20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Birmingham - Newcastle  (Lest 30754 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

playah

• Supersub
    • Vis profil
Birmingham - Newcastle
« Svar #30 på: 25. April 2006, 18:07 »
Jeg antar at Steven Taylor, Owen, og Emre er tilbake til denne kampen....vi får nok beskjed at de er med i troppen på fredag, og de er nok på benken på lørdag :lol:

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Birmingham - Newcastle
« Svar #31 på: 25. April 2006, 19:42 »
"Shearer's pain is Luque's gain". Det sa Roeder etter skadeomfanget til Shearer vart kjent. Han meinte med dette at Luque hadde god sjanse til å vise seg fram i dei tre resterande kampane. Han blei ikkje vist meir tillit enn benk og oppvarming mot WBA. Forhåpentligvis starter han mot Birmingham...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham - Newcastle
« Svar #32 på: 25. April 2006, 19:45 »
faen jeg har aldri hørt om et lag som har hatt så mange skader som newcastle i 2005/2006 sesongen , helt kriminelt.

håper på samme som sist jeg bare emre går inn for pattison! og kanskje gi luque sjansen på topp.

owen og taylor får andre omgang
lt;3 Newcastle <3

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Birmingham - Newcastle
« Svar #33 på: 26. April 2006, 14:39 »
Sitat fra: "Doffi"
faen jeg har aldri hørt om et lag som har hatt så mange skader som newcastle i 2005/2006 sesongen , helt kriminelt.

håper på samme som sist jeg bare emre går inn for pattison! og kanskje gi luque sjansen på topp.

owen og taylor får andre omgang

kanskje fordi vi har flyttet tilbake til det "bad luck"treningsfeltet, som Souness sa :P
ax

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Birmingham - Newcastle
« Svar #34 på: 26. April 2006, 14:45 »
Ser heller at det er Souness som har plantet skadene, mens han har donert pengegavene sine

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham - Newcastle
« Svar #35 på: 26. April 2006, 23:01 »
Nå tyder alt på at Emre er tilbake for denne kampen, så da ser det brått mer lyst ut. Emre og Faye, med Faye på en god dag skal man ikke le av. Tror faktisk Luque starter denne kampen sammen med Ameobi, noe som blir spennende..  Så da gjør jeg om på forrige lag og bytter inn på Emre for Chopra også flyttes Luque opp på den spissplassen og Zoggy ut på kant.

GIVEN

CARR-MOORE-BRAMBLE-BABAYARO

SOLANO-FAYE-EMRE-ZOGGY

AMEOBI-LUQUE

Benk: Harper,Clark,Chopra,Owen og Boumsong.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

folesvert

• Gjest
Birmingham - Newcastle
« Svar #36 på: 27. April 2006, 03:05 »
Alt tyder på at Owen er i troppen - og da er jeg rimelig sikker på at han får i alle fall en omgang. Det trenger han skal han komme i form til VM

http://www.timesonline.co.uk/article/0,,277-2153364,00.html

Noreng

• Gjest
Birmingham - Newcastle
« Svar #37 på: 27. April 2006, 14:46 »
Newcastle United's surge up the table has alerted the Premier League that Glenn Roeder's side may face a play-off with Blackburn Rovers for a European place next season.

United and Blackburn are not only level on points, but they have the same goals tally and the same goals against, leaving them sharing sixth place in the table.

Blackburn do have a game in hand - their match with Chelsea at Ewood Park which was put on ice last weekend because of the FA Cup semi-finals.

If things stay this way, Premiership rules state that in order to decide qualification for Europe a play-off would have to be held at a neutral venue.

If this happens United would have to go somewhere like Elland Road for a play-off after their final Premiership game with Chelsea at St James' Park on May 7

And this would obviously have an averse affect on what promises to be Tyneside's biggest night for many years - the Alan Shearer testimonial on May 11.

Meanwhile, it's been a good week for United on the Premiership front.

After Wigan's undeserved defeat at Fulham on Monday night, United were pleased to see West Ham lose at home to Liverpool in last night's FA Cup dress rehearsal.

This means West Ham can only reach 55 points - compared with United's 54 at the moment - and the Hammers have an inferior goal difference.

Glenn Roeder is too much a sport and gentleman to say it, but it would be great for him if United finished higher in the table than West Ham after they showed him the Upton Park door.

I am told that the way Roeder has dragged United from being a side threatened by relegation into one which now has a chance of qualifying for Europe has not gone down too well inside the portals of Upton Park.

Veldig realistisk dette:S

djmattis

• Gjest
Birmingham - Newcastle
« Svar #38 på: 28. April 2006, 09:12 »
Håper Charlton enten vinner eller får uavgjort mot Blackburn og at Chelsea griiiiiiiser blackburn i henge kampen!
Hvis vi vinner mot Birmingham og spiller uavgjort mot chelsea (eller vinner da) så skal det nok holde tror jeg....
men satan dette blir spennende.
kribbler i hele kroppen.
vi er jo for helvete bare 4 poeng bak arsenal og de er i champions league finale.
souness har ingen som helst forklaringer som holder ovenfor hvorfor allt gikk så dårlig med han ved roret

folesvert

• Gjest
Birmingham - Newcastle
« Svar #39 på: 28. April 2006, 11:50 »
Owen skal få bestemme selv om han vil starte mot Birmingham;

http://www.newcastle.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=17339

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Birmingham - Newcastle
« Svar #40 på: 28. April 2006, 13:02 »
Jeg ble helt varm inni meg av den artikkelen der,haha
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Birmingham - Newcastle
« Svar #41 på: 28. April 2006, 15:12 »
Sitat fra: "folesvert"
Owen skal få bestemme selv om han vil starte mot Birmingham;

http://www.newcastle.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=17339

AMEN!
Man blir religiøs av mindre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Birmingham - Newcastle
« Svar #42 på: 28. April 2006, 17:43 »
Michael Owen friskmelder seg selv til helgens kamp mot Birmingham

Han har nok bestemt seg
ax

folesvert

• Gjest
Birmingham - Newcastle
« Svar #43 på: 28. April 2006, 19:57 »
... hadde Souness vært trener nå ville sikkert Owen spilt for en eller to uker siden, og allerede vært skadet på nytt!!!

Roeder er en liten luring.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham - Newcastle
« Svar #44 på: 28. April 2006, 21:36 »
Start XI etter min mening:

Given

Carr
Boumsong
Moore
Babayaro

Solano
Faye
Emre
Zog

Ameobi
Luque

Benk:
Harper
Taylor
Owen
Bramble
Pattison

Muligens Owen fra start, men jeg vet ikke hvorvidt han er 100% fit for fight, så mitt tips er å safe han inn etter pause for eksempel.

Tips:
0-4

Optimistisk? Vel, egentlig ikke!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg