20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Faye til Pompey?  (Lest 6243 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DanMan

• Gjest
Faye til Pompey?
« Svar #15 på: 04. Mai 2006, 13:04 »
Sitat fra: "Lasse"
Faye er kanskje ikke på nivå med Parker, men Faye gir alt. Han gir seg aldri, og er en fighter! Og ikke minst: han er happy med å bare være backup! Så hvorfor i herrens navn skal vi kvitte oss med han da?

Godt oppsummert! Og når valget står mellom Butt - med høy lønn og lav moral - og nevnte Faye, er det vel få som velger noe annet enn sistnevnte. Jeg gråter heller ikke dersom Faye blir solgt, men til halv pris? Bare dumt. Vi trenger bredde i stallen.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Faye til Pompey?
« Svar #16 på: 05. Mai 2006, 18:54 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Han gav ikke akkoratt alt mot Birimingham. Bare daffet rundt. Og vi trenger ikke spillere som er fornøyde med å være backup. Vi trenger spiller som vil inn på laget. Faye er dessverre ikke god nok!

Hva skal vi ha da? Spillere som går rundt å er sur for at de ikke får spille? Slik at de skaper dårlig moral i laget? Er det det vi vil ha?

Eller vil vi ha spillere som kjemper om plassen, men likevel ikke surmuler og klager om de blir satt på benken? Vil vi ikke ha spillere som gir det de har, og går i seg selv og kjemper om de ikke får det til?

For Faye passer til alle disse kravene. Og da bør det ikke engang være spørsmålstegn ved han. Han fortjener ros, ikke ris!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

DanMan

• Gjest
Faye til Pompey?
« Svar #17 på: 09. Mai 2006, 11:05 »
Ros, ikke ris?

Ikke meningen å pirke unødvendig, men sliter litt med å forstå innlegget hvis det ikke er snakk om en god gammeldags typo.

Daniel - Trønder, "træg" og stolt av det  :lol:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Faye til Pompey?
« Svar #18 på: 09. Mai 2006, 12:46 »
Sitat fra: "DanMan"
Daniel - Trønder, "træg" og stolt av det

That's the spirit! :lol:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Faye til Pompey?
« Svar #19 på: 09. Mai 2006, 21:35 »
Var nok en aldri så liten trykkleif der ja.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Faye til Pompey?
« Svar #20 på: 11. Mai 2006, 13:10 »
Sitat fra: "Christian"
Faye har ingen framtid i Newcastle, og bør selgast. Viss Pomey ønskar han, så selg!

Har Butt noen fremtid i klubben da?
Jeg mener vi bør beholde Faye. Bowyer er vel ikke kjent for å holde seg fri for skader og suspensjoner, og jeg tviler på at Newcastle greier å holde Parker skadefri en hel sesong. Med andre ord vil vi ha bruk for en som ikke krever altfor høy lønn, og som gir absolutt alt når han behøves. En slik kar er Faye.
Er det bedre å tviholde på Clark som spiller da?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Faye til Pompey?
« Svar #21 på: 21. Mai 2006, 14:15 »
Nå melder newcastle.no at Newcastle er interisert i å bytte Faye med Matt Taylor.

Med tanke på at vi trenger penger så burde vi heler selge, men nå skal eg innrømme at eg ikke har sett så mye av Matt Taylor.

http://www.newcastle.no/nyheter/matt.htm

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Faye til Pompey?
« Svar #22 på: 21. Mai 2006, 15:14 »
Selg Faye og Butt og sats på unge Matty Pattison!!
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Faye til Pompey?
« Svar #23 på: 21. Mai 2006, 16:31 »
Sitat fra: "VepsoO"

Nå spiller vel de to førstnevnte sentral midtbane, og Pattison kant, men helt enig med deg! ;)

Noreng

• Gjest
Faye til Pompey?
« Svar #24 på: 21. Mai 2006, 16:34 »
Sitat fra: "Mr. Lerback"
Sitat fra: "VepsoO"

Nå spiller vel de to førstnevnte sentral midtbane, og Pattison kant, men helt enig med deg! ;)

Tror Pattison kan spille sentral også

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Faye til Pompey?
« Svar #25 på: 21. Mai 2006, 17:12 »
Ja,det er sentral midtbane han egentlig er..
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Faye til Pompey?
« Svar #26 på: 21. Mai 2006, 18:11 »
Pattison er vel opprinnelig sentral ja.. uten at jeg har sett alle reservelagskampene i år : P
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Faye til Pompey?
« Svar #27 på: 21. Mai 2006, 18:26 »
Oi, dette visste jeg ikke. Er Pattison en offensiv sentral midtbanespiller? Kan bare ikke se for meg han sentralt på midten, uten at jeg har noen spesiell grunn til det. :P

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Faye til Pompey?
« Svar #28 på: 21. Mai 2006, 19:09 »
Håper at vi selger Faye, men jeg vet ikke helt om jeg vil  ha Matt Taylor i bytte. Vil heller ha penger og bruke de og de vi får for Butt til en bedre venstreback (les Baines eller Bridge).
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.