20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Faye til Pompey?  (Lest 6264 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Faye til Pompey?
« på: 03. Mai 2006, 10:39 »
Faye på vei tilbake til Pompey
Skrevet av Nordin, 3 Mai 06 Rediger

Amdy Faye ble hentet av Souness fra Portsmouth for 2 millioner pund i januar 2005. Nå er senegaleseren på vei tilbake til sørkysten for halv pris.

Det er Harry Redknapp som ønsker å hente Faye tilbake. Også han returnerte til Pompey etter et mindre vellykket opphold som manager i Southampton. Det var Redknapp som i sin tid hentet Faye fra Auxerre i Frankrike.

Amdy Faye har vært langt fra imponerende i Newcastle, til tross for at han har fått hele 21 ligakamper fra start. Selv om Newcastle på papiret har en meget sterk midtbane, spør det om ikke Shepherd må frem med sjekkheftet for å hente en midtbanespiller i sommer med tanke på at Faye er på vei bort, Bowyer bare har ett år igjen av kontrakten og Dyer konstant er skadet.

En annen utfordring blir å bli kvitt Nicky Butt som returnerer fra sitt låneopphold i Birmingham. Rødtoppen har en ukelønn på svimlende £40 000 i følge SkySports.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Faye til Pompey?
« Svar #1 på: 03. Mai 2006, 11:48 »
Har tidligere denne uken lest at Butt har en lønn på £55.000!!! SYKT. Tror det var på icnewcastle. Skal se om jeg finner en link!
Link

Men det er  tydelig at det verserer ulik tall. Leste en artikkel dagen før og der ble det oppgitt samme lønn som du skriver Nordin!

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
Faye til Pompey?
« Svar #2 på: 03. Mai 2006, 13:39 »
Slipp han på FREE

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Faye til Pompey?
« Svar #3 på: 03. Mai 2006, 14:08 »
da tror jeg vi må betale ham fallskjerm, eller noe og det kan og bli dyrt.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Faye til Pompey?
« Svar #4 på: 03. Mai 2006, 14:11 »
Må betale han full lønn om de ikke klarer å få til en bedre avtale...

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
Faye til Pompey?
« Svar #5 på: 03. Mai 2006, 18:17 »
Har han lenge igjenn av kontrakten?

folesvert

• Gjest
Faye til Pompey?
« Svar #6 på: 03. Mai 2006, 18:25 »
Kan bli tynt på midtbanen neste år spår denne artikkelen?!?!

http://www.newcastle.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=17757

Faye til hjem til Pompey
Emre hjem til Italia
Bowyer hjem til London
Dyer fortsatt skadet

Kanskje vi bør satse på en midtbanespiller på sommersalget også? Hva tror dere? Luque kan jo også forsvinne slik han blir behandlet.

Da har vi Solano, Parker, Pattison, N'Zogbia ... og kanskje Butt og Milner? Blir litt tynt dersom skadene igjen begynner å florere.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Faye til Pompey?
« Svar #7 på: 03. Mai 2006, 19:15 »
Bowyer blir viss Roeder sitter ved roret!

plebbster

• Gjest
Faye til Pompey?
« Svar #8 på: 03. Mai 2006, 20:57 »
Faye kan godt dra. Han er ikke noen spiller vi bør ha på banen om vi ikke skal satse veldig lavt neste år.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Faye til Pompey?
« Svar #9 på: 03. Mai 2006, 21:30 »
men hvem vil vi helst ha av Butt og Faye? Jeg synes at vi bør prøve å kvitte oss med Butt før vi selger Faye, da Faye er bedre backup enn det Butt er.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

dagfather

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.heddal.com
Faye til Pompey?
« Svar #10 på: 03. Mai 2006, 23:06 »
Sitat fra: "UrzaiZ"
Har han lenge igjenn av kontrakten?

2 år mener jeg å ha lest... helt krise..
Hvorfor elske kun en kvinne - når man kan forgude 11 menn!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Faye til Pompey?
« Svar #11 på: 04. Mai 2006, 08:49 »
Faye kan gjerne forsvinne. Kan gjøre en brukbar jobb, men er langt fra god nok til å spille fast på et lag som bør ha som mål å være blant de 5 beste lagene i England.

Selv vil jeg ha Faye framfor Butt, men jeg faller ingen tårer dersom begge forsvinner.
Carr har altfor få landskamper for England!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Faye til Pompey?
« Svar #12 på: 04. Mai 2006, 09:48 »
Faye er ufattelig ræva
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Faye til Pompey?
« Svar #13 på: 04. Mai 2006, 12:14 »
Saklig kommentar! Merkelig at du er så aktiv på "seriøst forum"-tråden...

Faye er ikke rævva. Ingen spillere som noengang har spilt i Premier League har vært rævva. Faye er kanskje ikke på nivå med Parker, men Faye gir alt. Han gir seg aldri, og er en fighter! Og ikke minst: han er happy med å bare være backup! Så hvorfor i herrens navn skal vi kvitte oss med han da?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Faye til Pompey?
« Svar #14 på: 04. Mai 2006, 13:04 »
Han gav ikke akkoratt alt mot Birimingham. Bare daffet rundt. Og vi trenger ikke spillere som er fornøyde med å være backup. Vi trenger spiller som vil inn på laget. Faye er dessverre ikke god nok!