20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: James Milner...  (Lest 63995 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: James Milner...
« Svar #300 på: 30. Aug. 2008, 14:55 »
Det er spekulert i at Milner hadde rundt £30K i uka.
Jeg er ganske sikker på at Taylor og Zog har noenlunde det samme.

Jeg tviler på at Guthrie tjener noe mer. Snarere mindre.
Bassong har garantert mindre.
Edgar har nok betydelig mindre.

Milner hadde en lønn som sto i stil med hans prestasjoner på banen og hans utvikling fra han kom hit i 2004 og til i dag.
Han kan ikke begynne å stille et ultimatum bare for knappe £5-10K

Hadde han fått mer hadde han vært kraftig overbetalt!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #301 på: 30. Aug. 2008, 16:01 »
Og kva er grunnen til han var gira på villa tror du ?
Svaret kan ein korte ner til ein kort setning som lyder ganske enkel. Der blir han verdsatt.

For hans homsevenn bor der borte. Drit nå i milner. han er ikke så god og vi fikk 12 mill pund for han. og spillere som vil bort fra klubben er det ikke vits ha. brenn han og se heller det positive i det.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #302 på: 30. Aug. 2008, 16:06 »
Milner var alt for grisk, og det viktigste for han er tydeligvis størrelsen på lønnsslippen. Når han ikke fikk som han ville stakk han, så så store følelser for klubben hadde han..
Heldigvis er det slutt på de tider der Newcastle betaler det spillerne krever. Nå er det gudskjelov ikke lenger spillerne som bestemmer, men klubben selv. Aksepterer man ikke det man er tilbudt så selges man. De som går etter store lønninger får gå andre steder, og jeg tror Newcastle er tjent med at det er slik. Nå har vi spillere i klubben som ønsker å spille for oss og som er motivert for å yte sitt ypperste for klubben vår. De som før kun kom pga lønningene Fat Freds regime ga, de er nå i andre klubber og sløver rundt. Jeg sier for all del ikke at Milner ikke gjorde sitt beste for Newcastle, for det gjorde han til det siste, men alikevel er han nå borte fordi pengesekken ikke lenger var stor nok for han på Tyneside. Og slike spillere trenger vi ikke.

Klubben gjorde det rette ved å selge Milner for en såpass høy sum. Det ville vært helt feil å gitt Milner enda en lønnsøkning bare fordi spilleren selv krevde det. Enten spiller du i Newcastle på klubbens premisser eller så forsvinner man. Støtter Keegan og Ashley 100% i denne saken, selv om det førte til at vi mistet en bra spiller. Men Milner er tross alt ikke verdensklasse, så bruker vi pengene vi fikk for han fornuftig tror jeg vi kommer styrket ut av denne situasjonen.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 30. Aug. 2008, 16:08 »
jajaj rekner med dere kommer til og sende owen og ikkje ashley til helvete om owen ikkje aksepterer sin nye kontrakt også da eller ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #304 på: 30. Aug. 2008, 16:09 »
Det er spekulert i at Milner hadde rundt £30K i uka.
Jeg er ganske sikker på at Taylor og Zog har noenlunde det samme.

Jeg tviler på at Guthrie tjener noe mer. Snarere mindre.
Bassong har garantert mindre.
Edgar har nok betydelig mindre.

Milner hadde en lønn som sto i stil med hans prestasjoner på banen og hans utvikling fra han kom hit i 2004 og til i dag.
Han kan ikke begynne å stille et ultimatum bare for knappe £5-10K

Hadde han fått mer hadde han vært kraftig overbetalt!

Hvor mye fikk han i lønn fra villa? Jeg tror hele denne lønnsaken er bare tull. han ville forlate newcastle til fordel for villa og skylder på dette lønnspisset.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 30. Aug. 2008, 16:10 »
jajaj rekner med dere kommer til og sende owen og ikkje ashley til helvete om owen ikkje aksepterer sin nye kontrakt også da eller ?

selvfølgelig! om han blir tilbudt en oki avtale og takker nei så er det owen som skal brennes på bålet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #306 på: 30. Aug. 2008, 16:11 »
enig så enig. Griskhet kan de godt få dyrke i London's "STORE" klubber!

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #307 på: 30. Aug. 2008, 16:47 »
Selvsagt gjelder det samme for Owen også. Klubben bestemmer og vil ikke Owen gå med på de betingelser klubben tilbyr han, så må han værsegod finne seg en annen klubb som betaler akkurat det han krever. Newcastle kan ikke la spillerne bestemme hva de skal få i lønn, klubben må tenke på seg selv og gi det de føler de har råd til. Vi kan jo ikke risikere å ende som Leeds bare fordi vi skal strekke oss etter hva spillerne ønsker i lønn.

Ingen spillere er større enn klubben Newcastle. Og da gjelder de samme reglene enten du heter Owen, Milner eller Kazenga LuaLua.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 30. Aug. 2008, 16:48 »
Og kva er grunnen til han var gira på villa tror du ?
Svaret kan ein korte ner til ein kort setning som lyder ganske enkel. Der blir han verdsatt.

Mer penger! Om det er å bli verdsatt.

Kom ikke å si at ikke Keegan verdsatte Milner, for det gjorde han i både ord og handling (når vi snakker fotball).
Det skal ikke være så enkelt at spillerne selv skal kunne bestemme når de fortjener lønnsøkning eller ei.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 30. Aug. 2008, 16:51 »
tror ikke han fikk så mye mer penger jeg. tror det er bare noe sprøyt som er diska opp for å unnskylde det faktum at han ville heller spille for villa. noen som kan finne ut hvor mye han får i lønn i villa?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 31. Aug. 2008, 00:22 »
Det er sikkert noen som snuser rundt på diverse Villa-sider og Villa-forum og som greier å plukke opp noen signaler
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 31. Aug. 2008, 11:12 »
Jeg begynner å lure på om all rosinga til Keegan av Milner bare var et spill for å presse opp prisen. Han visste at Milner ville vekk og han brukte avisene for å vise hvor viktig Milner var for laget og dermed få Villa til å betale mer enn de kanskje ville gjort ellers. Bare spekulasjoner selvsagt.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #312 på: 31. Aug. 2008, 16:41 »
Jeg begynner å lure på om all rosinga til Keegan av Milner bare var et spill for å presse opp prisen. Han visste at Milner ville vekk og han brukte avisene for å vise hvor viktig Milner var for laget og dermed få Villa til å betale mer enn de kanskje ville gjort ellers. Bare spekulasjoner selvsagt.

agreed
- carry on!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #313 på: 01. Sep. 2008, 06:20 »
At Ashley og enkelte her inne er så dumme at de ikke forstår at det er fullstendig latterlig å selge Milner fordi han ønsker en bedre kontrakt skjønner jeg bare ikke. Keegan digger Milner, mener han burde vært på A-landslaget til England sammen med spillere som Owen, Gerrard og Terry. Vi har en landslagsspiller for England, han heter Owen og tjener 120k i uka selv om han er skadet halve sesongen. Milner har 30k.

Milner --> Villa 9mp
Leeds skal ha mellom 25 og 30 % av dette, altså vi sitter igjen med 6,5 eller 6,75 mp.

Kan noen gi meg et navnet på en erstatter til den prisen som i tillegg vil godta en lønn på 30k?

Det tror jeg skal bli svært vanskelig, en mulig erstatter kunne jo vært SWP men han er heldigvis dratt til City. Men hva kostet han? Jo 10mp, hva tror du han tjener i City? Vil tippe mellom 50 - 70k i uka.

Jeg fatter bare ikke hva Ashley tenker på, her skal vi satse på unge spillere og så sitter han og ser på at et av klubbens største talent blir solgt til en av våre rivaler.

Helvete ! ! !

Jeg synes det var helt greit vi kvitta oss med Milner.Han er ikke så god som mange her skal ha det til og er fullt mulig å erstatte!.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #314 på: 01. Sep. 2008, 13:16 »
Rart Milner ikkje er god nok for oss, men god nok for Villa (som er eit bedre lag enn oss).
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]