par bra diskusjonar med Joakim på msn og mobil. Desverre ingen store på forumet iår.
    [/list]

Då har eg vudert årets sesong, andre står fritt i å skrive sin eigen vudering. Håpar det falt i god jord, og at det er gått å sjå eit innlegg frå meg igjen. (eller sukkar alle, å tenker, ikkje eit nynorsk innlegg igjen)  :lol:

Bad Religion

• Kaptein
    • ptthunem.no
      • Vis profil
    Sesongoppsummering
    « Svar #1 på: 07. Mai 2006, 20:20 »
    Tusen takk for rosen Christian :D  Forøvrig eit veldig bra innlegg!  :)
    Enig med deg i dei fleste av punkta.
    Trade your prayer of Salvation
    for a logical solution!

Rolfern

• Midtbaneanker
      • Vis profil
    Sesongoppsummering
    « Svar #2 på: 07. Mai 2006, 20:21 »
    Årets spiller:
    Shay Given. Nesten ingen andre har vært stabilt god gjennom sesongen. Parker er den nærmeste i så tilfelle. Vanskelig å velge, men velger Given.
    Årets unge spiller:
    N'Zogbia. Herlig spiller, en som man kan forvente seg mye av i årene framover.
    Årets kamp:
    Manchester City - Newcastle 3-0. Et surt tap, men heldigvis så kvittet klubben seg med Souness etter denne. Etter den kampen kunne man se framover til lysere tider. Ellers var bortekampen mot West Ham underholdende, hjemmekampen mot Bolton var også et høydepunkt.
    Årets mål:
    Samme som Christian.
    Årets skuffelse:
    At Boumsong fremstod som en middelmådig norsk 2.divisjonsspiller ved enkelte anledninger. Luque har også en skuffende sesong bak seg.
    Årets overraskelse:
    Ble stort sett bare overrasket i negativ forstand. Men kanskje kjøpene av Nobby og Owen?(Altså, i positiv forstand)
    Carr har altfor få landskamper for England!

Lasse

• Kaptein
      • Vis profil
      • http://www.brann.no
    Re: Sesongoppsummering
    « Svar #3 på: 07. Mai 2006, 20:48 »
    Bra tråd! Er meget interessert i hvilke replikker som folk tar opp her, har kommet ett par morsomme etterhvert...

Også "Årets tråd" blir spennende å se! Jeg skal granske litt, så skal jeg komme med mine meninger om litt :wink:
    Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Lasse

• Kaptein
      • Vis profil
      • http://www.brann.no
    Sesongoppsummering
    « Svar #4 på: 07. Mai 2006, 21:09 »
    Replikker

Denne syntes jeg var ganske morsom, i og med at Joakim og jeg ikke alltid er like enige.
    Sitat fra: "Lasse"

Men da er vi jo enige da, Joakim.

Sitat fra: "Joakim"

Jepp. Det er klart vi er det. Vi har aldri vært noe annet.

Videre likte jeg denne av godeste Tommy.
    Sitat fra: "Tommy Sten"

Jeg tør påstå at jeg ligger et par hakk over ungdomskole-humoren deres hvertfall

Nåja.

På en tråd som omhandlet norske supportere, kalte jeg Joakims RBK ved en feiltagelse Tufte. Ca. 5 minutter etter kommer Mack med dette svaret:
    Sitat fra: "Mack"

Hey! Ikke mobb Tufte. De har i det minste litt integritet.

Mack har hatt ett par gullkorn i årets løp.

Pupper er kanskje ikke alt her i verden. Men du verden så mye de betyr. Og når man først tenker på pupper er det ikke mye annet her i verden.

Avslutter med denne, som er min personlige favoritt!
    Sitat fra: "Noreng"

Hovedpoenget mitt var at religionen vil skape borgerkrig verdenover!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tråder

Innvandrer-tråden Oppstod mange heftige diskusjoner her!
    Muhammed-tegningene Her oppstod enda fler!
    Brann-tråd Her oppstod ENDA fler!!
    En bøtte med spillere Denne var dritkul, håper Olav fortsetter nå i pausen!
    Quoting og bruk av linker Dette er en meget viktig tråd som bør gjøres mer synlig!

Dette var bare mine meninger, kom gjerne med innspill!!! Takk for en GOD sesong her på forumet :D
    Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

NUFranC

• Midtbaneanker
      • Vis profil
    Sesongoppsummering
    « Svar #5 på: 07. Mai 2006, 21:51 »
    Tullinger! TOMMY? er du fra Namsos eller er du helt sprengt :wink:
    Who else...... Alan Shearer

NUFCern

• Midtbaneanker
      • Vis profil
      • http://rbk.no/
    Re: Sesongoppsummering
    « Svar #6 på: 07. Mai 2006, 22:51 »
    Sitat fra: "Christian"

Årets medlem: Hans Emil
    Har gjordt ein mykje ut av seg denne sesongen. Så Hans Emil, håpar du forsetter med å legge ut linkar til mål neste sesong som iår. (veit andre har gjordt det og, men Hans Emil er den som oftast legger ut)

Får jeg foreslå at jeg og Hans-Emil deler denne prisen, med tanke på videoklipp? Ikke for å virke klysete, men jeg delte tross alt alle filene jeg hadde på maskinen, og la raskt ut filmklipp gjennom store deler av sesongen. Før i uken brukte jeg to dager på å laste opp alle målene fra denne sesongen, og postet de her selvfølgelig.

Men tross alt, Hans-Emil har være flink han også  :!:

Jarle

• Midtbaneanker
      • Vis profil
    Sesongoppsummering
    « Svar #7 på: 08. Mai 2006, 00:33 »
    Replikker

Dette er årets replikk, spør dere meg:

Mange kaller meg homofob fordi jeg ikke ser det som naturlig at gutter stikker tissen i rumpa på hverandre.

Da lo jeg så jeg grein!  :D

Andy

• NewUtd.no
    • Kaptein
      • Vis profil
    Sesongoppsummering
    « Svar #8 på: 08. Mai 2006, 11:40 »
    Sitat fra: "Jarle"
    Replikker

Dette er årets replikk, spør dere meg:

Mange kaller meg homofob fordi jeg ikke ser det som naturlig at gutter stikker tissen i rumpa på hverandre.

Da lo jeg så jeg grein!  :D

hahaha jeg har ikke sett den før... mista nesten laptopen på golvet nå heheh

geordie-olav

• Kaptein
      • Vis profil
      • http://Newutd.com
    Sesongoppsummering
    « Svar #9 på: 08. Mai 2006, 13:15 »
    Hehe, veldig mange gode sitater her nå.

Men jeg har en innrømmelse å komme med. Jeg har vært veldig tam på forumet her de siste to-tre månedene. Jeg har kommet med mange korte og uinteressante innlegg, og kanskje noen dumme også. Dessuten har jeg vært involvert i noen barnslige diskusjoner. Christian: Jeg tror nok det er meg som har vært årets skuffelse, og ikke deg!

Men nå skal jeg heve kvaliteten på innleggene mine betydligere, og det begynner jeg med etter at dette innlegget er skrevet. Nå er det på tide med gjennomtenkte og gode innlegg igjen, noe jeg forhåpentligvis skal kunne klare.

Mack

• Kaptein
      • Vis profil
      • http://magnar.com
    Sesongoppsummering
    « Svar #10 på: 08. Mai 2006, 13:48 »
    Ikke noe dårlig alternativ til årets replikk dette heller:

Sitat fra: "DanMan"
    Craig Bellamy: Stolkastende, SMS-sendende, løgneraktig liten hissigpropp.  :lol:

Skulle nesten tro dette var en slags leksikonsdefinisjon.
    Toon, Toon,
    Black and white army

Joakim

• NewUtd-teamet
    • Kaptein
      • Vis profil
    Sesongoppsummering
    « Svar #11 på: 08. Mai 2006, 13:58 »
    Du vet det at det er større uenighet rundt DanMans definisjon av Bellamy, enn din definisjon av hva det vil si å være homofob.

Jeg må bare innrømme at din kommentar var kongelig, mens DanMans definisjon av Bellamy var direkte tåpelig.
    Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
    Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

• Gjest
    Sesongoppsummering
    « Svar #12 på: 08. Mai 2006, 14:06 »
    Overraskende at du sier deg uenig, Joakim.  :lol:

Var på ingen måte ment som en leksikondefinisjon (selv om jeg selvsagt takker for at den i visse kretser ble tolket dithen), men følte ikke det var så mye mer å si om Bellamy enn jeg har gjort hundreogdritmange ganger før, på ymse topics. Følte derfor for å gjøre kort prosess.

Joakim

• NewUtd-teamet
    • Kaptein
      • Vis profil
    Sesongoppsummering
    « Svar #13 på: 08. Mai 2006, 14:48 »
    Årets spiller: Shay Given
    Den eneste som har spilt jenvt meget godt gjennom hele sesongen, og som reddet oss fra den totale ydmykelse flere ganger under Souness.

Årets unge spiller: Charles N'ZogbiaUten tvil den beste unge spilleren denne sesongen. Har virkelig blomstret på venstrekanten, og gjort den til sin. Har, på tross av en del hjelp fra Roeder, holdt Luque ute av laget. Det synes jeg er imponerende.

Årets kamp: Newcastle - Portsmouth 2-0
    Roeders første, og Gud bedre for en forskjell. Det var som et helt nytt lag, men det var akkurat de samme spillerne. Vi rundspilte Pompey etter alle kunstens regler, og Shearer scoret sitt 201. mål. Kan det få blitt bedre?

Årets mål: Emre vs. Sunderland, Parker vs. Charlton, Shearer vs. Pompey
    Emres mot Sunderland var jo meget bra. Et fantastisk frisparkmål som sikret oss seieren mot Sunderland. Parkers mål mot Charlton holdt høy klasse, bare så synd vi tapte kampen. Shearers mot Portsmouth er ikke det vakreste, men det er et legendarisk mål. Og derfor fortjener det å nevnes i denne sammenhengen. Og Ameobis forarbeid var fabelaktig.

Årets overraskelse: Craig Moore, Michael Chopra
    Moore har spilt godt etter at han først fikk sjansen, og har vist seg verdig en ny sjanse. Chopra har fått flere sjanser på a-laget enn noen ganger tidligere, og han har vist seg verdig en ny kontrakt i mine øyne. Jobber steinhardt og er konstant i bevegelse.

Årets skuffelse: Jean-Alain Boumsong, Albert Luque
    Boumsong har hatt en katastrofal sesong, og vært en stor, stor skuffelse i forhold til forrige sesong. Albert Luque kom med skyhøye forventninger, men har ikke greid å innfri på noen som helst måte. Har heller ikke fått spesielt mange sjanser, hva nå enn det skyldes.
    Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
    Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

• Gjest
    Sesongoppsummering
    « Svar #14 på: 08. Mai 2006, 15:07 »
    Newcastle
    Årets spelar: Given/Parker/NZogbia

Årets unge spelar: N`Zogbia
    Han må bli i mange år framover

Årets kamp: Newcastle - Chelski
    For en herlig følelse!

Årets mål: Shearer, Pompey-kampen
    Han tok rekorden! Do I need to say moore?

Årets overasking: Ramage
    Har vært meget solid i store deler av sesongen

Årets skuffelse: Luque
    Jeg hadde store forventninger til han

--------
    Newutd.com
    Årets medlem: Joakim
    Aktiv, peiling på fotball, og skriv teknikk! Han fortjener denne prisen

Årets crewmedlem: Nordin/Paul
    Nordin har vært meget flink, og jeg er glad for at han lagde denne siden. Paul og Asbjørn har vært gode skribenter i år;)

Årets topic: Så mange gode

Årets replikk: Vet ikke

Årets skuffelse: Selv om andre liker det meget godt, liker ikke jeg og slenge dritt om andre

Årets spammar: Jeg liker ikke å slenge dritt om andre, så den holder jeg meg uten for

Årets diskusjon: Tommy Sten vs. Geordie-Olav