20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Martins  (Lest 12914 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Martins
« på: 24. April 2006, 14:43 »
Ser at Obafemi Martins har blitt linket til klubben,noen tanker rundt det?
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Martins
« Svar #1 på: 24. April 2006, 14:46 »
Jeg vil se en URL eller vite hvilken kilde dette er fra.
Toon, Toon,
Black and white army

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Martins
« Svar #2 på: 24. April 2006, 14:51 »
hehe... dette tror jeg ikke vi skal ta så veldig seriøst, det kommer jo tross alt fra newcastle.no har ikke lest noe om dette andre steder så jegf regner med at dette bare er det vanlige tullet derfra..

link: http://newcastle.no/nyheter/martins.htm
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Martins
« Svar #3 på: 24. April 2006, 14:53 »
Sitat fra: "haavesv"
hehe... dette tror jeg ikke vi skal ta så veldig seriøst, det kommer jo tross alt fra newcastle.no har ikke lest noe om dette andre steder så jegf regner med at dette bare er det vanlige tullet derfra..

link: http://newcastle.no/nyheter/martins.htm

Jeg husker ikke hvor jeg har det fra, men jeg har lest om dette fra en engelsk side. Jeg har ikke lest om det på newcastle.no
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Martins
« Svar #4 på: 24. April 2006, 15:01 »
Ellers så synes jeg Martins er en spennende spiller med noen utrolige ferdigheter som fart. Men om det er nok, er jeg litt usikker på.
Toon, Toon,
Black and white army

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Martins
« Svar #5 på: 24. April 2006, 16:03 »
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Martins
« Svar #6 på: 24. April 2006, 16:37 »
Jeg synes Martins er god, men jeg tror ikke han vil bli den rette for oss. Vil mye mer han Kuyt

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Martins
« Svar #7 på: 24. April 2006, 16:42 »
For å seie det sånn, eg vil ha hoppa i taket vist vi hadde fått han. Martins er blant yndlings spelarane mine! Men spørsmålet er om at Owen-Martins blir for like. Vil gjerne ha ein panzer spiss som Kuyt. Vi trenger ein Shearer type. Eller?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

folesvert

• Gjest
Martins
« Svar #8 på: 24. April 2006, 16:56 »
... er jo ikke usannsynlig dette. Kanskje Emre har vært frampå og snakket varmt om klubben. Martins har vel ikke hatt all verden til sesong i år, men husker han herjet i noen CL kamper for to år siden.

Kanskje vel lik Owen, men god spiller som vil forsterke laget. Blir vel dyr?!?!?

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Martins
« Svar #9 på: 24. April 2006, 17:09 »
Eg har ei avis på rommet mitt med ein artikkel om det i... :) hadde jo vore litt kult, men slår Serie A-spelarar til i PL?

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Martins
« Svar #10 på: 24. April 2006, 17:43 »
Martins er en fremragende spiss som jeg hadde gjort alt for å signe. Han er også ung og har en meget lysende fremtid. Når det gjelder pris så tror jeg ikke prisen blir altfor stor. Alt er relativt, dette er en god spiller, men jeg tror han blir solgt for mindre enn det han egentlig er verdt. Han har jo sagt han vil bort fra Inter grunnet liten spilletid.

Ang dette med Shearers erstatter, dette har jeg grublet lenge på.. Jeg tror kanskje vi er for fiksert på at Shearers erstatter er veldig lik Shearer. Mye mulig, men med teknikkere som Emre, Solano og N'zogbia lenger bak på banen, tror jeg to raske spillere som får smarte fremspill kan være like farlig som en strek på spiss. Greit, jeg skal ikke nekte for at Kuyt ville vært en meget godt kjøp han og, jeg bare lurer litt på om Martins hadde vært enda en smule mer realistisk!?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Martins
« Svar #11 på: 24. April 2006, 18:46 »
enig med romance. fart er jævli mye.

og tror ikke han blir veldig dyr siden han sliter mye benken i Inter!
lt;3 Newcastle <3

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Martins
« Svar #12 på: 24. April 2006, 18:51 »
Jeg trodde Martins er holdt til å være en av verdens største spisstalenter jeg? Like urealistisk som å signere Fernando Torres. Visste ikke at han slet benken i Inter, trodde han hadde stor status i Italia jeg. Dessuten blir vel Martins dyr? Synes dette hørtes litt rart ut, men håper selvsagt han er interessert i å signere for oss. Han er jo vanvittig god!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Martins
« Svar #13 på: 24. April 2006, 20:10 »
Jeg tror det kunne blitt suksess me martins og owen. Alt kommer an på hvordan vi velger å spille i angrep. Shearer var konge i boksen og var somregel på rett plass til rett tid. Det er også owen. Vi kan slå gjennombrudspassninger i mye større grad, og vi kan også komme rundt på kanten å legge passninger mellom forsvaret og keeper. Vi har også kreative spillere på midten som kan slå disse passningen. Når vi leder kan vi sette innpå shola som kan holde litt på ballen. Owen sliter også en del med skader, så det hadde ikke vert dumt og hatt en spiller som er lik.
Jeg er sikker på at obafemi er et opnålig transfer target til sommeren.

Til folk som stiller seg nervøse til flopper, mener jeg at den italienske serien minner mer om den engelske en hva spania gjør. Jeg tror han får en lettere overgang en luque. tror jeg
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Martins
« Svar #14 på: 24. April 2006, 20:49 »
Avisa eg las det i var Sunday Sun. Artikkelen er her