20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Martins  (Lest 12929 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

folesvert

• Gjest
Martins
« Svar #45 på: 28. April 2006, 19:51 »
... enig med du!!!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Martins
« Svar #46 på: 28. April 2006, 23:17 »
Sitat fra: "VepsoO"
Bare for å nevne en ting angående vi bør kjøpe fra lag som er dårligere enn oss.
Er vi realistiske så er Inter et bedre lag og en større klubb ( Emre + kanskje Martins). Parker og Babayaro ble kjøpt fra Chelsea. Og jeg vil faktisk si at Feyenoord (Kuyt) er på høyde med oss. For å ikke glemme Deportivo (Luque) og Real Madrid (Owen) og kanskje Rangers (Boumsong).

- er ikke ment som noe dårlig forsøk på å blusse opp igjen debatten....

Greit jeg må bare kommentere før debatten legges død! Føler det er enkelte som ikke skjønner poenget mitt. Alle overnevnte spillere muligens utenom Luque(cred for den) er eller har vært benkeslitere. Det er det jeg mener. Klart at vi har hentet spillere som har vært i bedre klubber, det nekter jeg ikke for. Men Emre, Parker, Owen, muligen Martins satt alle på benken da vi hentet de.. og ikke minst Babayaro!
Det er vel ikke vanskelig å se forskjellen på å hente Lampard fra Chelsea og Babayaro?? Feyenoord er muligens sportslig på lik linje med oss, men det er også det.. Rangers er muligens enda bedre sportslig og på lik høyde uten at jeg skal uttale meg særlig, når det gjelder rykte og status, allikevel er jo PL en serie som er 5000000 ganger mer attraktiv enn skotsk PL, men jeg skal heller ikke forklare masse vissvass rundt Boumsong, kjenner ikke saken godt nok..
Skjønner alle uttalelsen min nå??

Biff med fløtegratinert(hjemmelagd seff) og rødvinssau(også hjemmelagd seff)  :)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Martins
« Svar #47 på: 28. April 2006, 23:29 »
Spillere går dit de enten får spille fast eller får mer betalt... dette gjelder for alle som ikke har hjerte i en spesiell klubb (shearer, neville, carragher)

newcastle bør se etter spillere som vil til newcastle, samme om det er spillere fra chelsea eller bryne
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Martins
« Svar #48 på: 29. April 2006, 00:22 »
Men du mener vel ikke ærlig talt at vi skal sitte å vente på telefoner fra spillere som sier "hei. Jeg vil gjerne spille for Newcastle. Jeg er ikke så fryktelig god, men jeg vil gjerne spille for klubben". Det er dessverre ikke sånn det fungerer. Vi må markedsføre klubben vår, og lokke spillerne til oss. Vi kan ikke vente på at de skal komme til oss.
Da ender vi opp med skrap.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Martins
« Svar #49 på: 29. April 2006, 00:31 »
Sitat fra: "Joakim"
Men du mener vel ikke ærlig talt at vi skal sitte å vente på telefoner fra spillere som sier "hei. Jeg vil gjerne spille for Newcastle. Jeg er ikke så fryktelig god, men jeg vil gjerne spille for klubben". Det er dessverre ikke sånn det fungerer. Vi må markedsføre klubben vår, og lokke spillerne til oss. Vi kan ikke vente på at de skal komme til oss.
Da ender vi opp med skrap.

Jeg håper da virkelig at du skjønner at det ikke var det jeg mente !

Jeg mente spillere som Scott Parker, som sier at "I want to go here, because here they wanted me" ...
Men jeg mener at hvis en spiller skal bli en suksess i en klubb så må spilleren selv ha lyst til å spille i klubben (uten at det trenger å være favorittklubben sin han går til)
Det fins nok av spillere som forsvinner etter en sesong i en klubb, bare fordi de får et tilbud et annet sted.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Martins
« Svar #50 på: 29. April 2006, 00:42 »
Jeg tror vel ikke akkurat Newcastle er den klubben som tiltrekker seg mest klassespillere. Vi er ikke en storklubb lenger, hvertfall ikke før neste sesong. Vi har hatt MYE negativitet rundt klubben over lengre perioder.. Pluss at vi har kanskje fotballens med destruktive lokalpresse.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Martins
« Svar #51 på: 29. April 2006, 00:43 »
Sitat fra: "kesse"
Jeg tror vel ikke akkurat Newcastle er den klubben som tiltrekker seg mest klassespillere. Vi er ikke en storklubb lenger, hvertfall ikke før neste sesong. Vi har hatt MYE negativitet rundt klubben over lengre perioder.. Pluss at vi har kanskje fotballens med destruktive lokalpresse.

nei dæven; en som har skjønt følgene av souness som manager...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Martins
« Svar #52 på: 29. April 2006, 00:48 »
Det er ikke bare Souness sin skyld. Han ble jo ansatt nettopp for å fjerne ukulturen vi hadde under Robson.. Vi har hatt mange spillerskandaler,manager, styre og ellers det meste en klubb kan overleve av negativitet.

Jeg gir heller ikke Souness skylden for at Oliver sitter å trøkker dritt inn i den blekka si hver uke..

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Martins
« Svar #53 på: 29. April 2006, 00:50 »
Under Robson kunne vi ihvertfall lokke spillere med at de ville få spille i Europa... Det argumentet forsvant vel sakte men sikkert med souness som manager eller???

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Martins
« Svar #54 på: 29. April 2006, 00:56 »
Tja, vi var jo i Uefa cupen's semifinale under Souness.. Men det har vel egentlig ikke noe å gjøre med det jeg snakket om.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Martins
« Svar #55 på: 29. April 2006, 01:00 »
nei vel.. det jeg snakket om var ihvertfall hvordan man kan lokke en spiller til en klubb..
når det gjelder newcastle i dag så er det eneste vi kan lokke med er HØYE lønninger, HØY sign-on fee ! Vi kan ikke en gang garantere for mye spilletid selv om du heter albert luque og spiller på det spanske landslaget !

DanMan

• Gjest
Martins
« Svar #56 på: 03. Mai 2006, 09:16 »

Nå er det vel få managere på ei stund som har tiltrukket såpass mange gode spillere til Newcastle som Souness?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Martins
« Svar #57 på: 03. Mai 2006, 14:34 »
Sitat fra: "kesse"
Tja, vi var jo i Uefa cupen's semifinale under Souness.. Men det har vel egentlig ikke noe å gjøre med det jeg snakket om.

Rettelse, vi var i kvartfinale med Souness! Måtte berre pirke :wink:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Martins
« Svar #58 på: 03. Mai 2006, 17:22 »
Sitat fra: "DanMan"

Nå er det vel få managere på ei stund som har tiltrukket såpass mange gode spillere til Newcastle som Souness?

Så er det vel få managere som har klart å lage mer rot og dra et lag så langt ned i gjørma og da :twisted:  :evil:  :twisted:  :evil:

DanMan

• Gjest
Martins
« Svar #59 på: 04. Mai 2006, 13:02 »
Kommentaren jeg kommenterte vedrørte muligheten til å tiltrekke seg klassespillere, ingenting annet.