20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Både VG og Dagbladet er vel venstrevridde, da! Kanskje jeg skulle kjøpt pdf-utgaven, og lagt den ut her. Men sånt blir det vel bråk av?
Har også hørt at Dagens Næringsliv er venstrevridd! Var det SV?
Det er prinsippsak. Enkelt og greit. Jeg tør påstå at jeg allerede vet det som DB skriver om Shearer, uten at jeg skal si dette så altfor sikkert (har tross alt ikke lest det)
Kanskje du kunne utdype hva som står om Shearer i artikkelen da, ettersom du er så sikker på at du vet det?
Nei, men trenger det være sensasjonsoppslag med hemmeligheter som ingen andre har visst om enn Dagbladet da, for at det skal være verdt å lese Dagbladets artikkel om Shearer?De har skrevet en helt enkel artikkel, med enkelte utsagn fra Shearer som vi sikkert har lest før. Men likevel. Jeg gleder meg over det at Dagbladet i det hele tatt har ofret to sider på Alan Shearer.Og det synes jeg du burde gjøre også.
Det er nok dessverre mange som stemmer FRP kun på grunn av Hagen.
Uansett. Det er tydelig at du setter langt høyere krav til en avis du overhodet ikke kan stille høye krav til, enn det jeg gjør.
(...) og O'Brien dempet ballen med nesa.