20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Roma, Fiorentina og Lazio vil ha Boumsong?  (Lest 7139 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Roma, Fiorentina og Lazio vil ha Boumsong?
« på: 04. Mai 2006, 19:45 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_1202791,00.html

Vet ikke helt om jeg liker dette. Boumsong var helt sjef det første halvåret han var i klubben. At han har potensiale til å bli en stopper i verdensklasse er det liten tvil om. At han har hatt en alvorlig syk sønn og kone er selvsagt noe av grunnen til at han har spilt svakt denne sesongen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1 på: 04. Mai 2006, 19:58 »
Vi burde forsvare Boumsong med nebb og klør! Forsvarsjefen håper jeg har mange år foran seg på St. James Park. Han vil nok prestere mye bedre neste sesong, vent å se.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 04. Mai 2006, 20:17 »
Man kan kalle Boumsong for mye, men å kalle ham for FORSVARSSJEF, er noe av det mest sinnssyke jeg har hørt på en pen stund.

Jonathan Woodgate var en forsvarssjef i ordets rette forstand. Arvtakeren Jean-Alain Boumsong når dessverre ikke Woodgate opp til leggene engang!

Om dette resulterer i italiensk budkrig på Boumsong, og prisen presses opp i cirka 4 mp, bør han selges i det som Posten kaller "over natten ekspress".

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 04. Mai 2006, 20:44 »
Boumsong er da en forsvarsjef. I hvert fall når han spiller bra, noe han ikke har gjort denne sesongen. Men bare vent! Neste år spiller han nok bedre!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #4 på: 04. Mai 2006, 21:11 »
Boum VAR en forsvarssjef da han kom hit. Desverre har han falt veldig igjennom, og innen han finner tilbake til formen mener jeg han bør settes ut av laget!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 05. Mai 2006, 00:50 »
Veldig enig med Jarle. Forsvarssjef har Boum aldri vært, men jeg tror han hadde fått ut potensiale sitt mye bedre om han hadde spilt sammen med en SJEF som Woody :)

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 05. Mai 2006, 08:41 »
Hvorfor skal man selge Boumsong for £ 4M? Selger man Boumsong etterlater man et hull i forsvaret, og £ 4M er ikke allverden når man skal kjøpe kvalitet. Særlig ikke når en spiss mest sannsynligvis spiser opp store deler av transferbudsjettet.

Boumsong er god nok, men har en elendig sesong bak seg. De som har hukommelse husker sikkert at Boumsong var en av de beste spillerene i andre halvdel av 2004/2005. En god manager vil få det beste ut av mannen. Skal man først selge en av de faste stopperene så vil jeg heller ofre Bramble, som har underprestert i flere sesonger. Felles for både Boumsong og Bramble er at de derimot har alle forutsetninger for å være blant de beste stopperene i England.

Om de familiære problemer derimot ikke ordner seg og Boumsong ønsker seg hjem til Frankrike så bør man la han gå dersom et godt bud dukker opp. Jeg drømmer derimot om en heltent Boumsong som gjør sin beste sesong noensinne 2006/2007.
Carr har altfor få landskamper for England!

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 05. Mai 2006, 15:31 »
rart at alle digger boumsong nå...

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 05. Mai 2006, 20:42 »
er ikke det typsik newcastle supporter da ??!?! Å like sinnsykt dyre spillere som har en dårlig sesong bak seg?? (Boumsong, Luque osv
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 05. Mai 2006, 21:13 »
Dere mener det ville være mer fornuftig å kaste han ut av klubben fordi han har hatt en dårlig sesong?

Hvorfor kan vi ikke heller hjelpe han med å finne formen igjen? 4millioner er spottpris for en spiller som Boumsong. Alle Newcastle supportere vet at vi har brukt MYE penger på spillere som vi har solgt billig ett år eller to senere. Men noen har fått opp øynene og vil gjøre noe med det..

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 05. Mai 2006, 22:56 »
Jean-Alain Boumsong har hatt det veldig tøft, og jeg forstår ikke hvorfor supportere plutselig vil ha ham bort fra Newcastle. Boumsong er en av våre beste menn, det beviste han forrige sesong. Men i denne Premier League-sesongen, har han hatt det vanskeligere.

Han åpnet sesongen med en skade, kom tilbake fra skaden, og gjorde noen dårlige kamper. Lokalpressen i Newcastle, som har veldig lite å skrive om, trenger noen store overskrifter for å selge, og bestemmer seg for å henge ut Boumsong litt. Folk bare eeeelsker skandaler. Via pressen begynner supportere å bli mer og mer skeptiske til Boumsong, og på toppen av det hele så sliter han med personlige problemmer.

Han har hatt en tøff sesong (hvilke fotballspillere har ikke hatt sine dårligere tider?), men om vi gir ham litt tid, så vil han garantert vise hva han er god for til neste sesong! Å selge mannen for fattigslige 4mp er skammelig!

Ja, jeg mener at vi både burde gi Boumsong og Luque en ny sjanse. Luque har så vidt fått en sjanse.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 06. Mai 2006, 11:11 »
Nå må vi ta det litt med ro her. Hele sessongen da Taylor og Moore, og delvis Bramble var skadet var det de som mente at Boumsong måtte få fri til å pleie sin syke familie. Da det var mulighet til det har han vel også fått fri. Og nå klages det over at han ikke spiller. Og nå vil han kanskje tilogmed vekk.
Når Boumsong er klar for det bør han kjempe for å spille seg inn på laget igjen, noe jeg er nesten 100% sikker på at en Boumsong i form er god nok til. Men det kan heller ikke stikkes under en stol at Roeder har oppnådd gode resultater uten ham og at de som faktisk spiller har gjort sakene sine bra.

Skal Boumsong spille igjen må han gjøre seg fortjent til det, og dersom han fikk den pausen han antagelig fortjente (med hensyn til hans situasjon rent privat), så bør han etterpå også bevise seg verdig til en plass på laget. Men pr. dags dato spiller Bramble og Moore bra i midten bak. Uansett er jo sessongen så godt som over uansett nå.
At andre klubber er interessert i spillerne våre er bra, for det viser at vi har gode spillere. Men da må vi gjøre det vi kan for å beholde dem og gi dem en grunn til å bli. Men med det mener jeg ikke at han skal rett inn på laget til fordel for en som har spilt bra de siste kampene. Vil Boumsong selv vekk, så tror jeg begge er best tjent med at han får forlate oss. Men han er en klassespiller (når han er i form) og derfor må vi gjøre vårt for at han skal bli. Men det avhenger av at han leverer selv også!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 06. Mai 2006, 11:39 »
Boumsong vil spille bedre enn Bramble og Moore om han finner tilbake formen. Moore har vært overaskende god, han gir jo 150% i alle dueller, men er ikke akkurat en mann for fremtiden.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 07. Mai 2006, 14:53 »
Sitat fra: "lucky_luque"
rart at alle digger boumsong nå...

Jeg har alltid digga Boumsong. Blir regelrett forbanna på såkalte "fans" som vil hive folk ut av klubben så fort de har en dårlig periode, uansett hva grunnen til dette er. Ikke rart vi aldri vinner noe når spillerne bare støttes når de er i form :roll:
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 07. Mai 2006, 15:26 »
Enig med Tommy :!:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]