20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United-Chelsea  (Lest 44553 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

folesvert

• Gjest
Newcastle United-Chelsea
« Svar #30 på: 06. Mai 2006, 11:14 »
... Roeder er langt i fra perfekt, og er ikke rett mann til å føre Newcastle til toppen av PL for å bli der. Da må du faktisk satse på å la spillere spille seg i form - i alle fall kremspillere som Boumsong og Luque.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle United-Chelsea
« Svar #31 på: 06. Mai 2006, 11:20 »
Roeder har utrettet store ting siden han overtok i Februar, og den kritikken han får for sine valg syns jeg faktisk ikke han fortjener. Greitt at dette med Luque virker merkelig for de fleste, men vi må anta at Roeder vet mer om saken enn alle oss her og at det ligger noe bak.
Som Olav sier er ingen manager perfekt, og alle er ulike. Den viktigste forskjellen på Roeder og S****** er at Roeder faktisk oppnår noe med det han foretar seg og vinner kamper for Newcastle igjen. Det er faktisk det viktigste av alt, og derfor blir også hans noe merkelige valg mer til å leve med. Iallfall mer til å leve med enn alt det dumme hans forgjenger stadig gjorde, og aldri oppnådde noe som helst.

Uansett, til kampen idag. Håper vi har Emre tilbake på midten, og så er jeg spent på hvem som starter på topp. Nå kan vi avgjøre kampen om 7 plassen og Intertoto selv, håper bare vi klarer det. Lett blir det ikke, men vi bør være heltent idag. En liten fordel er det også at Chelsea ikke har noe å spille for. Annet enn en hevn etter tapet for Blackburn, men det er ingen tvil om hvem som bør være mest motivert til å vinne denne kampen.

Uansett, har ikke tid til mere nå. Lykke til i dag folkens, jeg tror vi får 7. plassen (er slettes ikke sikker på at Bolton slår B'ham heller)...

folesvert

• Gjest
Newcastle United-Chelsea
« Svar #32 på: 06. Mai 2006, 11:30 »
Dette sier BBC om kampen i dag:

Newcastle striker Michael Owen will undergo a late fitness test after feeling pain in his injured foot after his comeback against Birmingham.
Midfielder Emre, who has missed the last four games with a groin problem, will return and is likely to start.

Frank Lampard will be rested by Chelsea while defender John Terry is recovering from his ankle injury. Michael Essien and Claude Makelele are also likely to be rested but goalkeeper Carlo Cudicini should start.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle United-Chelsea
« Svar #33 på: 06. Mai 2006, 11:41 »
Gode nyheter. Chelsea stiller svakt, omtrent like svakt som de gjorde mot Blackburn, om ikke svakere. Men er ikke kampen først i morgen da?

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Re: Newcastle United-Chelsea
« Svar #34 på: 06. Mai 2006, 13:02 »
Sitat fra: "shpetim"
Barclays Premiership | Søndag, 7 Mai 06, 16:00 | St James' Park

Sitat fra: "folesvert"
Dette sier BBC om kampen i dag:

Går kampen i dag eller går den i morgen?  :?

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle United-Chelsea
« Svar #35 på: 06. Mai 2006, 13:04 »
Alle kampene i siste runde går søndag kl 16.00. 15.00 engelsk tid dersom noen befinner seg der.
iverpool FC

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle United-Chelsea
« Svar #36 på: 06. Mai 2006, 13:08 »
ok :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle United-Chelsea
« Svar #37 på: 06. Mai 2006, 15:41 »
Det var et fryktelig irriterende tidspunkt, i og med at jeg skal komme meg til Lerkendal til 18, og Newcastle-Chelsea ikke er ferdig før tidligst 17.50.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle United-Chelsea
« Svar #38 på: 06. Mai 2006, 17:57 »
Mitt tips: Dropp lerkendal. Taper bare uansett.  :lol:
iverpool FC

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle United-Chelsea
« Svar #39 på: 06. Mai 2006, 23:05 »
Jeg tviler på at Rosenborg taper mot Sandefjord på hjemmebane.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle United-Chelsea
« Svar #40 på: 06. Mai 2006, 23:19 »
Jeg også men jeg har tro på at Sandefjord kan overaske. Mitt tips 1-1.  :)
iverpool FC

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle United-Chelsea
« Svar #41 på: 06. Mai 2006, 23:44 »
Sitat fra: "folesvert"
... Roeder er langt i fra perfekt, og er ikke rett mann til å føre Newcastle til toppen av PL for å bli der. Da må du faktisk satse på å la spillere spille seg i form - i alle fall kremspillere som Boumsong og Luque.

hahaha det der ler jeg av bare. Ta og se på tabellen a gutt!! Se hvor Newcastle ligger! Med Souness så hadde vi ikke kommer på top 10, se hva Roeder har gjort! E-cup-spill!!!! Hadde han fått hele sesongen så ville han ungått den trege starten, noen som ville ha gjort at Newcastle hadde vært med på toppen med Lag som Arsenal,spurs,pool og manu!
ax

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle United-Chelsea
« Svar #42 på: 07. Mai 2006, 12:45 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Mitt tips: Dropp lerkendal. Taper bare uansett.  :lol:

Jeg dropper heller andreomgang på St. James' Park, og satser på at Owen har scoret tre mål på de første 45. Jeg håper og tror at vi greier å holde Bolton bak oss uansett. Det er mye viktigere å møte på Lerkendal for å vise at jeg ikke har gitt opp laget.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle United-Chelsea
« Svar #43 på: 07. Mai 2006, 12:49 »
Det er sant. Jeg prioriterer som oftest Brann framfor Newcastle i slike saker. Slik er det bare. Og i dag kommer jeg nok ikke til å se noe som helst av kampen til Newcastle, da Brann starter klokken 18. Må vel være på stadion ca 1.5 før kampstart.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle United-Chelsea
« Svar #44 på: 07. Mai 2006, 13:01 »
Men for all del, jeg hadde aldri i verden prioritert noe som helst annet fremfor et derbyoppgjør mot Sunderland, eller Alan Shearers Testimonial på torsdag. Det er kamper som jeg skal ha med meg for enhver pris.

For meg holder det i massevis å være på stadion en halvtime, tre kvarter før kampstart.