20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Intertoto - Walk-over i år?  (Lest 18153 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Intertoto - Walk-over i år?
« Svar #15 på: 01. Mai 2006, 13:04 »
Lillestrøm er et av Norges beste lag, og er i tillegg midt i sesongen når Intertoto setter i gang. Om de skulle komme så langt som at de eventuelt møter Newcastle eller et annet engelsk lag, kommer det til å bli en jevn kamp.

Bare tull å kalle det walkover! I mine øyne er den norske ligaen undervurdert i europeisk sammenheng, mens den engelske er overvurdert. Likevel er det selvsagt stor nivåforskjell på de to ligaene, men engelske lag på bortebane i Norge skal normalt få en tøff kamp; noe som også støttes av historikk!

Noreng

• Gjest
« Svar #16 på: 01. Mai 2006, 13:13 »
Jeg mente i forhold til å møte lag som Villareal, Deportivo, Monaco, Roma osv.

I forhold til hva vi kunne ha møtt, kan du ikke klage over å møte Lillestrøm? Dessuten kommer de da til Norge

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 01. Mai 2006, 13:23 »
Vel vi så jo sist Newcastle måtte et norsk lag, hvordan det gikk??
Newcastle stilte med et stort sett B-preget mannskap og tok seg greit videre uten at det var noe særlig stress ...

- jeg mener nå at den norske ligaen er overvurdert. Det ses bare på hvor mange (eller skal jeg si få) spillere som blir solgt fra norske klubber og til utlandet.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #18 på: 01. Mai 2006, 13:31 »
Om dette skjer, når blir i såfall kampen, sånn ca.?

Lurer på om jeg har fått lappen. Jeg kan isåfall hente alle på forumet og kjøre de til Åråsen :lol:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Noreng

• Gjest
Re: Intertoto - Walk-over i år?
« Svar #19 på: 01. Mai 2006, 13:32 »
Sitat fra: "Noreng"
2006 UEFA Intertoto Cup third round
First leg: 15/16 July
Second leg: 22 July

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 01. Mai 2006, 13:48 »
Føkk, er på ferie fram til den 18! Håper de spiller på St.James første runde!:)

Lillestrøm skal være 0 match for Newcastle med en ny manager og 2-3 nye spillere på laget!! :D

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #21 på: 01. Mai 2006, 13:54 »
Sitat fra: "chickenman"
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
JEG! Da må vi arrangere fellestur:D

plukker deg opp på Statoilen unge mann  :D

Du får hente meg på Shellen!

den er roger hvis du sikter til en Shell stasjon et sted mellom Lillehammer og Lillestrøm (og som ikke er alt for vanskelig å finne) ;)

Var nok heller en spøk. Blir nok lang tur eventuelt fra jæren.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 01. Mai 2006, 14:00 »
JEG! Da må vi arrangere fellestur:D

plukker deg opp på Statoilen unge mann  :D

Du får hente meg på Shellen!

den er roger hvis du sikter til en Shell stasjon et sted mellom Lillehammer og Lillestrøm (og som ikke er alt for vanskelig å finne) ;)

Var nok heller en spøk. Blir nok lang tur eventuelt fra jæren.

Den omveien blir nok litt drøy ja ;)

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #23 på: 01. Mai 2006, 14:04 »
Ikke for å være treig, men det er noen kamper som må fikses før vi er på åråsen. Er det noen som har erfaring innen kampfiksing?

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 01. Mai 2006, 16:03 »
Blir det Lillestrøm - Newcastle skal iallefall jeg :D

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 01. Mai 2006, 16:36 »
Sitat fra: "VepsoO"
Vel vi så jo sist Newcastle måtte et norsk lag, hvordan det gikk??
Newcastle stilte med et stort sett B-preget mannskap og tok seg greit videre uten at det var noe særlig stress ...

>> Latterlig uttalelse! Et Vålerenga i sesongoppkjøring spilte jo til tider ball i hatt med Newcastle på SJP. På Newcastle Airport stod 15 chartrede fly fra Norge, og det store Klan-oppmøtet sang ut Toon Army så til de grader på SJP. "For en gjeng med bønder" runget til tider utover SJP og 35 000 passive hjemmesupportere. For det ble de belønnet med 12 poeng av 10 mulige i Evening Chronicle, og kalt noen av de beste supporterne som noen gang har vært på SJP.

At Newcastle vant kampen på SJP var meget flatterende, men sannsynligvis delvis et produkt av at Newcastle var midt i sesongen og Vålerenga i oppkjøringen.

Hadde det ikke vært for selve resultatet, ville den dagen stått igjen som en skam i Newcastles historie. Å til tider bli utspilt av et norsk lag i sesongoppkjøring, og fullstendig knust på tribunen, er bare flaut. Veldig flaut.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 01. Mai 2006, 16:46 »
Jeg har vært på SJP og sett newcaslte spille mot flere europeeiske "drittlag" i UEFA cupen (blant annet Herenveen) og hver gang så har bortefansen sunget ut Toon Army !
Det eneste jeg hørte i 90 min mot Herenveen var "Herenveen Ole Ole OHHHH HEEREEEENVEEEN" osv osv...
Poenget er et NUFC fansen forventer seier og de synger rett og slett ikke av den grunn. Noe jeg personlig synes er dumt, man bør jo støtte laget sitt uansett..

Men poenget mitt var uansett at den norske tippeligaen er latterlig overvurdert av nordmenn selv, selv om det har blitt bedre i det siste... Men når man først ser en PL kamp også Brann-Enga senere på kvelden så ser man forskjellen. Herregud norske lag klarer jo ikke ha mere enn 2 trekk på ballen før man mister den. Løper og kriger er stort sett det eneste norske lag kan...
(bortsett fra Rosenborg da.....)
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 01. Mai 2006, 16:57 »
- Hadde du satt hele klanen og et trangt lite hjørne på SJP under Newcastle-Sunderland skal jeg banne på at man ikke hadde hørt et ORD, ikke engang en eneste desibel fra den kanten!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #28 på: 01. Mai 2006, 17:00 »
Flotte nyheter, Noreng! :D  Vi burde klare å holde Bolton bak oss på tabellen, og vi burde klare UEFA-cupen gjennom Intertotocupen.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 01. Mai 2006, 18:20 »
bare et spørsmål... hvorfor kan ikke newcastle møte start? de skal jo spille uefa cup også. slik jeg ser står det bare norway, og ikke noe spesifikt lag