20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Feiring av mål  (Lest 10089 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Feiring av mål
« Svar #30 på: 03. Mai 2006, 15:45 »
Sitat fra: "Mr. Lerback"
Hehe, skjønner hva du mener, men jeg står på mitt.

Hehe joa, men det er nok fordi du er Rosenborg supporter... Hvis Morten Berre hadde gått overende i feltet  på samme måte som Basma gjorde mot Molde og det hadde blitt dømt straffespark. Er jeg ganske sikker på at du ikke hadde sagt at det "det straffesparket var riktig".

Og så gleder jeg meg veldig til storkamp på søndag.. Da mitt lag Sandefjord kommer på besøk til Lerkendal  8) , selv om jeg tror det kan bli stygt  :P
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Feiring av mål
« Svar #31 på: 03. Mai 2006, 15:47 »
Sitter ikke godeste Knut Anders Fostervold i kommunestyret i Molde for Kristelig Folkeparti? Det tror jeg faktisk. Kan noen fra Romsdalsregionen bekrefte/avkrefte dette?
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Feiring av mål
« Svar #32 på: 03. Mai 2006, 17:14 »
Det må han da få lov til å gjøre?!
Toon, Toon,
Black and white army

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Feiring av mål
« Svar #33 på: 03. Mai 2006, 17:15 »
Sitat fra: "Gonzalez"

Hehe joa, men det er nok fordi du er Rosenborg supporter... Hvis Morten Berre hadde gått overende i feltet  på samme måte som Basma gjorde mot Molde og det hadde blitt dømt straffespark. Er jeg ganske sikker på at du ikke hadde sagt at det "det straffesparket var riktig".

Og så gleder jeg meg veldig til storkamp på søndag.. Da mitt lag Sandefjord kommer på besøk til Lerkendal  8) , selv om jeg tror det kan bli stygt  :P

Vi legger diskusjonen død ;) Vi hadde helt sikkert bomma på straffen allikevel! Håper det kommer endel folk fra Sandefjord, fordi RBK er sugne på å vise seg fram nå. Dukker du opp i Trondheim da Gonzalez?

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Feiring av mål
« Svar #34 på: 03. Mai 2006, 17:40 »
Sitat fra: "Gonzalez"

Vi legger diskusjonen død ;) Vi hadde helt sikkert bomma på straffen allikevel! Håper det kommer endel folk fra Sandefjord, fordi RBK er sugne på å vise seg fram nå. Dukker du opp i Trondheim da Gonzalez?

Nei, desverre.. Har eksamen på mandag. Men får følge kampen på tv, den går faktisk på tv2 zebra... Håper det kommer endel Sandefjords folk, selv om jeg blir overrasket om de kommer i hopetall.

Satser på en 0-1 seier til Sandefjord. Et skudd fra Tegstrøm som forandrer retning via Riseth som setter keeper helt ut av spill. Resten av kampen er et eneste lang kanonade mot Sandefjords mål der keeper Bugge Pettersen blir skrytt opp i skyene etter kampen, og lovet fast landslagsplass av Åge Hareide på direkten! Riseth blir også tildelt direkte rødt kort, etter at dommer Øvrebø ikke lenger orker å høre på maset og gneldringa hans.
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Feiring av mål
« Svar #35 på: 03. Mai 2006, 17:47 »
Hehe. Ja. Fridtjof hyller jo alle som stenger buret mot Rosenborg. Om Jan Kjell Larsen slipper inn 5 mål mot Brann i dag. Er han da også den nye landslagskeeperen vår?

Men Steinar Sørlie har stengt buret mot RBK før, og blir sagt å være en middelmådig keeper. Hvorfor fikk ikke Sørlie landslagsplass med en gang etter Rosenborg-Fredrikstad i fjor?
Han spilte jo like godt som Larsen. OG da hadde RBK ENDA flere målsjanser.

Og jeg håper virkelig ikke Øvrebø dømmer mot Sandefjord. Jeg har fått nok av Øvrebø for i år. Nå er det snart ikke dommere igjen i landet som duger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Feiring av mål
« Svar #36 på: 03. Mai 2006, 23:12 »
Larsen sin til Moen på overtid viste jo hvorfor han er arvtakeren til Johnsen :P
iverpool FC

plebbster

• Gjest
Feiring av mål
« Svar #37 på: 04. Mai 2006, 13:04 »
I dag skal jeg stå i Brann-drakt blant Kjernen-medlemmer på Nadderud. Jeg og en Vålerenga-kamerat skal stikke sammen i våre egne drakter!

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Feiring av mål
« Svar #38 på: 04. Mai 2006, 13:54 »
Sitat fra: "plebbster"
I dag skal jeg stå i Brann-drakt blant Kjernen-medlemmer på Nadderud. Jeg og en Vålerenga-kamerat skal stikke sammen i våre egne drakter!

Du leker med døden gutt. ;) Et par kompiser av meg banka opp en som gikk med Molde-skjerf på Marinen i Trondheim (der russen henger) natt til 1. mai. Selvsagt ikke bare fordi han hadde Molde-skjerf, men bråket startet med det. Enkelte trøndere har en tendens til å koke over når de ser Molde, Vålerenga eller Brann, som er de mest forhatte klubbene.
Bare til ettertanke hvis du skulle møte på noen berusede, hissige... :P

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Feiring av mål
« Svar #39 på: 04. Mai 2006, 15:00 »
Kjenner flere som reiste ifra min lille bygd til Bergen for å besøke sine "venner" fra klanen. De drakk sikkert te og koste seg.
iverpool FC

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Feiring av mål
« Svar #40 på: 05. Mai 2006, 00:52 »
Fostervold er i allefall kristen, men tror ikke han sitter i noe kommunestyret, men langt i fra sikker...

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Feiring av mål
« Svar #41 på: 07. Mai 2006, 15:43 »
Etter litt research fant jeg dette Les siste avsnitt. Knut Anders er/var i kommunestyret for Krf.

Så da har vi fått oppklart det. Og til deg Mack: Det MÅ han få lov til!
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Feiring av mål
« Svar #42 på: 07. Mai 2006, 15:48 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Larsen sin til Moen på overtid viste jo hvorfor han er arvtakeren til Johnsen :P

Typsisk Jan Kjell det. Han er ikkje stabile nok. Og er grusom på utspark og tilbakespill spesielt. Men er sykt svær og konge i feltet. Stort potensial.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Feiring av mål
« Svar #43 på: 10. Mai 2006, 14:58 »
Liker godt "flyet" til Ronaldo jeg
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Feiring av mål
« Svar #44 på: 20. Mai 2006, 22:17 »
Den verste feiringen må være etter at de Norske jentene vant Ol-VM-EM husker ikkehva det var...nå de alle stillte seg på rekke etter hverandre mens de holdt hverandre i bakbena og krabbet rundt...Det i seg selv satt kvinnefotball tilbake et par år i mine øyner.