20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: James Milner...  (Lest 63942 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: James Milner...
« Svar #150 på: 27. Aug. 2008, 18:13 »
Da synes jeg det er merklig at klubben kommer med en offisiell uttalelse nå, èn uke etter. Har de allerede avtalt et salg med Villa eller Pool?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 27. Aug. 2008, 18:22 »
Jeg har ingen bevis på bordet, og jeg trenger det heller ikke. Dette handler om god, gammeldags folkeskikk. Å si at en vil stikke rett før transfervinduet er noe jeg forventet av C. Ronaldo, og ikke av en seriøs og profesjonell fotballspiller. Det handler ikke noe om hva klubben har gjort eller ikke gjort. Lojaliteten til en et år gammel kontrakt skal holdes. Alt annet er illojalt og amatørmessig.

Han sa ifrå for ei veke si og dessuten kan du ta bann på at Milner kommer til og fullføre kontrakten uansett det har han jo allerede bevist.

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 27. Aug. 2008, 19:26 »
Uansett, dette hadde eg ikkje forventa av Milner. Og kvifor signerte han ein ny kontrakt i fjor? Når han no vil ha ein endå bedre... Men kanskje klubben skulle innfridd krava??
Det at foreksempel Smith tjenar meir enn Milner er jo ein skam.

Milner kjem til å blomstra vidare i Villa. Mark my words... 8)

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #153 på: 27. Aug. 2008, 19:29 »
Selvsagt blir Milner å storspille for Villa, han er en klassespiller. Han har prestert bra for Newcastle i flere sesonger nå, selv med Souness, Roeder og Big Sam som manager. Jeg håper vi beholder Milner, selv om det ser svært stygt ut. Jeg er 100% sikker på at han er fast i den engelske troppen innen 1 år.
an sparker ikke Bobby Robson??

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 27. Aug. 2008, 19:30 »
Problemet til Milner er at han er alt for svak i det avgjørende øyeblikket. Han har en flott teknikk og arbeidskapasitet, men det holder desverre ikke.

2 mål og 2 assist på 30 seirekamper i fjor er desverre alt for svakt.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #155 på: 27. Aug. 2008, 19:54 »
Faen asså. Griske spillere som ikke eier klubbfølelse eller respekt for fansen, ber om å bli solgt fordi de ikke får ny kontrakt med 1mill i uka eller hva han forlanger. Ikke vet jeg hva Milner har i uka nå, men han har garantert nok til både feit bil, et flott hus og til smør på maten. I tillegg får han spille fast og utvikle seg som fotballspiller hver eneste uke i verdens beste liga foran englands mest fanatiske supportere. Men alikevel er han ikke fornøyd, han krever i stedet å bli solgt fordi han ikke syns han tjener nok.

Det kan godt hende at dette ender med at Milner blir i Newcastle, men en stygg ripe i lakken har han uansett fått, samme hva han sier og gjør heretter. Jeg krever at Milner går ut og unnskylder seg og innrømmer at han har dumma seg ut. Eller så får han finne seg en klubb som er villig til å betale han den lønna han krever.

Skuffende er det i hvertfall. Jeg hadde ikke trodd Milner var av denne typen..

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 27. Aug. 2008, 19:58 »
Problemet til Milner er at han er alt for svak i det avgjørende øyeblikket. Han har en flott teknikk og arbeidskapasitet, men det holder desverre ikke.

2 mål og 2 assist på 30 seirekamper i fjor er desverre alt for svakt.

Likevel var han kanskje ein av dei betre? Seie vel meir om fjorsesongen enn Milner...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 27. Aug. 2008, 20:01 »
Var han virkelig så god, eller er det bare vi som overvurderer han? Statistikken taler for det.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #158 på: 27. Aug. 2008, 20:03 »
Da synes jeg det er merklig at klubben kommer med en offisiell uttalelse nå, èn uke etter. Har de allerede avtalt et salg med Villa eller Pool?

Jeg tror grunnen til at de kommer med en slik utalelse en uke etter er at de har brukt den uka på å finne en erstatter, og nå som de (forhåpentligvis  ;)) har funnet en så lar de Milner gå. Ønsketenkning, men det er vel den mest logiske forklaringen?
« Siste redigering: 27. Aug. 2008, 20:08 av braegg »

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 27. Aug. 2008, 20:24 »
Dette kom som en bombe. Jeg synes det er latterlig av Milner. Vi er ikke tjent med å ha en spiller som ikke vil være her. La ham trene med keeperne på jr.laget. Han og Sødeberg kan øve på utkast sammen.  Så er det typisk at vi kjøper Pennant osm erstatter. Helvete også.  Men nå er vi den knipa at hvis vi venter til januar, og lar ham sitte på benken i majoriteten av kampene, så synker verdien hans.
jævla villa, og jævla milner.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 27. Aug. 2008, 20:41 »
Var han virkelig så god, eller er det bare vi som overvurderer han? Statistikken taler for det.

Er det så mange på Nufc så har så serlig mykje bedre statestikk da ?
Milner kommer til og storspille i ein bedre klubb. Ja marker mine ord.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 27. Aug. 2008, 20:44 »

Er det så mange på Nufc så har så serlig mykje bedre statestikk da ?
Milner kommer til og storspille i ein bedre klubb. Ja marker mine ord.
Gjør det Milner til en bedre spiller, eller er det bare resten av laget som var/er enda dårligere? :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 27. Aug. 2008, 20:45 »
Helt enig med Abel og Benson her.
Forøvrig er dette noe Milner leverte for ei uke siden.
Og hva jeg ikke skjønner er hvordan dere kan hakke så forbanna løs på James Milner, mens godeste Steven Taylor fikk fullstendig støtte når han også antydet at han kunne være på vei vekk fra klubben da han følte han ikke fikk det han fortjente.
Selvfølgelig bør ikke Milner ha så mye mindre i lønn enn Duff, Smith og co, han har jo vært blant våre aller beste spillere over flere sesonger nå.
Håper inderlig vi klarer beholde ham, selv om dette ser stygt ut. Ung, engelsk, masser av rutine til å være så ung, og en enorm evne og vilje til å forbedre seg selv.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 27. Aug. 2008, 20:48 »
Nå er det vel STOR forskjell på å hinte til å kunne forlate klubben og legge inn en skrftlig transfer request. Taylor brukte selvfølgelig media til å få fortgang i kontraksforhandlingene, mens Milner har gått langt over streken.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 27. Aug. 2008, 20:51 »
Man veit jo faktisk ikke hva Steven Taylor faktisk gjorde.
Milner leverte inn denne søknaden for ei uke siden, for å legge press på klubben og for å vise at han mente alvor. Han ville jo ikke at denne requesten skulle bli offentliggjort.
Jeg syns faktisk ikke det er å gå så langt over streken. Milner fortjener mye bedre lønn sett ut fra prestasjoner kontra kollegene sine.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida