20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Feiring av mål  (Lest 10118 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Feiring av mål
« Svar #15 på: 29. April 2006, 01:49 »
Guro er jo ei kjempefin jente...
Magnhild er ei klyse ja, har møtt på ham et par ganger... Petter Rudi også, men han synes jeg så synd på, at stakkaren må drite seg ut gang etter gang på landslaget må være en belastning for mannen...

plebbster

• Gjest
Feiring av mål
« Svar #16 på: 29. April 2006, 07:37 »
Sitat fra: "Joakim"

Og hvis noen skulle treffe på søstra hans (som jobber i TV2-sporten), gi a en på trynet for meg.

Hun er i slekta mi. Og det er selvfølgelig også da Fostervold. Så jeg slår tilbake. Bare så du veit det.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Feiring av mål
« Svar #17 på: 29. April 2006, 11:46 »
Sitat fra: "plebbster"

Og hvis noen skulle treffe på søstra hans (som jobber i TV2-sporten), gi a en på trynet for meg.

Hun er i slekta mi. Og det er selvfølgelig også da Fostervold. Så jeg slår tilbake. Bare så du veit det.

Hehe. Det er ikke noe galt med Guro, men hun skryter litt vel mye av sin bror. Og hun heter altså Fostervold. Bare det er en liten forbrytelse.
Og alt som har med Molde å gjøre byr meg imot.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Feiring av mål
« Svar #18 på: 29. April 2006, 12:36 »
Hater du morra mi?????  :twisted:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Feiring av mål
« Svar #19 på: 29. April 2006, 12:42 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Hater du morra mi?????  :twisted:

Hehe. For å sette det veldig på spissen. Hvis mora di heier på Molde, så ja. :lol:

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Feiring av mål
« Svar #20 på: 01. Mai 2006, 12:01 »
Men dersom noen skulle treffe på Trond Strande, Magnhild Hoseth, Daniel Berg Hestad eller Petter Rudi, vær så snill å dra frem et våpen. Hvis ikke du har våpen, bruk knyttneven.

Det samme kan jeg få sagt om Arild Stavrum, Bernt Hulsker og Morten Berre! :twisted:

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Feiring av mål
« Svar #21 på: 01. Mai 2006, 12:34 »
Mamma er født i Molde, oppvokst i område og Moldefan og pappa er ganske hardbarka RBK... Så tror mamma kosa seg i går i allefall.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Feiring av mål
« Svar #22 på: 01. Mai 2006, 12:37 »
Tror hele landet utenom trøndelag og aalesund kosa seg med det resultatet!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Feiring av mål
« Svar #23 på: 01. Mai 2006, 21:31 »
Problemet med resultatet var at dommeren avgjorde kampen. Og at RBK var langt bedre enn Molde, som nesten ikke skapte en dritt. Bortsett fra straffesparket var deres eneste store sjanse når Berg Hestad kom alene med Hirschfeldt og dreit seg loddrett ut.
RBK skapte mange store sjanser i andre omgang. Og en blanding av udyktighet, uflaks, en god keeper og en elendig dommer var mye av årsaken til at resultatet ble som det ble.

Nå, Stavrum, er det KRIG!

Andre enn meg som har en dårlig magefølelse som sier at Molde taper neste kamp, uansett motstander?

DanMan

• Gjest
Feiring av mål
« Svar #24 på: 03. Mai 2006, 09:40 »
Andre enn meg som har en dårlig magefølelse som sier at Molde taper neste kamp, uansett motstander?

Forstår godt poenget ditt. Har jo vært mange lags taktikk i flere år å "bare" slå Rosernborg, og ellers ta det som det kommer.

Nå skal du ikke se bort fra at Molde vinner også neste kamp, da Stavrum åpenbart leker Mourinho for tiden.  :lol:

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Feiring av mål
« Svar #25 på: 03. Mai 2006, 12:16 »
Problemet med resultatet var at dommeren avgjorde kampen. Og at RBK var langt bedre enn Molde, som nesten ikke skapte en dritt. Bortsett fra straffesparket var deres eneste store sjanse når Berg Hestad kom alene med Hirschfeldt og dreit seg loddrett ut.
RBK skapte mange store sjanser i andre omgang. Og en blanding av udyktighet, uflaks, en god keeper og en elendig dommer var mye av årsaken til at resultatet ble som det ble.

Nå, Stavrum, er det KRIG!

Greit nok at Rosenborg fortjente å vinne. Det gjorde de nok, men at dommern avgjorde kampen? Mener du at det skulle vært straffe til Basma? Det var jo ikke straffe i det hele tatt.

Nå sier jo Stavrum at de skal møte norges beste lag i neste runde, nemlig Brann... Og det tror jeg faktisk ikke er så langt fra sannheten, tror Brann er sterkere som lag enn Rosenborg på nåværende tidspunkt så ser ikke bort ifra at Molde går på tap her.
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Feiring av mål
« Svar #26 på: 03. Mai 2006, 14:29 »
Stavrum er berre stor i kjeften. Molde får nok seg ein real knekk mot Brann. For håpe det!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Feiring av mål
« Svar #27 på: 03. Mai 2006, 15:12 »
Sitat fra: "Gonzalez"
Mener du at det skulle vært straffe til Basma? Det var jo ikke straffe i det hele tatt.

Ikke straffe i det hele tatt? Tror at så godt som alle dommere ville dømt frispark i et slikt tilfelle! Og vilkårene for å få et frispark og for å få et straffespark skal visstnok være de samme. Enkelte dommere er rett og slett for redde til å dømme straffespark når de er i tvil, men hadde blåst frispark på sekundet om situasjonen hadde vært utenfor straffefeltet.
Men dommeren avgjør for all del ikke kampen. Egentlig var han ikke så værst, bortsett fra et par episoder. Det var dermed keeperen, Jan Kjell, som avgjorde kampen. Sjansestatistikken var 9-2 i Rosenborgs favør, men vi var ikke gode nok i de helt avgjørende fasene. I tillegg spilte vi en kamp under pari, men kommer nok sterkt tilbake de neste kampene og resten av sesongen! :)

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Feiring av mål
« Svar #28 på: 03. Mai 2006, 15:27 »
Sitat fra: "Mr. Lerback"
Sitat fra: "Gonzalez"
Mener du at det skulle vært straffe til Basma? Det var jo ikke straffe i det hele tatt.

Ikke straffe i det hele tatt? Tror at så godt som alle dommere ville dømt frispark i et slikt tilfelle! Og vilkårene for å få et frispark og for å få et straffespark skal visstnok være de samme. Enkelte dommere er rett og slett for redde til å dømme straffespark når de er i tvil, men hadde blåst frispark på sekundet om situasjonen hadde vært utenfor straffefeltet.
Men dommeren avgjør for all del ikke kampen. Egentlig var han ikke så værst, bortsett fra et par episoder. Det var dermed keeperen, Jan Kjell, som avgjorde kampen. Sjansestatistikken var 9-2 i Rosenborgs favør, men vi var ikke gode nok i de helt avgjørende fasene. I tillegg spilte vi en kamp under pari, men kommer nok sterkt tilbake de neste kampene og resten av sesongen! :)

Så du mener det skulle vært straffespark altså? Det hadde ikke vært frispark utenfor straffefeltet og er definitivt ikke straffe når det skjer innenfor heller. Basma bør skamme seg!

Uansett er det bedre for dommere å unlate å dømme straffespark når de er i tvil enn å blåse... Er du ikke enige i det? Skal det dømmes straffe, bør man være helt bombesikker!
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Feiring av mål
« Svar #29 på: 03. Mai 2006, 15:35 »
Hehe, skjønner hva du mener, men jeg står på mitt.