20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Martins  (Lest 12943 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Martins
« Svar #15 på: 24. April 2006, 21:10 »
Hehe! Kanskje ikke verdens mest troverdige kilde. Faktisk en av de få som er verre enn newcastle.no
Toon, Toon,
Black and white army

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Martins
« Svar #16 på: 24. April 2006, 21:22 »
Er ikkje Sunday Sun dei samme som gjer ut Evening Chronicle?

Dei har felles nettstad; http://www.icnewcastle.co.uk

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Martins
« Svar #17 på: 24. April 2006, 21:23 »
Sitat fra: "MortenM"

Eller så er berre icNewcastle ein samlestad for nyheter om Tyneside... :)

djmattis

• Gjest
Martins
« Svar #18 på: 25. April 2006, 02:11 »
Jeg er jo Inter/Newcastle fan så om han går over til Newcastle eller blir Inter så blir det det samma.
Men for en spiller han er.
Jeg har fulgt med på Inter like lenge som jeg fulgt med på Newcastle, og den som kommer og sier at Obafemi ikke er en kvalitets spiss kan slenge seg i veggen.
Dere må huske at Kuyt spiller i nederlandsk liga som ikke holder halvparten så höy kvalitet som Serie A.
Skulle vi fått Martins så skulle det värt en äre for klubben.
Rett og slett

8)

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Martins
« Svar #19 på: 25. April 2006, 09:41 »
Sunday sun er søndags avsien i Newcastle.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Martins
« Svar #20 på: 25. April 2006, 16:21 »
Sitat fra: "MortenM"

Såvidt jeg har skjønt er Sunday Sun søndagsutgaven av Evening Chronicle.
Og jeg har skjønt såpass at Sunday Sun overhodet ikke bør forveksles med skandaletabloiden The Sun.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Martins
« Svar #21 på: 25. April 2006, 16:33 »
Sunday sun er en søndags avis som man ser av navnet. Og den har vel ikke så mye med the evening chronicle. Når jeg har lest den føler jeg som om den er en typisk avis som gis ut i "distriktene" der de vanlige lokalavisene ikke kommer ut på søndagene!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Martins
« Svar #22 på: 25. April 2006, 22:56 »
Sitat fra: "djmattis"
Dere må huske at Kuyt spiller i nederlandsk liga som ikke holder halvparten så höy kvalitet som Serie A.

Men det betyr ikke at Kuyt ikke vil slå igjennom. Se hvordan Van Nistelrooy har herjet og han kom jo rett fra Nederland. For ikke å snakke om Bergkamp. Kan t.o.m være så generøs at jeg kliner til med Overmars også, den tiden han var i Arsenal.
Jeg ser heller at spilleren har bakgrunn i Nederland enn Serie A faktisk.

Når det kommer til dette valget Martins eller Kuyt tror jeg valget faller på Kuyt, men Martins er en helvetes spiss han og. I tillegg føler jeg at Martins er mer realistisk enn Kuyt pga benkeslitingen.
Noen som har hørt rykter om andre interesserte når det gjelder Martins?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Martins
« Svar #23 på: 25. April 2006, 23:23 »
Martins er ung, så har ien sjangsen, så må ein skaffe han og... Men Kuyt må fortsatt vere førsteprioritet på spisslista til transfervinduet opnar.

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
Martins
« Svar #24 på: 26. April 2006, 11:06 »
Om valget er mellom Martins og Kuyt, er det enkelt. På grunn av at vi trenger en hodesterk spiss ved siden av Owen neste sesong. Og Martins er vel mer lik Owen i spillestilen.

Men for all del, en martins som backupp er ikke til å forakte i det hele tatt. Vi trenger slike stallspillere også, om vi har ambisjoner. Det holder ikke med Chopra når Owen ble skada i 4 måneder...
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Martins
« Svar #25 på: 26. April 2006, 13:45 »
Som eg har sagt før, så vil eg at klubben skal kjøpe to spissar til å prøve å fylle rommet etter Shearer. Og då seier eg som Ole Brum; ja takk, begge delar!

folesvert

• Gjest
Martins
« Svar #26 på: 26. April 2006, 13:57 »
,,, men Ole Brumm sa mere; "Ja takk - begge deler" (når han måtte velge mellom honning og blåbær), men han avsluttet med "men da vil jeg ikke ha brød for jeg vil nødig virke grådig".

... men det driter vi i! Jeg sier også ja til to spisser - gjerne Martins og Kuyt. Syntes forresten Riquelme spilte en god kamp i går, men så tydelig nervøs ut før straffesparket. Faen!!! Men han er jo midtbanespiller så han skal jeg ikke blande inn her.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Martins
« Svar #27 på: 26. April 2006, 16:09 »
Jeg så ikke kampen i går, men jeg har sett straffesparket tusen ganger, og den redselen som er i Riquelmes øyne der, er ikke den samme som Shearers offensive, innbitte ansikt når han skal sette en viktig straffe.

Lehman var dømt til å vinne den duellen. Riquelme hadde "trukket seg" lenge før han tok straffen. Han enset ikke at keeper gikk tidlig. Han var så inn i hampen nervøs at han skjøt nærmest i blinde, og da bommet han selvsagt.

DER har vi det som skiller Riquelme fra de aller, aller beste.
Evnen til å holde hodet kaldt når det koker som verst rundt deg.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Martins
« Svar #28 på: 26. April 2006, 16:14 »
Shearer har da bommet selv på de to siste straffene han har tatt i straffekonkuranse. Det var da veldige viktige straffer! Men Jenas sin var enda verre!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Martins
« Svar #29 på: 26. April 2006, 16:17 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Shearer har da bommet selv på de to siste straffene han har tatt i straffekonkuranse. Det var da veldige viktige straffer! Men Jenas sin var enda verre!

Joda, jeg vet det. Shearer har bommet på viktige straffer han også, men han er aldri livredd før han skyter. Jeg ser alltid det samme offensive blikket hans. Han trekker seg ikke. Han fyrer løs og håper på det beste.