20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Brann  (Lest 69926 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Brann
« Svar #285 på: 02. Juni 2006, 20:27 »
Sitat fra: "Lasse"
Sitat fra: "Joakim"

Noe i den duren ja.
Nettopp fordi han har evnen til å dukke opp når du minst venter det, og score et veldig viktig mål. Den evnen er det ikke mange som har.
Ihvertfall ikke i Brann.

Du snakker jo som om Brann er en middelmådig drittklubb som ikke har noe gode spillere. Hvorfor gjør du dette, Joakim?

Når laget hans ikke gjør det bedre så må han slenge dritt om vårt lag. Det er PATETISK spør du meg, og sier det med med store bokstaver så alle får se hva eg mener...men eg synes ikke folk er idioter fordi de ikke er enig med meg :P

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Brann
« Svar #286 på: 05. Juni 2006, 00:13 »
BRANN TIL UEFA-CUPEN!

Det er jo aldeles glimrende! Skal bli kjempegøy å se hvordan det går. Er vi maksimalt heldige kan det jo faktisk hende at Brann møter Newcastle litt ut i UEFA-cupen! Nå ble jeg utrolig glad!  :D
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #287 på: 05. Juni 2006, 00:20 »
Hehe, skulle akkurat til å poste det men du kom meg i forkjøpet. Rett og slett genialt. Men de må jo kvalifisere seg først da. Drømmescenario; Brann slår Newcastle i UEFA-CUP finalen.  :)
iverpool FC

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Brann
« Svar #288 på: 05. Juni 2006, 00:21 »
Du sa hva? Drømmescenario: Newcastle slår Brann i finalen, ja? Muligens. Litt synd at det er mitt andre favorittlag de skal slå. Men begge lagene får da heldigvis medaljer vil jeg tro. Og det er jo litt stas.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #289 på: 05. Juni 2006, 00:57 »
At Brann vinner UEFA-Cupen kommer vel neppe til å skje men du aner ikke hvor mye jeg ønsker det. Vurderer det nesten over å vinne ligaen. Norsk lag som hevder seg innternasjonalt, genialt!
iverpool FC

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #290 på: 05. Juni 2006, 12:00 »
Brann kommer ALDRI til å vinne UEFA-cupen, hvis de gjør det veldig bra så kommer de videre fra gruppespillet. De kan vinne serien. Men ALDRI vinne finalen i UEFA-cupen!
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #291 på: 05. Juni 2006, 16:13 »
Aldri si aldri.  :lol:
iverpool FC

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #292 på: 05. Juni 2006, 22:00 »
0-0 mot RBK. Må vel ærlig si att dette var meget heldig men det kunne med litt tur gått Branns vei også så ok. Jeg skal ikke klage på resultatet men spillet i første skuffet meg voldsomt.
iverpool FC

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Brann
« Svar #293 på: 05. Juni 2006, 22:28 »
Brann var jo ikke meget heldig. Greit, RBK hadde ett par store sjanser, så vidt det var. Men vi kan vel ikke noe for at Norges beste keeper spiller i Brann? Og Brann styrte jo heeeele andre omgang, selv om RBK kanskje var noe dominerende i første.

Jeg er ikke fornøyd med uavgjort. Vi spilte dårlig mot ett middelmådig Tippeliga lag. Slike kamper skal vi vinne. Lag som er antatt dårligere enn oss skal slåes! Menmen. Vi er fortsatt ubeseiret i Tippeligaen 2006!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #294 på: 05. Juni 2006, 22:58 »
Heldige var de i allefall. Spesielt etter 1 omgang. Skulle et lag ha vunnet kampen skulle det vært Rosenborg...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Brann
« Svar #295 på: 05. Juni 2006, 23:02 »
Følte null-null var et fortjent resultat for begge lag, selv om jeg helst skulle sett Brann vinne. Vagan Moen og Skjelbreid viser takter begge. Kommer til å bli store fremover.

Den godeste Tettey syns jeg ikke det er så mye å rope hurra for. Rbk bør være heldig om han noen gang kommer opp på samme lavmål som Ameobi!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Brann
« Svar #296 på: 05. Juni 2006, 23:06 »
Altså. Kommer en norsk spiller opp på nivå med en Premier League spiller, utmerker han seg enormt i Tippeligaen!

André: det sier du bare fordi du hater Brann.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Brann
« Svar #297 på: 05. Juni 2006, 23:15 »
Fakta er fakta. RBK kjørte til tider over Brann i første omgang og jeg vil nesten påstå at det er sesongværste av Brann. Att Brann har Norges beste keeper er greit, men det var ikke bare han sin fortjeneste at vi klarte 1 poeng. Brann var mye bedre i andre omgang men det skulle vel bare mangle. Her kom jo ett glimrende eksempel på hvorfor vi trenger spillere som Haugen. Zavrl gjorde en grei jobb men han er vel egentlig midtstopper som kan spille midtbane?
iverpool FC

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Brann
« Svar #298 på: 05. Juni 2006, 23:32 »
Hater ikke Brann jeg, men det er liten tvil om at Rosenborg burde og skulle ha ledet en 2/3-0 etter førsteomgangen. I andre omgang jevner det seg mere ut og skal man kun basere seg på andre omgang vil uavgjort være et greit resultat.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Brann
« Svar #299 på: 05. Juni 2006, 23:37 »
Man må score for å vinne fotball kamper og  det klarte ikke RBK i dag, Er godt fornøyd med 0-0 og Brann kunne fort ha stjelt alle 3 poengene.