20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sunderland, WBA & Birmingham, noen vi kan hente her?!  (Lest 7359 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sunderland, WBA & Birmingham, noen vi kan hente her?!
« Svar #15 på: 30. April 2006, 19:09 »
Sitat fra: "Doffi"

og hvorfor hente inn så mange back up spillere??? bedre og hente 1 som går rett inn på laget en 3 halv gode!?

Veldig enig med deg der, Doffi! Mange snakker om backup-spillere, når vi ikke har et lag som kan være med å kjempe helt i toppen enda. Vi må da hente KLASSEspillere, slik at de som mister plassene sine blir gode spillere å ha i bakhånd.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 30. April 2006, 19:57 »
Curtis Davies og Matthew Upson kunne jeg tenkt meg.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #17 på: 30. April 2006, 20:48 »
Sitat fra: "Doffi"

og hvorfor hente inn så mange back up spillere??? bedre og hente 1 som går rett inn på laget en 3 halv gode!?

Fordi vi trenger å ha en bedre benk en det vi har i dag. Derfor.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

folesvert

• Gjest
« Svar #18 på: 30. April 2006, 22:14 »
... Heskey - nei det er dummeste jeg har hørt. Pennant var banens beste i går og kunne tilført laget noe. Men han er vel 'høyre-mann' og der har vi jo flere som fungerer godt ... Solano, Milner (snart), Dyer.

Nei la oss satse på andre spillere enn fra disse klubbene.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #19 på: 01. Mai 2006, 11:52 »
kanu. han er ganske god

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 01. Mai 2006, 12:04 »
Herregud da lucky_luke. Håper det var ironisk. Hvis ikke har du nok ikke sett Kanu spille siden han var i Arsenal. Nwankwo er ei kløne langt forbi sine glansdager.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 01. Mai 2006, 12:08 »
men lasse, hvis vi kjøper en klasse spiller på venstreback, så blir babayaro backup istedenfor elliot, sånn du må tenke. nytter ikke kjøpe en som er dårligere en babayaro bare fordi han er bedre backup enn elliot.

de fleste storlag kjøper ikke spillere som er ment for benken(til og med chelsea som skal hente ballack, som skyver en annen stjerne ned på benken, det er på den måten jeg liker at vi styrker benken).  1 elleveren blir ikke noe bedre, men benken blir bedre ja kanskje. men som jeg ser det har vi mange gode faste i startoppstillingen, som owen,parker,zoggi,emre,taylor,given +++ hadde vi kunne bare hentet 3 klasse spillere isteden for 5-6 halvgode!

man kan ikke regne med og få skader, og tenke ut i fra det, man må tenke på hvor bra laget blir hvis man stiller med det beste. et par skader vil det alltid være men blir nok ikke like ekstremt neste år som i år !
lt;3 Newcastle <3

folesvert

• Gjest
« Svar #22 på: 01. Mai 2006, 12:13 »
Kanu ... det er faktisk enda dummere enn Heskey. Herregud for en tullebukk.  :o  :o  :o  :o  :o  :o  :o  :o  :o  :o  :o  :o  :o

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 01. Mai 2006, 13:09 »
- Liam Lawrence
- Curtis Davies
- Matthew Upson
- Matthew Sadler

kunne kanskje vært noe.. men ingen av disse klubbene har spillere som kunne gått rett inn på førsteellveren uansett... (kanskje Upson da når han er skadefri)
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 01. Mai 2006, 21:42 »
Heskey ville jeg faktisk vurdert seriøst. Nei, han er ingen klassespiller, og ingen goalgetter. Men han er relativt kjapp til beins, og han er meget god i lufta. Vi har for lite av spillere både med ekstrem luftstyrke, og vi har stor mangel på hurtige spisser.
Jeg kan utmerket godt gå god for Heksey på benken.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 01. Mai 2006, 22:49 »
Heskey på benk - ja takk
Heskey på banen - nei takk

Han ville i tilfelle slåss med Ameobi om 3 valget som spiss.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 02. Mai 2006, 00:15 »
ja med heskey på benken blir vi sikkert et topplag >BUTNO strekker meg såpass langt som og si at ameobi er bedre og da ser jeg ingen grunn til og hente inn en 4/5 valg på topp!
lt;3 Newcastle <3

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 02. Mai 2006, 00:33 »
Sitat fra: "Joakim"
Heskey ville jeg faktisk vurdert seriøst. Nei, han er ingen klassespiller, og ingen goalgetter. Men han er relativt kjapp til beins, og han er meget god i lufta. Vi har for lite av spillere både med ekstrem luftstyrke, og vi har stor mangel på hurtige spisser.
Jeg kan utmerket godt gå god for Heksey på benken.

Takk!

Tror kanskje han er hakket bedre enn Ameobi, men synes ikke det er vits å punge ut for mye av ham...

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 02. Mai 2006, 00:37 »
kanu faktisk! Ha ha ha ha. Nydelig vits :lol:
Who else...... Alan Shearer

folesvert

• Gjest
« Svar #29 på: 02. Mai 2006, 01:19 »
Heskey har jo en karriere som peker bare en vei ... og det har den gjort de siste 2-3 årene. Nei takke meg til ... da kan vi jo kjøpe inn Flo og da ... dersom det er spillere på benken vi er ute etter.