20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Robbie Fowler  (Lest 4206 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Robbie Fowler
« på: 29. April 2006, 16:10 »
Han har jo gjordt det bra i Liverpool etter at han kom tilbake og flere andre Premier League klubber vil gjerne signere ham hvis ikke Liverpool gir ham ny kontrakt. Kunne han kanskje vært noe for oss?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Robbie Fowler
« Svar #1 på: 29. April 2006, 16:55 »
Vil ikke ha Fowler i Newcastle... Aldri likt han, kommer aldri til å gjøre det. Ikke er han god nok heller.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Robbie Fowler
« Svar #2 på: 29. April 2006, 17:04 »
Fowler  trenger ikke vi å hente inn. Er ikke noe vis å ha han. Bør konsentre oss mer på Kuyt.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Robbie Fowler
« Svar #3 på: 06. Mai 2006, 14:26 »
Nei nei nei
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Robbie Fowler
« Svar #4 på: 06. Mai 2006, 15:32 »
Fowler blir et garantert bomkjøp. Håper vi holder oss vekke fra slike spiller når transferviduet åpner.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Robbie Fowler
« Svar #5 på: 06. Mai 2006, 15:39 »
Owen blir i Newcastle og Fowler blir i Liverpool.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Robbie Fowler
« Svar #6 på: 06. Mai 2006, 17:58 »
Eventuelt Owen går til Liverpool og Fowler blir i Liverpool.
iverpool FC

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Robbie Fowler
« Svar #7 på: 06. Mai 2006, 20:52 »
ja du kan jo drømme lille scouser
lt;3 Newcastle <3

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Robbie Fowler
« Svar #8 på: 06. Mai 2006, 21:52 »
Michael Owen sier jo at han vil bli i Newcastle, men det kommer veldig an på. Gjør Owen det veldig bra i VM får sikkert mange klubber øynene opp for ham igjen, og vi kan nok forvente å få inn en del bud på ham da. Så om Owen forsvinner eller ikke, tror jeg avhenger mye av VM.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Robbie Fowler
« Svar #9 på: 06. Mai 2006, 23:20 »
Nå kommer ikke Liverpool til å hente Owen da. Men du Olav, en ting må du vite. Owen er ikke ærligheten selv i media akkurat.
iverpool FC

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Robbie Fowler
« Svar #10 på: 07. Mai 2006, 12:49 »
Vel. Det er jo verst for Owen selv om han i det ene øyeblikket sier at "det er her jeg vil være", og skryter av hvor godt han trives her, for deretter å rømme hjem igjen så snart muligheten byr seg. Da er jo mannen garantert å bli persona non grata i nordøstengland på livstid, og returnerer han med et annet lag, vil han trolig få en større pipekonsert enn noen andre før ham.
Da er han en falsk jævel, og hans rennomé vil bli svertet noe enormt. Hvem vil ha en spiller som lyver, både til klubb og presse?

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Robbie Fowler
« Svar #11 på: 07. Mai 2006, 12:52 »
Ikke døm Owen før det eventuelt skjer noe da! Dessuten kommer han ikke til å dra til Leverbasseng! Han er Newcastle-spiller, og det forblir han! Om han avslutter sin karriere i L'pool når han har ett halvt år igjen, syntes jeg han skal få lov til det!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Robbie Fowler
« Svar #12 på: 07. Mai 2006, 12:58 »
Sitat fra: "Lasse"
Ikke døm Owen før det eventuelt skjer noe da! Dessuten kommer han ikke til å dra til Leverbasseng! Han er Newcastle-spiller, og det forblir han! Om han avslutter sin karriere i L'pool når han har ett halvt år igjen, syntes jeg han skal få lov til det!

Jeg dømmer ikke owen. Jeg bare skriver hva som vil skje, dersom det skulle vise seg at han lyver. Noe jeg overhodet ikke tror han gjør. Fordi jeg tror Owen selv vet konsekvensene.
Når Owen har sagt både til pressen og til klubben, så klart og tydelig som han har, at han har tenkt å bli, ja så stoler jeg på at han faktisk mener det han sier.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Robbie Fowler
« Svar #13 på: 07. Mai 2006, 13:00 »
Men da er vi jo enige da, Joakim.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Robbie Fowler
« Svar #14 på: 07. Mai 2006, 13:01 »
Sitat fra: "Lasse"
Men da er vi jo enige da, Joakim.

Jepp. Det er klart vi er det. Vi har aldri vært noe annet.