20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: James Milner...  (Lest 64003 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: James Milner...
« Svar #180 på: 28. Aug. 2008, 03:24 »
James Milner skjønner vel at han er verdt mer enn som så vel?
Skal han sitte på bakenden å se på at hans medspillere tjener grovt mer enn ham, når de verken har samme innstilling eller presterer like bra som han? Du skal slite for å finne en mann som har opptredd like profesjonelt og hatt samme innstilling hele veien som det James Milner har hatt. Tross skandaløs behandling da Roeder ville slenge han til Villa for å få råd til Viduka.
Mulig vi har ulik oppfatning av hva som bør premieres når spillere skal lønnes. For meg er det svææært få spillere i dagens stall som i det store har gjort seg fortjent til mer enn Milner. Syns også han for lengst har bevist seg å være en jordnær, profesjonell mann uten det minste fnugg av primadonnanykker.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 28. Aug. 2008, 03:37 »
Må også få sitere nufc.com, som en alltid kan stole på at kommer med de mest kritiske nyhetene der ute. Jeg er helt enig:

Sitat
Having played his proverbials off for two hours on Tuesday night, there's no doubting Milner's on-field commitment.

After all, many other players would have conjured up an injury in order to avoid playing and being cup-tied.

Frustrations about his variable shooting and distribution remain, but even when his touch has deserted him, he's never hidden and his work rate remains undiminished - little wonder then that Keegan likes him so much.

In our eyes Milner's genuine graft and honesty have
provided an antidote to the feeling that we've signed mercenaries, thugs and conmen in recent years.

And having breathed a sigh of relief when the likes of Dyer, Jenas and Kluivert took their baggage and egos elsewhere, we feel the opposite about a man who to us is the very essence of anti-bling.

No Hello Magazine appearances, no pimp my ride or cribs -type nonsense, no car crashes, no night club antics, no grappling in the street. A game of darts appears to be his major vice....

To see a trio of gutless wonders who've done sweet FA for this club in the shape of Duff, Barton and Smith remain here on mega money while Milner goes sticks in our throat.
And we've not even started on the £100K+ horserace owner and his future.

If a football club is to go forward, then players that leave the team have to be replaced by an improved player in that position - note that we don't consider Duff to be in that category.

Our loyalty to individual Newcastle players ceased a long time ago - our line remains that anyone can go if they're not happy.

£10m may be considered good business for Milner - but only if that money is used to improve the team. We remain to be convinced whether that can be achieved in any timescale - let alone the week we have remaining.

On that basis to allow Milner to leave seems illogical and says much about the current state of affairs at SJP, including the manager's diminished influence this time around. It's not like it was in the brochure.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #182 på: 28. Aug. 2008, 07:50 »
Er ingen krise om Milner velger å forlate oss synes jeg.Han er ikke så god at han ikke er mulig å erstatte!.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #183 på: 28. Aug. 2008, 07:53 »
Joakim, ja jeg støtter Milner her. Dette fordi James Milner spiller fast for Newcastle United, han har rekorden i u21 kamper for England, han er stadig under utvikling, han er bare 22 år og han kom tilbake til Newcastle uten å klage da vi holdt på å selge han for to sesonger siden. Milner vet at Smith, Barton og Duff har 60k i uka, han selv har 30k. Han ber om å få en bedre kontrakt men får beskjed av klubben at det ikke er mer penger å hente i klubben. Villa vil desperat ha han, Liverpool er muligens interessert. Begge skal spille i Europa denne sesongen, begge vil tilby han en bedre kontrakt enn den han har i Newcastle.
La oss si at Owen får ny kontrakt nå, la oss si 120k i uka. Han har klubben penger til å punge ut for, mens Milner bare skal ha en fjerde del? Det kommer jo fram i media nå at Milner ønsker å spille under Keegan, men han er svært missfornøyd at klubben ikke engang vil vurdere en ny kontrakt.
Ashley driter seg ut hvis vi mister Milner nå, klubben skal satse på unge spillere sies det. Da må man for helvete verdsette slike spillere, så får man heller kvitte seg med en Duff som er over toppen og en Alan Smith som ikke har prestert noe som helst for Newcastle.
an sparker ikke Bobby Robson??

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 28. Aug. 2008, 09:09 »
Newcastle fremstår nok en gang som en komedieklubb. Det som mangler nå er at de selger Milner mot KK sitt ønske. Milner har vært Newcastles beste spiller (ved siden av Jonas) så langt denne sesongen, og det vil være galskap å la han gå for £9-10 millioner. NUFC.com oppsummerer det hele på en perfekt måte.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 28. Aug. 2008, 09:42 »
Ja dette er håpløst! Faen om de lar milner gå nå. Han er rett og sett bedre enn noen sinne. og han kommer bare til å bli bedre og bedre. Nå må ledelsen se til helvete å ta seg sammen her. Dette er rett og slett skammelig! Milner mot coventry var jo helt sinnsyk!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 28. Aug. 2008, 10:47 »
Newcastle fremstår nok en gang som en komedieklubb. Det som mangler nå er at de selger Milner mot KK sitt ønske. Milner har vært Newcastles beste spiller (ved siden av Jonas) så langt denne sesongen, og det vil være galskap å la han gå for £9-10 millioner. NUFC.com oppsummerer det hele på en perfekt måte.

Er uenig! Milner var fornøyd med dealen han signerte under på for kun 12 mnd siden, jeg ser ikke hvorfor han skal ha en ny kontrakt allerede nå, selv om han har startet sesongen bra de første 3 kampene, så var han langt under pari store deler av fjorårsesongen.

Zoggy signerte også ny kontrakt for ca et år siden, noen som vet om det er så veldig store forskjeller på han sin sammenlignet med Milner sin?

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #187 på: 28. Aug. 2008, 11:05 »
Milner viste vel da om Duff og Bartons kontrakter ifjor også, når han signerte ny kontrakt!
Og Milner, sammen med hele resten av laget, imponerte på ingen måte ifjor, slik at det skulle være noe selvfølge å få en forbedret kontrakt i år.
Imponerte en smule mer enn Duff og Barton, men dog!

Milner har riktig nok startet denne sesongen utmerket, men skal mer enn 3 gode kamper til for å få ny kontrakt.
Hadde gjerne sett at Milner hadde ventet med dette, storspilt fram til Januar, og da evt forlanget ny kontrakt eller transfer request.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #188 på: 28. Aug. 2008, 11:21 »
Om Milner har £30K i uka sa er ikke det sa langt unna de andre spillerne. Na vet jeg ikke hva den nye avtalen til Taylor er men han hadde bare £7000 i uka inntil den nye kontrakten ble skrevet under. Barton har gatt ned til £30-35k i uka for a fa fortsette etter tullet hans utenfor banen. Spissene er de best betalte med mellom £60k og £100k pluss i uka.

Milner er 22 ar og om han tjener 300.000 kroner i uka sa er det fordi han gikk med pa disse vilkarene for ett ar siden. Jeg blir litt skuffet over spillere som kun er ute etter a grabbe til seg mest mulig penger pa kortest mulig tid selv om det ikke stilles tvil til hans vilje til a spille bra for klubben. At han na kommer a forlanger ny kontrakt 12 maneder etter signeringen av siste kontrakt er kun gradighet som, desverre, ser ut til a bre seg. At Viduka kun er i klubben for pengenes skyld har jeg akseptert men at flere viser den holdningen synes jeg er skuffende. For hvem ma betale til slutt? Fansen!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 28. Aug. 2008, 11:28 »
Vise ord Radar og er fullstendig enig med deg.

Kan heller ikke skjønne hva som har fått Milner til å tenke på en lønnsøkning. Det var ingenting i hans spill forrige sesong som tyder på at han fortjener en lønnsøkning allerede nå, og på slutten av fjorårsesongen da Newcastle tok steget vekk fra nedrykk ved å sope sammen 15 poeng på de siste kampene gjorde vi det uten en da skadet Milner. Så vi kan ikke akkurat si vi er avhengig av han heller.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 28. Aug. 2008, 11:36 »
Og timingen i det hele er jo helt latterlig. Her strever vi med å finne VB og midtbanespillere, kanskje en spiss og så kommer han å forlanger å bli solgt til Villa. Jeg er sikker på at han hadde fått en bedre kontrakt om han hadde ventet 1 år.  Men skal jeg være ærlig, så tror jeg ikke vi finner en som er like god som milner som godtar "bare" 30k i uka.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 28. Aug. 2008, 12:13 »
Fantastisk styring i klubben om dagen. Barton har 60 000£ for å sitte på ræva, mens Milner tjener halvparten for å slite ræva av seg.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 28. Aug. 2008, 12:24 »
Om Milner har £30K i uka sa er ikke det sa langt unna de andre spillerne. Na vet jeg ikke hva den nye avtalen til Taylor er men han hadde bare £7000 i uka inntil den nye kontrakten ble skrevet under. Barton har gatt ned til £30-35k i uka for a fa fortsette etter tullet hans utenfor banen. Spissene er de best betalte med mellom £60k og £100k pluss i uka.

Milner er 22 ar og om han tjener 300.000 kroner i uka sa er det fordi han gikk med pa disse vilkarene for ett ar siden. Jeg blir litt skuffet over spillere som kun er ute etter a grabbe til seg mest mulig penger pa kortest mulig tid selv om det ikke stilles tvil til hans vilje til a spille bra for klubben. At han na kommer a forlanger ny kontrakt 12 maneder etter signeringen av siste kontrakt er kun gradighet som, desverre, ser ut til a bre seg. At Viduka kun er i klubben for pengenes skyld har jeg akseptert men at flere viser den holdningen synes jeg er skuffende. For hvem ma betale til slutt? Fansen!

Her var det mye tull.  Barton har IKKE gått ned en krone i lønn. Trodde det var almenn kjent. Hvordan vet du at Taylor hadde kun £7000 i uka? Har du en  kilde? Om jeg ikke huske feil skrev Anal Oliver at han hadde £15.000 i uka før han fikk den nye kontrakten.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 28. Aug. 2008, 12:47 »
Jeg skjønner på en måte Milner godt. Taylor fikk akkurat en ny kontrakt, som er bedre enn den Milner har. De er like gamle og har omtrent hatt samme utvikling frem til de siste mnd hvor Milner har utmerket seg. Han er ønsket av en annen klubb, logiske signaler fra klubbens side er da å tilby ham en ny kontrakt som er i tråd med dens ønske om å beholde spilleren.  Milners utvikling har først og fremst kommet ettter at kontrakten ble signert. Ergo =økning i spillerens verdi/attraktivitet, dvs at spillerens lønn bør reflektere dette.

Dette hadde vært noe annet om Milner hadde en skyhøy lønn fra før, var et uromoment utenfor banen, og gjorde lite av seg på baben (les: Barton), da hadde jeg bedt ham dra en viss plass. Men Milner er eksemplarisk på alle måter og et talent castle bør satse på.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 28. Aug. 2008, 13:19 »
Jeg skjønner på en måte Milner godt. Taylor fikk akkurat en ny kontrakt, som er bedre enn den Milner har. De er like gamle og har omtrent hatt samme utvikling frem til de siste mnd hvor Milner har utmerket seg. Han er ønsket av en annen klubb, logiske signaler fra klubbens side er da å tilby ham en ny kontrakt som er i tråd med dens ønske om å beholde spilleren.  Milners utvikling har først og fremst kommet ettter at kontrakten ble signert. Ergo =økning i spillerens verdi/attraktivitet, dvs at spillerens lønn bør reflektere dette.

Dette hadde vært noe annet om Milner hadde en skyhøy lønn fra før, var et uromoment utenfor banen, og gjorde lite av seg på baben (les: Barton), da hadde jeg bedt ham dra en viss plass. Men Milner er eksemplarisk på alle måter og et talent castle bør satse på.

Det er tydeligvis en fordel å være bråkemaker når man spiller for Newcastle. Bellamy, Bowyer, Dyer og Barton er gode eksempler på det. Milner er en eksemplarisk spiller som KK ønsker å beholde. Dessverre gir styret fullstendig faen i hva KK mener om det meste for tiden. For en uke siden var KK superoptimist, nå virker det som han er det stikk motsatte.