20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sesongens forumbruker!  (Lest 9154 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sesongens forumbruker!
« Svar #15 på: 06. Mai 2006, 12:26 »
Ikke seriøst? Mack leder jo fullt fortjent!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sesongens forumbruker!
« Svar #16 på: 06. Mai 2006, 13:21 »
20% av stemmene er ikke seriøse, kan man heller si.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sesongens forumbruker!
« Svar #17 på: 06. Mai 2006, 15:33 »
25% tror jeg vi sier.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sesongens forumbruker!
« Svar #18 på: 06. Mai 2006, 16:50 »
Jaja, jeg og ble nominert... Fett nok det :D

Likevel leder Mack fullt fortjent :wink:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sesongens forumbruker!
« Svar #19 på: 06. Mai 2006, 17:06 »
Mack var mitt andrevalg, til tross for at han var litt uaktiv i en periode. Veldig fornuftig kar.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Sesongens forumbruker!
« Svar #20 på: 07. Mai 2006, 15:35 »
Min stemme gikk fullt fortjent til Joakim. En vanvittig gjennomtenkt og fornuftig kar med velformulerte og velfunderte innlegg. Skulle jeg stemt på flere hadde nok valget falt på Mack. Til tross for en del uenigheter oss imellom politisk, synes jeg han er såpass god til å argumentere at han fortjener de stemmene han får. Svært flinke begge to, og uansett hvem som vinner sover jeg godt hvis en av disse to stikker av med seieren.  :)
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Sesongens forumbruker!
« Svar #21 på: 07. Mai 2006, 15:37 »
Tommy on the up! 2 plass!

plebbster

• Gjest
Sesongens forumbruker!
« Svar #22 på: 07. Mai 2006, 17:45 »
Det er egentlig ikke noe vits i å ha andre alternativer enn Mack. Det at han vinner helt fortjent er det liten tvil om.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Sesongens forumbruker!
« Svar #23 på: 08. Mai 2006, 13:37 »
Sitat fra: "plebbster"
Det er egentlig ikke noe vits i å ha andre alternativer enn Mack. Det at han vinner helt fortjent er det liten tvil om.

Det finnes mange andre, og kanskje bedre, alternativer. Det viser vel voten fram til nå. Det er to stykker som kanskje overrasker meg med mange stemmer på voten, og det er meg selv og Tommy Sten.

Men jeg takker for tilliten.
Toon, Toon,
Black and white army

DanMan

• Gjest
Sesongens forumbruker!
« Svar #24 på: 08. Mai 2006, 14:03 »
Takker Mack dypt og hellig for nominasjonen. Det er en stor ære.  :D

Takker også Mr. Lerback for stemme, much appreciated! I likhet med de andre som har stemt.

Min stemme går til Mack. Ikke som et ledd i en korrupsjonsskandale (han nominerer meg, jeg stemmer på han; kan tolkes på en lett fishy måte  :lol: ), men rett og slett fordi det virker som hvert eneste ord som kommer ut fra den munnen (eller tastaturet) er så enormt veloverveid og gjennomtenkt at man bare ikke kan unngå å la seg imponere. Meningene er ikke alltid i samsvar med mine egne (mannen stemmer jo FrP  :lol: ), men det er en del av sjarmen, og jeg har ingen verdens ting i mot å diskutere med noen som saklig redegjør for sine standpunkt på en overbevisende måte. Tvert i mot, det er en fryd. I tillegg er han ikke fremmed for å komme med friske og humoristiske utsagn (sjekk sesongoppsummeringstråden!).

I den anledning vil jeg selvsagt også trekke frem Joakim, som ville fått min stemme dersom Mack av uforståelige grunner ikke hadde vært nominert. Trøndere er selvsagt et sjarmerende folkeslag, og selv om vi stort sett ter uenige i det meste, gjør det ingenting. Du er helt klart en meget dyktig debattant, Joakim.

Dere andre som er nominerte er selvsagt også nominerte for en grunn!  :wink: Keep up the good work.

Noreng

• Gjest
Sesongens forumbruker!
« Svar #25 på: 08. Mai 2006, 14:23 »
Joakim, Mack, DanMan er de beste oppe i valgene der(siden jeg ikke er der :lol: )

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sesongens forumbruker!
« Svar #26 på: 10. Mai 2006, 14:50 »
At jeg har blitt nominert er et sjokk(det var tydeligvis tungt å svelge for flere av dere),men at jeg har fått stemmer er jo helt utrolig. Jeg trodde jeg var forumets hat-objekt nr 1,haha :D
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sesongens forumbruker!
« Svar #27 på: 10. Mai 2006, 14:50 »
Stemmer på Olav jeg!!

plebbster

• Gjest
Sesongens forumbruker!
« Svar #28 på: 10. Mai 2006, 14:56 »
Sitat fra: "Tommy Sten"
At jeg har blitt nominert er et sjokk(det var tydeligvis tungt å svelge for flere av dere),men at jeg har fått stemmer er jo helt utrolig. Jeg trodde jeg var forumets hat-objekt nr 1,haha :D

For de som har stemt på deg, har nok tenkt at du er en som gir dette forumet mye positivt, ikke sant?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Sesongens forumbruker!
« Svar #29 på: 10. Mai 2006, 16:21 »
Han skaper i allefall liv den skal Tommy ha.