20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Birmingham - Newcastle  (Lest 30758 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Birmingham - Newcastle
« Svar #90 på: 29. April 2006, 17:59 »
Fornøyd med uavgjort? UEFA-cupen røk jo nå!!! Eller har jeg misforstått???

Og hvorfor i alle bidige dager bytter Roeder ut Chopra og ikke minst Pattison???? Pattison var jo den eneste som virket interessert i å vinne der ute!!!

Tror Roeder må komme seg på taktikk-kurs sammen med Mons Ivar Mjelde!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Noreng

• Gjest
Birmingham - Newcastle
« Svar #91 på: 29. April 2006, 18:00 »
Vi har sjans, men vi er noe i helvete avhenging av andre resultater

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Birmingham - Newcastle
« Svar #92 på: 29. April 2006, 18:01 »
Uefa-cup har ikke røket ennå, men vi har en ør liten sjanse. Hvem da må Blakburn tape.

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
Birmingham - Newcastle
« Svar #93 på: 29. April 2006, 18:02 »
Å fy faen, er det muleg å vera so klønete som Bramble i den situasjonen? To spelarar åleine mot keeper, men han tuppar ballen laaaaangt foran seg, slik at Taylor kan komme ut å klarera...SKUFFA!!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Birmingham - Newcastle
« Svar #94 på: 29. April 2006, 18:05 »
Bramble er midtstopper, og er ikke teknisk anlagt. Overrasket over at han kom så langt... Vi kan ikke skylde på Bramble i den situasjonen.

Det Baba gjør rett etterpå er mer diskuterbart!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

folesvert

• Gjest
Birmingham - Newcastle
« Svar #95 på: 29. April 2006, 18:30 »
... og hvorfor i HELVETE er ikke Luque en gang på benken!!!!!!!!!!!  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:

folesvert

• Gjest
Birmingham - Newcastle
« Svar #96 på: 29. April 2006, 18:31 »
... slett forestilling forresten!!! Talte jeg tre målsjanser???

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Birmingham - Newcastle
« Svar #97 på: 29. April 2006, 18:31 »
Sitat fra: "Lasse"
Fornøyd med uavgjort? UEFA-cupen røk jo nå!!! Eller har jeg misforstått???

Da har du misforstått. Før kampen lå vi på delt 6.plass, nå ligger vi alene på 6.plass. Vi må prøve å se positivt på dette her. UEFA-cupen har ikke røket, vi har fortsatt en sjanse.

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
Birmingham - Newcastle
« Svar #98 på: 29. April 2006, 18:35 »
Tror mange undervurderte motstanden her. Et hvert nedrykstruet lag er veldig vanskelig å spille mot. Spesielt borte. Tror vi også hadde funnet krafter vi aldri har sett før, hvis det var snakk om nedrykk.
 Skal ikke være så altfor misfornøyd med uavgjort. Men blir utrolig vansklig med UEFA plass nå desverre :(
FVM

Noreng

• Gjest
Birmingham - Newcastle
« Svar #99 på: 29. April 2006, 18:42 »
Herregud! Hvordan kan man si at Birmingham vant fordi hadde mer og spille for. Sånn som jeg har lært, så skal spillerne gå utpå og gi ALT for å vinne, uansett om det ikke sto for en dritt eller om det sto om livet. Newcastle skulle gitt like mye som Birimingham! Herregud!!!!

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
Birmingham - Newcastle
« Svar #100 på: 29. April 2006, 18:46 »
Selfølgelig skal de gi alt. Så ikke helt ut som de gjorde det i dag men... Men tror det dukker opp krefter man ikke man viste man hadde i en slik situasjon birmingham var i..
FVM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Birmingham - Newcastle
« Svar #101 på: 29. April 2006, 19:25 »
Det er selvsagt bittert at bramble bomma på den gedigne muligheten. Men uansett synes jeg vi ikke kan klage.. Given gjorde blant annet 2 fantastiske redninger rett før. Begge lag hadde sjanser. Kampen kunne ha gått begge veier. Jeg trøster meg heller over at forsvaret til castle begynner å ta form, og at vi nå har spilt 6 kamper uten å tape. I tillegg må vi ta i betrakning at vi mangler Emre, Dyer, Parker og Taylor. Pluss at Owen akkurat har kommet tilbake og tapet av Shearer. Hvem hadde trodd at vi skulle være så høyt oppe oppe på tabellen med den skadelista da Glenn tok over?

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Birmingham - Newcastle
« Svar #102 på: 29. April 2006, 19:30 »
Vi kan nå forsatt uefa-cup spill.Da må vi gjennom intertoto-cup. Så vi kan komme til europa ennå.

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
Birmingham - Newcastle
« Svar #103 på: 29. April 2006, 19:58 »
ser ut som blackburn tar 3 poeng i dag..der tror jeg uefa plassen røk...men vi vinner inter toto:P

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Birmingham - Newcastle
« Svar #104 på: 29. April 2006, 20:25 »
Det er uansett et bedre utgangspunkt før neste sesong å komme på 7. plass enn den 14.plassen vi lå ann til å havne på da Souness ble sparket!

Jeg er meget skuffet over kampen i dag, mest pga det dårlige angrepsspillet og at ikke Ameobi kan sentre bedre enn han kan, og at ikke vi får straffe når Melchiot meier ned Zoggy, og at ikke Bramble er angrepsspiller på den siste sjansen vår!

Bortsett fra det skal vi være fornøyd med forsvaret i dag, spesielt Moore mener jeg gjør en meget bra jobb.

Og bare det å se Owen i drakta igjen er en glede! Jeg skal ikke komme inn på Luque, det har jeg sagt nok om før!

Men poenget. Vi taper ikke. Noe vi har hatt som vane å gjøre på siste bortekamp de senere årene. Se nufc.com for statistikk.
Vi er på 7.plass, noe som er bra ut fra slik det så ut 2. mnd tilbake i tid!

Vi burde vunnet i dag, men vi tapte ikke!

Jeg er ikke fornøyd, men kanskje, bare kanskje, er forhåpningene litt for store til Pattison, Babayaro, Faye og Ameobi.....bare kanskje!

Takk gud for Shay Given!

Bjørn - 17 Parker på Belfry
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads