20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Roma, Fiorentina og Lazio vil ha Boumsong?  (Lest 7149 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DanMan

• Gjest
Roma, Fiorentina og Lazio vil ha Boumsong?
« Svar #15 på: 08. Mai 2006, 13:42 »
Støttes fullstendig. Boum viste i sesong 1 at han selvsagt er mer enn god nok til å bli i Newcastle. Å selge til halv pris er jo også skrekkelig dumt, dersom det ikke handler om et fryktelig feilkjøp, og det gjør det i aller høyeste grad ikke.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 08. Mai 2006, 19:01 »
Sitat fra: "Rolfern"
Hvorfor skal man selge Boumsong for £ 4M? Selger man Boumsong etterlater man et hull i forsvaret, og £ 4M er ikke allverden når man skal kjøpe kvalitet. Særlig ikke når en spiss mest sannsynligvis spiser opp store deler av transferbudsjettet.

Boumsong er god nok, men har en elendig sesong bak seg. De som har hukommelse husker sikkert at Boumsong var en av de beste spillerene i andre halvdel av 2004/2005. En god manager vil få det beste ut av mannen. Skal man først selge en av de faste stopperene så vil jeg heller ofre Bramble, som har underprestert i flere sesonger. Felles for både Boumsong og Bramble er at de derimot har alle forutsetninger for å være blant de beste stopperene i England.

Om de familiære problemer derimot ikke ordner seg og Boumsong ønsker seg hjem til Frankrike så bør man la han gå dersom et godt bud dukker opp. Jeg drømmer derimot om en heltent Boumsong som gjør sin beste sesong noensinne 2006/2007.

Er helt enig med Rolfern her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

folesvert

• Gjest
« Svar #17 på: 08. Mai 2006, 23:20 »
Boumsong må få bli ... han er en klassespiller. Det vil han vise neste år, bare han får bli. Han er jo nesten fast på det franske landslaget jo!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #18 på: 09. Mai 2006, 20:19 »
Ja, der er jeg enig med deg, folesvert. Man spiller ikke fast på det franske landslaget av en ren tilfeldighet. Bare vent og se. Boumsong finner nok tilbake til formen. Men jeg er redd for at han forsvinner til sommeren uansett. Det ligger jo i kortene at han og Luque blir solgt. Dessverre :(

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 09. Mai 2006, 20:30 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Ja, der er jeg enig med deg, folesvert. Man spiller ikke fast på det franske landslaget av en ren tilfeldighet. Bare vent og se. Boumsong finner nok tilbake til formen. Men jeg er redd for at han forsvinner til sommeren uansett. Det ligger jo i kortene at han og Luque blir solgt. Dessverre :(

Vis Luque drar til real madrid. Vil jeg ha en bytte handel med Gravesen.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #20 på: 09. Mai 2006, 20:31 »
Er neimen ikke sikker på om Real Madrid vil gå med på det, og dessuten burde vi prøve å gå litt i overskudd kommende sesong.

dagfather

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.heddal.com
« Svar #21 på: 10. Mai 2006, 09:58 »
Når Boum kom inn for Solano mot Chelsea så syns jeg han gjorde en ganske bra kamp jeg, hadde vell en eller 2 tabber, men viste hva han kan.. det skal sies at jeg stod rimelig langt unna så kan være jeg har tatt litt feil her, men de gangene jeg så han var han rimelig bra syns jeg.. Sterk til å skjerme og hadde noen fine taklinger..
Hvorfor elske kun en kvinne - når man kan forgude 11 menn!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 12. Mai 2006, 15:29 »
Okey, jeg har tidligere vært litt frem og tilbake ang dette med Boumsong, men igår gjorde at jeg helt klart mener han bør selges.
Jeg var på Shearers kamp igår, en testemonial, en skikkelig gla'dag for alle spillere og hele apparatet rundt Newcastle.. Allikevel klarer mesteparten av Toon Army å bue ut Boumsong gjennom hele veien, hver eneste ballberøring og når speaker roper opp navnet hans.
Etter min mening har Boumsong ingenting å hente i Newcastle, når ikke en gang får applaus når han gjør noe bra(til tider), selvtilliten hans er på bunn og den kommer alltid til å være der når han spiller for oss..

SELG SELG SELG!!!

Forresten, må bare nevne det, satt å studerte Luque gjennom hele oppvarmingen gjennom kikkert, faen, at han ikke har slått igjennom er utrolig. Ble helt svimmel av å se fintene og finnessene hans.

Edit: Kom på det nå, Shepperd ble også buet ut når han kom på banen.. Hehe
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 12. Mai 2006, 16:02 »
Syntes det er patetisk at "supportere" buer ut spillere eller andre som er relaterte til Newcastle på en gledensdag slik som det var i går..

Håper Boum blir.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 12. Mai 2006, 17:16 »
Sitat fra: "kesse"
Syntes det er patetisk at "supportere" buer ut spillere eller andre som er relaterte til Newcastle på en gledensdag slik som det var i går..

Håper Boum blir.

Jepp, enig med kesse!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 12. Mai 2006, 18:45 »
Det er vel egentlig greit når det er Fat Fred de buer på, men å bue på egne spillere som har gjort det dårlig er helt tåpelig.

Men nå er denne tråden på vei til å gå mot en off-topic diskusjon om Freddy Shephard er rette mannen til å være styreformann i Newcastle.
Håper at Boumsong blir, siden han kan bli en fantastisk god stopper når han får orden på ting. Så jeg håper absolutt ikke at han blir solgt og at han får tilbake selvtilliten og formen han hadde i Rangers Auxerre allerede i VM.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 12. Mai 2006, 21:28 »
Skjønner egentlig ikke hvorfor folk buer på Fred? Han har aldri gjort noe annet enn å støtte både klubben og våre managere 100%. Hvor mange millioner har han ikke brukt på spillere opp gjennom årene? Han har riktig nok ikke vært flink til å finne de riktige managerene til Newcastle, men syntes ikke han kan få all skyld her heller da han ALLTID har hentet managere som Geordiene ville ha (bortsett fra Souness).

Uansett så syntes jeg det skulle vært "nulltoleranse" mot buing i går.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 12. Mai 2006, 22:40 »
Sitat fra: "haavesv"
Så jeg håper absolutt ikke at han blir solgt og at han får tilbake selvtilliten og formen han hadde i Celtic og Marseille allerede i VM.

Celtic og Marseille? Auxerre og Rangers er vel kanskje lagene du er ute etter?

Jeg mener at vi kan selge Boumsong for den rette summen.. Alt over 5 mill. er bra! Dette kan skje om han får et bra VM...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 12. Mai 2006, 22:55 »
Sitat fra: "kesse"
Skjønner egentlig ikke hvorfor folk buer på Fred? Han har aldri gjort noe annet enn å støtte både klubben og våre managere 100%. Hvor mange millioner har han ikke brukt på spillere opp gjennom årene? Han har riktig nok ikke vært flink til å finne de riktige managerene til Newcastle, men syntes ikke han kan få all skyld her heller da han ALLTID har hentet managere som Geordiene ville ha (bortsett fra Souness).

Uansett så syntes jeg det skulle vært "nulltoleranse" mot buing i går.

Buing mot sine egne bør man absolutt gjøre noe med. Men anledningen var neppe den rette for å ta et oppgjør med det nettop igår. Igår var en gledens dag tilegnet Newcastles store sønn Alan Shearer. Viktig å ikke miste fokuset på nettop det!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 13. Mai 2006, 11:21 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"

Celtic og Marseille? Auxerre og Rangers er vel kanskje lagene du er ute etter

Ja, beklager, skrev feil, var selvfølgelig de jeg mente.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.