20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Robsons tabbe  (Lest 6062 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Robsons tabbe
« Svar #15 på: 07. Mai 2006, 00:24 »
haha Olav!! du er 16 år og vet ikke hva FHM er?! det er litt skremmende  :lol:

Noreng

• Gjest
Robsons tabbe
« Svar #16 på: 07. Mai 2006, 10:19 »
Jeg er 13 år og vet godt hva det er:P

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Robsons tabbe
« Svar #17 på: 07. Mai 2006, 11:23 »
Sitat fra: "Kalifen"

Jeg er femten, og jeg skjønner ikke hvorfor det er så viktig å vite om slike useriøse magasiner.

Noreng

• Gjest
Robsons tabbe
« Svar #18 på: 07. Mai 2006, 11:38 »
Jeg tror du har misforstått! FHM er ikke et magasin som The Sun. FHM er som vi menn.. Med mange lettkledde damer, biler og fotball!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Robsons tabbe
« Svar #19 på: 07. Mai 2006, 12:11 »
Jeg syntes at Illustrert Vitenskap er mye bedre lesestoff enn både FHM, ViMenn osv..
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Robsons tabbe
« Svar #20 på: 07. Mai 2006, 12:18 »
Hehe.

Slike forvekslingshistorier finnes det svært mange av. Ryktene går på at AC Milan egentlig var interessert i John Barnes, men i stedet endte de opp med lagkameraten hans, Luther Blissett, på grunn av en forveksling. Dette var på 80-tallet, men jeg regner med at navnet John Barnes i alle fall er kjent for de fleste.

Odd Grenland skulle en gang kjøpe Morten Fevang(han endte senere opp i Odd likevel), men endte opp med en av hans lagkamerater. Historien er i ettertid bekreftet av Arne Sandstø. Wanderley Luxenburgo ble forøvrig beskyldt for å ha kjøpt feil spiller til en eller annen brasiliansk klubb for ikke så lenge siden.

Om denne eller mange av de andre historiene er sanne eller ikke er ikke godt å si. Forøvrig så er FHM et skikkelig fjortiss-blad.
Carr har altfor få landskamper for England!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Robsons tabbe
« Svar #21 på: 07. Mai 2006, 12:55 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Sitat fra: "Kalifen"

Jeg er femten, og jeg skjønner ikke hvorfor det er så viktig å vite om slike useriøse magasiner.

That's the spirit, Olav.

Noen frekkiser ringte meg en gang opp på mobilen og spurte om jeg ville abbonere på FHM og Mann. Jeg var høflig og svarte nei takk. Men det er mulig jeg burde sagt det rett ut. En halvnaken Aylar Lie kan jeg se hvor som helst, når som helst. Bare den dama er på TV, så er hun jo halvnaken. Vil jeg se bilder av en halvnaken Lene Alexandra Øien, så kan jeg også gjøre det hvorsomhelst nårsomhelst. Jeg trenger ikke abbonere på FHM for å gjøre det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Robsons tabbe
« Svar #22 på: 07. Mai 2006, 17:10 »
Sitat fra: "Noreng"
FHM er ikke et magasin som The Sun. FHM er som vi menn.. Med mange lettkledde damer, biler og fotball!

Det er jo akkurat slik "the sun" også er jo! Var innom nettsidene deres, og der var det bare lettkledde damer, fotball og biler. Nyheter var det veldig lite av i hvert fall.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Robsons tabbe
« Svar #23 på: 07. Mai 2006, 17:16 »
The sun er en avis, fhm er et blad. Det er den største forskjellen!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Robsons tabbe
« Svar #24 på: 07. Mai 2006, 19:10 »
Man kan kalle the sun en avis dersom kravet er at man har flere utgivelser i uken og avisen blir trykket på avispapir. Ellers minner den svært lite om det jeg vil kalle en avis. Men nå går vi fryktelig off-topic her. Det er ikke bra.
Carr har altfor få landskamper for England!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Robsons tabbe
« Svar #25 på: 08. Mai 2006, 18:59 »
Liker FHM, jeg.
Tror ikke så veldig på denne historien jeg. Dette fordi Carl Cort faktisk var spådd en enorm fremtid da vi signerte han, og at han faktisk var god. Skadene ødela alt, og jeg husker at Sir Bobby blei forbanna på en eller annen journalist da han ble solgt og man kalte ham flopp.
Syns det er forferdelig synd å tenke på hva Carl Cort kunne blitt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

DanMan

• Gjest
Robsons tabbe
« Svar #26 på: 09. Mai 2006, 11:08 »
Sikker på at gamlefar ikke rotet litt med navn?  :wink:

"Reporter to Newcastle's Shola Ameobi: 'Do you have a nickname?'
Ameobi: 'No, not really'
Reporter: 'So what does Bobby Robson call you?'
Ameobi: 'Carl Cort.'"

:lol:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Robsons tabbe
« Svar #27 på: 09. Mai 2006, 12:49 »
Hehe, den der er en klassiker. Men jeg har en følelse av at Shola var i det spøkefulle hjørnet da han sa det der. Hvis han faktisk har sagt det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Robsons tabbe
« Svar #28 på: 09. Mai 2006, 13:35 »
Jeg syns nå at både Illustrert Vitenskap og FHM er kule blad jeg men
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Robsons tabbe
« Svar #29 på: 09. Mai 2006, 15:48 »
Hva har dette på "Transfers" og "Robsons tabbe" å gjøre? Ta det heller opp på "Topp Babes" eller hva det heter på Chit Chat? Må si denne diskusjonen utviklet seg. Dessuten synes jeg så store bilder bør ligge i egne tråder og ikke i slike vanlige diskusjonstråder.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!