20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Brann  (Lest 70128 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Brann
« Svar #315 på: 06. Juni 2006, 22:31 »
Fortsetter Brann sånn som de gjør nå så er det ikke mangen som kan stoppe de, men de må kjøpe noen forsterkninger i sommer. Og nå som Lillestøm taper kamp etter kamp så ser dette bedre og bedre ut.

GMC

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #316 på: 06. Juni 2006, 22:32 »
Fortsetter Brann sånn som de gjør nå så er det ikke mangen som kan stoppe de, men de må kjøpe noen forsterkninger i sommer. Og nå som Lillestøm taper kamp etter kamp så ser dette bedre og bedre ut.

GMC

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #317 på: 06. Juni 2006, 22:32 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #318 på: 06. Juni 2006, 23:05 »
Brann bør prøve å finne en slags backup for Andresen, og kanskje en venstreback hadde gjort susen... Å bli latterliggjort av Jan Gunnar Solli er ikke bra.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Brann
« Svar #319 på: 06. Juni 2006, 23:06 »
Spørsmålet er: Hvem skal de eventuelt kjøpe? Ryktene går, men hvor er det egentlig hovedsaklig at Brann trenger forsterkninger?
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #320 på: 06. Juni 2006, 23:13 »
Jeg ser ihvertfall ikke hva Karadas skal kunne tilby dere, som dere ikke har fra før. Annet enn ekstrem luftstyrke.
Kunne sikkert vært kjekk å ha, selvsagt. Men jeg ser ingen grunn til å bryte opp radarparet Winters-Sæternes på topp, og han er for god offensivt til å være midtstopper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebbster

• Gjest
Brann
« Svar #321 på: 06. Juni 2006, 23:30 »
Vi trenger ikke forsterkninger når LSK bare blir svakere og svakere. Da tenker jeg på salgene av Koren, Mifsud og Christoffer Anderson.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #322 på: 07. Juni 2006, 13:12 »
Visste ikke att Koren og Mifsud var solgt jeg. Trodde dem prøvde å vente til slutten av sesongen.
iverpool FC

plebbster

• Gjest
Brann
« Svar #323 på: 07. Juni 2006, 13:19 »
De blir solgt i sommerpausen. Det har de gått ut og sagt selv.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Brann
« Svar #324 på: 07. Juni 2006, 17:06 »
Skjønner ikke helt hvorfor alle sier "Brann er god. Henter de ett par klassespillere i sommer, kan de ta gull".

Hvorfor MÅ vi på død og liv hente nye, gode forsterkninger i sommer? Vi har jo valset igjennom sesongen hittil med det laget vi har! Forandrer alt seg etter sommeren eller? Er plutselig alle lagene i TL 10 ganger bedre?

Vi kan fint vinne serien uten å hente nye spillere. Vi BØR vinne serien uten å hente forsterkninger. Vi VINNER serien med den stallen vi har nå.

Punktum finale. Du får smøra brødskiva di sjøl.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #325 på: 07. Juni 2006, 22:33 »
Litt enig der Lasse. Men vi kommer til å slite litt uten Andresen. På den andre side, hvem er i stand til å erstatte han?
iverpool FC

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #326 på: 07. Juni 2006, 22:52 »
Haugen/Miller hadde vært en god duo det også.

Eventuelt Bakke/Zavrl.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Brann
« Svar #327 på: 07. Juni 2006, 22:54 »
Ikke bare litt enig. Men helt enig med Lasse.

Og Eirik Bakke har vi diskutert før, Dag! Hvis du forsto hva jeg mente!  :wink:
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #328 på: 07. Juni 2006, 23:00 »
Den diskusjonen er vi ferdig med. Kommer han så kommer han. Men Miller - Haugen har ikke vist seg som en god kombinasjon. Men det kan komme av att Brann da mister Andresen. 9 av 10 kamper har Brann tapt uten Andresen. Eller 9 kamper uten seier? Det siste var sikkert det riktige. Anyway er det bare ett bevis på hvor viktig Andresen er for Brann. Selv om det er ett par felt jeg synest han kunne blitt litt bedre på.
iverpool FC

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #329 på: 07. Juni 2006, 23:12 »
Nei, det er ikke bevis.

For det første, jeg vil VELDIG GJERNE se hvor du har tatt dette fra.
For det andre, så har nok mange fler en Andresen vært ute i disse kampene. Det er også viktig!