20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Birmingham - Newcastle  (Lest 30804 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
Birmingham - Newcastle
« Svar #105 på: 29. April 2006, 21:37 »
Der har du helt rett....Patty gjorde en drit kamp..samme med Ameobi..skjønner ikke hvorfor han skal holde så lenge på balden..Det gjorde godt i ett Newcastle hjerter å se Owen i svart hvitt igjenn....neste sesong ska vi ha CP plass..trust my words

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Birmingham - Newcastle
« Svar #106 på: 30. April 2006, 00:43 »
Hinket Owen av banen idag??

haha, når skal det ende ta :cry:
ax

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham - Newcastle
« Svar #107 på: 30. April 2006, 00:57 »
Sitat fra: "folesvert"
... og hvorfor i HELVETE er ikke Luque en gang på benken!!!!!!!!!!!  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Det finnes ingen god unnskyldning for at han ikkje er der jaffal !!!!!
Plager meg noko sinnsykt. Kjenner eg blir forbanna på Roeder. Veit faen ikkje om eg vil ha Roeder når han driter så inst i helvete i Luque.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham - Newcastle
« Svar #108 på: 30. April 2006, 11:01 »
Owen kjente noe til skaden sin igjen... Dette kan se stygt ut med tanke på VM... :(

Skal å se kirurgen igjen i dag, så får vi se hvordan dette ender...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Birmingham - Newcastle
« Svar #109 på: 30. April 2006, 12:45 »
Hvordan kan dere si at Patty gjorde en "dritt-kamp"? Han var jo omtrent den eneste som løp og virket frisk og interessert i noe som helst. Han jobbet hardt hele tiden, og han viste gode takter.

Mer en vi kan si om mesteparten av de andre.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Birmingham - Newcastle
« Svar #110 på: 30. April 2006, 14:11 »
Ingen fare med Owen!

Den offisielle siden melder at det var ingenting galt, og at legen mente det var helt normalt å oppleve smerter i de første kampene etter en skade som denne.

Les mer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham - Newcastle
« Svar #111 på: 30. April 2006, 14:19 »
lt;3 Newcastle <3

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Birmingham - Newcastle
« Svar #112 på: 30. April 2006, 18:01 »
Min spillervurdering
Given 8
Carr 6
Moore 7
Bramble 8
Baba 5
Solano 6
Faye 4
Zoogie 6
Patterson 5
Ameobi 4
Chopra 6

Syns det ble helt totalt feil å ta ut Chopra til fordel for Owen. Burde heller tatt ut den statiske Ameobi som knappt beveget seg hele kampen. Faye er jo helt skremmende å se på, for han ser jo bare på selv!
Midtforsvaret og Given var vel strengt tatt de eneste som gjorde noe bra hele kampen. Baba, faye og Ameobi var skremmende elendige og statiske!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Birmingham - Newcastle
« Svar #113 på: 30. April 2006, 19:38 »
AMEN!!!

Veldig veldig enig i den vurderingen der... Akkurat som jeg skulle skrevet det selv!!!

Selv om jeg kanskje ville gitt Patterson en karakter høyere, men slettes ikke dumt vurdert!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Birmingham - Newcastle
« Svar #114 på: 30. April 2006, 21:53 »
Given 8
Carr 6
Moore 7
Bramble 8
Baba 5
Solano 5
Faye 5
Zoogie 6
Pattison 4
Ameobi 5
Chopra 6
Owen 7

Jeg mener Faye var helt ok jeg. Han var litt småskummel på slutten, men jeg synes han gjorde en helt ok jobb. Ut i fra sine forutsetninger, vel og merke.
Pattison var mildt sagt elendig, og burde blitt tatt ut tidligere. Men vi hadde jo ingen å sette inn, så det var ikke stort å gjøre med. Personlig tror jeg det hadde vært bedre med en 90% frisk Emre.
Ameobi var ikke elendig, men Chopra var friskere og bedre og burde nok ha fått blitt på banen. Owen var mye, mye bedre enn både Ameobi og Chopra tilsammen da han kom inn, og skapte en stor sjanse ganske kjapt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

folesvert

• Gjest
Birmingham - Newcastle
« Svar #115 på: 30. April 2006, 22:08 »
... trøsten var jo at forsvaret ser ut til å fungere bedre og bedre - selv om B'ham hadde noen sjanser var det ikke allverdens av farligheter.

Jeg hadde invitert med meg to venner på pubben for å se kampen ... de gjespet seg gjennom kampen og ble mer og mer interessert i øllen og en elller anne golfturnering som gikk på en annen TV i lokalet.

Synes de fleste spilte under pari ... greit nok at Matty Patty løp, men det kan jo jeg også gjøre utpå en fotballbane ... ikke mye konstruktivt. Det var det imidlertid ingen andre ... med unntak av forsvaret som låste døra.

Enda forbanna for at Luque ikke engang er på benken ... er det snakk om gi den mannen et ørlite håp om spilletid, eller skal han knekkes helt (samtidig som vi setter 'markedsverdien' til NULL). Faen ... skjerpings!!!

djmattis

• Gjest
Birmingham - Newcastle
« Svar #116 på: 30. April 2006, 23:22 »
Jeg synes de burde gå ut med en offentlig forklaring på hvorfor dem ikke lar Luque spille.
For noe er det som ligger bak det.

folesvert

• Gjest
Birmingham - Newcastle
« Svar #117 på: 01. Mai 2006, 12:09 »
... det tror jeg faen meg du har rett i. Kan ikke skjønne at Matty Patty tilsynelatende er 'fast på laget', mens Luque ikke engang når benken. Dette er jævlig merkelig ... i alle fall når Roeder skryter av hans innstilling og at han gir alt på trening for å bevise at han er god nok.

... skjerpings!!!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Birmingham - Newcastle
« Svar #118 på: 01. Mai 2006, 13:28 »
Det virker som om mange av dere har en holdning som sier at dere vil heller ha 11 albert luquer som koster 115 mill hver, en at vi får opp et og annet talent selv en gang i blant.
Jeg synes Pattison gjorde en helt ok match. Han var ikke noe dårligere enn de andre på midten ihvertfall. Han viste vilje, løpstyrke og entusiasme som vi ikke har sett på venstresiden på mange år !

Og jeg får vel nevne det igjen så ikke beskyldningene hagler mot meg : synd at ikke Luque får spille. Han burde minst ha sittet på benken! At Ameobi får spille istedenfor er en skam! Det er flaut og se på hver gang Shola bruker 12403247 touch på å kontrollere en ball. Nei Luque fortjener og spille spiss for oss snart. Owen-Luque på topp mot Chelsea !
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

DanMan

• Gjest
Birmingham - Newcastle
« Svar #119 på: 03. Mai 2006, 13:06 »
Er ikke Pattison opprinnelig sentral midtbane? Hvorfor spiller Zog sentralt og Patty på venstreving da? Hvis jeg har forstått det rett, altså. Vet ikke om dette stemmer.