20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: James Milner...  (Lest 63976 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: James Milner...
« Svar #285 på: 30. Aug. 2008, 11:20 »
Setter heller N'Zogbia på høyre!

Beye trenger ikke så mye hjelp defensivt kontra venstresiden. Jonas viste sitt til at han er jo nødt til å fortsette på den kanten.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 30. Aug. 2008, 12:20 »
Keegan ville beholde meg :

http://sports.setanta.com/en/Sport/News/Football/2008/08/30/Prem-Milner-on-Newcastle-exit/

KK seie sjølv han ville selgja. At vi fekk 12 mill kan jo vera ein av grunnane til det. Velge å tru på KK.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 30. Aug. 2008, 12:56 »
Som sagt, så mye KK har måttet vende om i uttalelser iløpet av sommeren - puppet on a string...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 30. Aug. 2008, 13:09 »
Det er kanskje den mest sannsynlige løsningen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 30. Aug. 2008, 13:46 »
Ja, og kvifor ikkje?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 30. Aug. 2008, 13:57 »
Tror nok neppe det er så enkelt. Jeg sitter med en klar følelse av at KK uansett hva han måtte si helst skulle sett dette løst på en annen måte. Han må da ha visst om transferrequesten til Milner straks han leverte den, og han sa da etter Milner leverte den at dette var den siste spilleren han ville miste.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #292 på: 30. Aug. 2008, 14:16 »
Tror nok neppe det er så enkelt. Jeg sitter med en klar følelse av at KK uansett hva han måtte si helst skulle sett dette løst på en annen måte. Han må da ha visst om transferrequesten til Milner straks han leverte den, og han sa da etter Milner leverte den at dette var den siste spilleren han ville miste.

for det første, grunnen til at keegan er så ufattelig poppulær er nettopp fordi han alltid har vert ærlig med fansen og sagt nettopp det han meiner så om du ikkje trur på det han seier og har en følelse av ditt og datt tyder på at du tar inn alt av det pisse engelsk presse prøver å legge fram i artikklene sine der dei prøver å skape en sak om at det er krise bak kulissene i newcastle når nettopp keegan seier at det går som det suser og alt er bra og fint.  Om keegan mistrives så vil nok han gi klar beskjed.. Det har vi sett før.

for det andre så har vel milner sagt kor skuffa han faktisk var når roeder trakk han tilbake fra kontoret til martin så trur nok han var veldig klar for å spille for villa for å sei det sånn
« Siste redigering: 30. Aug. 2008, 14:19 av Human »
- carry on!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 30. Aug. 2008, 14:18 »
Selvfølgelig ønsket ikke Keegan å selge Milner. Men når situasjonen ble som den ble, så måtte vi selge. Jeg er ganske sikker på at Keegan aksepterte ledelsens beslutning, selv om han ikke var enig i den, og derfor har han også tatt på seg "skylda" offentlig.
Jeg aner ikke hvordan ting har foregått. Men jeg synes at Milners terskel burde vært høyere fra å gå å spørre om kanskje man kunne oppjustere kontrakten litt i forhold til den priskrigen som pågikk, til å slå seg vrang og be om overgang fordi han ikke får ny kontrakt.

Hvordan Keegan har lagt frem Milners sak for Wise og Ashley vet vi heller ingenting om. Men jeg kan ikke skjønne hvorfor situasjonen skulle være så dramatisk som det Milner har gjort den til. Såvidt jeg har forstått gikk ikke Milner inn på kontoret til Keegan etter de første budene fra Villa ble avslått og sa "gi meg ny kontrakt, eller selg meg". Jeg kan heller ikke fatte og begripe hvorfor situasjonen skulle være så dramatisk at Milner så seg nødt til å stille ultimatum.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 30. Aug. 2008, 14:18 »
Tror på alt pressen har sagt?
Les litt på forumet, så har jeg alltid vært kritisk til det. MEN, det er selvsagt særdeles tvilsomt måten KK har måttet vri og vende på ting iløpet av denne sommeren, hvordan han har måttet endre transferplaner og gått tilbake på ting han har sagt. Det virker vel for enkelt å tro at det er bare tilfeldigheter syns jeg.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #295 på: 30. Aug. 2008, 14:25 »
"He's a player, in an ideal world, you would not want to lose, but I just want to make it absolutely clear that at the end of the day, it was my decision to sell him," Keegan said.

"We got an offer that I feel was his value. We are all aware James has had a difficult time - he almost signed for them once before and was dragged back."

keegan vil ikkje selge han i en ideel verden (helst skulle beholdt han om han var top motivert til å spille for newcastle som er det første kriteriet keegan stiller til spillere han henter for tida)

james hadde ei tøff tid og han signerte neste for dei (bygger oppunder den første setninga der han seier at han helst ikkje ville selge milner, men milner var meir gira for å spille for villa)
- carry on!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 30. Aug. 2008, 14:30 »
Og kva er grunnen til han var gira på villa tror du ?
Svaret kan ein korte ner til ein kort setning som lyder ganske enkel. Der blir han verdsatt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 30. Aug. 2008, 14:37 »
Så han ble altså ikke verdsatt av Newcastle? For noe forbanna tøv! Hadde det vært snakk om at Milner var kraftig underbetalt, så ja.
Men så underbetalt var han så definitivt ikke.
Han hadde en lønn som var sånn noenlunde på nivå med Taylor og Zog. Spillere på omtrent samme nivå som han selv. At Duff og Smith har bedre lønn kommer av at de ble kjøpt inn på et tidspunkt hvor det ikke var så farlig hva vi kjøpte og hva vi betalte. Dessuten har de langt flere år på baken enn Milner, og sånn sett ligger de over han i anseelse. At de to er overbetalt er så sin sak. Men det betyr ikke at Milner er underbetalt.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 30. Aug. 2008, 14:38 »
Ok ka hadde han i Veka då ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #299 på: 30. Aug. 2008, 14:52 »
Og kva er grunnen til han var gira på villa tror du ?
Svaret kan ein korte ner til ein kort setning som lyder ganske enkel. Der blir han verdsatt.

har du lest grunnen til han ikkje følte seg verdsatt eller?? "newcastle slo fra seg et bud tidligere på sesongen som tilsa at eg skal ha større kontrakt som står i kontrast med det budet......"

eg vil ha meir penga fordi ein anna klubb er villig til å gi meg meir... .penga... penga... Fatt at det var hovedgrunnen til at han ville ha ny kontrakt og at han ikkje var i newcastle fordi han virkelig ufattelig hadde lyst til å spille på newcastle. Milner låg på samme lønnsnivå som både zoggy og den nye kontrakta til milner og det var nettopp derfor taylor fikk en ny kontrakt fordi han var missfornøgd med at 2 visse andre spillere i newcastle fikk ny kontrakt ifjord som han meinte var på samme nivå og hadde samme rolle i klubben...
- carry on!