20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Brann  (Lest 69738 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #435 på: 31. Aug. 2006, 22:19 »
Brann har ihvertfall blitt Norges kjøpelag nr. 1. Hvor mange spillere har dere egentlig kjøpt i år? Snuste også på Jan Gunnar Solli, som heldigvis ikke er judas.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #436 på: 31. Aug. 2006, 22:29 »
Sitat fra: "Journalisten"
Tviler egentlig på at Gashi blir kastet ut på høyrekanten med det første. Tror egentlig at Gashi/Andresen er den beste kombinasjonen på midtbanen, men det er heller ikke umulig at Mjelde gjør som du sier.

Akkurat der er jeg enig men så er det hverken deg eller meg som tar ut laget heller da. Nå har i hvertfall Brann en sterk om ikke komplett stall, og det er noe nytt.
iverpool FC

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #437 på: 31. Aug. 2006, 22:30 »
Sitat fra: "Lerbakk"
Brann har ihvertfall blitt Norges kjøpelag nr. 1. Hvor mange spillere har dere egentlig kjøpt i år? Snuste også på Jan Gunnar Solli, som heldigvis ikke er judas.

Heldigvis ikke, heldigvis ikke!
iverpool FC

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Brann
« Svar #438 på: 01. Sep. 2006, 16:07 »
Ja Olav? Du bør stå for det du sier, og forklare deg.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

• Gjest
Brann
« Svar #439 på: 01. Sep. 2006, 16:12 »
Sitat fra: "Lerbakk"

Takk gud for at det søppelet blir igjen i Trondheim.
Skjønner ikke hva folk tenker på når de " snuser " på Solli.

Jeg er så glad vi har fått Gashi og Bakke! Åååå guuud som jeg elsker å se Søpla-fansen bitre i disse dager! :D  :D  :D

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #440 på: 01. Sep. 2006, 16:16 »
Sitat fra: "Lasse"
Ja Olav? Du bør stå for det du sier, og forklare deg.

Herlighet Lasse. Trenger han å stå til rette for deg bare fordi han ikke liker Brann? Jeg misliker også Brann, mer enn andre lag i tippeligaen faktisk, det er det ingen spesiell grunn for det, liker dem enkelt og greit ikke.

Du kan si at du misliker Viking til meg om du vil det, og du trenger ikke å forklare deg til meg.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

plebbster

• Gjest
Brann
« Svar #441 på: 01. Sep. 2006, 16:18 »
Er Brann usympatiske fordi du ikke liker dem, Håvard? :roll:

Tviler som faen.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #442 på: 01. Sep. 2006, 16:20 »
Sitat fra: "plebbster"
Er Brann usympatiske fordi du ikke liker dem, Håvard?

Ja.  :roll:

Neida, men har jeg sagt det? Det jeg mente var at man ikke trenger noen spesiell grunn til at man misliker et lag, man misliker dem bare.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Brann
« Svar #443 på: 01. Sep. 2006, 16:25 »
Jeg sa det.

Man man kan kalle noen for mye rart når man ikke liker dem.

Og Lasse, jeg har da stått for det jeg har sagt. Jeg gidder bare ikke skrive en novelle om hvorfor jeg hater Brann.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #444 på: 01. Sep. 2006, 18:30 »
Sitat fra: "Håvard"

Herlighet Lasse. Trenger han å stå til rette for deg bare fordi han ikke liker Brann? Jeg misliker også Brann, mer enn andre lag i tippeligaen faktisk, det er det ingen spesiell grunn for det, liker dem enkelt og greit ikke.

Du kan si at du misliker Viking til meg om du vil det, og du trenger ikke å forklare deg til meg.

Problemet er at geordie-olav sa ikke bare at han mislikte de lagene, han sa at de var "usympatiske". Det er når han kommer med slike uttalelser han må begrunne det han skriver.

Hvorfor er Lyn-laget usympatisk olav?

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #445 på: 01. Sep. 2006, 18:37 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Jeg sa det.

Man man kan kalle noen for mye rart når man ikke liker dem.

Og Lasse, jeg har da stått for det jeg har sagt. Jeg gidder bare ikke skrive en novelle om hvorfor jeg hater Brann.

Den novellen ville ikke jeg ha lest i hvertfall. :P

Igjen, glad for at Solli ble i Rosenborg. Hadde hengt meg hvis han kom, fy faen, hvorfor ser Brann på slike innkompetente troll.
iverpool FC

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Brann
« Svar #446 på: 02. Sep. 2006, 01:35 »
Sitat fra: "Håvard"

Han kan hate Brann så mye han bare vil for min del, ingen problem. Men han bør forklare hvorfor han kaller Brann "usympatiske". Man kan kalle Brann masse rart, men "usympatisk" er et merkelig valg. Derfor ønsker jeg at Olav forklarer meg hva som gjør Brann til "usympatiske". Men dette vet jo du, siden du helt sikkert har lest alle postene :wink:

Sitat fra: "Geordie-Olav"

Ja nettopp. Jeg tror nemlig at ordet usympatisk bare datt utav deg, og at du egentlig ikke mener at Brann er usympatiske. Eller tar jeg feil? I såfall, kan ikke du bare forklare kort hva som gjør Brann til usympatisk? Det bør jo ikke være store jobben, siden du står støtt ved det du sa.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Brann
« Svar #447 på: 02. Sep. 2006, 10:28 »
Jeg vet ikke om det er klubben Brann eller alle bergenserne som holder med Brann som er usympatiske. Men det er vel relativt stor enighet rundt omkring i landet at det ville vært en tragedie om Brann skulle vinne noe. For da kan dere være helt sikre på at bergenserne ikke ville latt oss glemme det. Og det med skarre-r.
Toon, Toon,
Black and white army

plebbster

• Gjest
Brann
« Svar #448 på: 02. Sep. 2006, 10:33 »
Har dere glemt den fantastiske cupfinalen i 2004? Irriterende at jeg fortsatt må minne mine Søpla-kamerater på det.

Men det kommer seg nok etter i år. Da skal alle huske hvilket perfekt år dette var.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #449 på: 02. Sep. 2006, 13:48 »
Andresen er usympatisk f.eks.
Går rundt å sprader på banen med sleiken sin og blir sinna når noen ødelegger den...
Satser på trønderbataljonen i år!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida