20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Roeder som månedens manager...?  (Lest 2183 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Roeder som månedens manager...?
« på: 22. April 2006, 21:46 »
Resultater i april:

Lør 01.04 PL Newcastle Tottenham 3-1
Lør 08.04 PL M.Boro Newcastle 1-2
Lør 15.04 PL Newcastle Wigan 3-1
Man 17.04 PL Mackems Newcastle 1-4
Lør 22.04 PL Newcastle West Brom 3-0

Kan Roeder, som på papiret ikke er NUFC' manager, bli månedens manager?
Jeg synes han fortjener den utmerkelsen etter disse resultatene i april. Fem seire er sterkt.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1 på: 22. April 2006, 22:09 »
Han er jo formelt sett manager, er han ikke? Og ja, han fortjener virkelig utmerkelsen mer enn noen andre denne måneden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 23. April 2006, 00:44 »
Det er vel igrunn ikke tvil om at Roeder må bli månedens manager.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #3 på: 23. April 2006, 03:02 »
Det er helt fantastisk hva han har gjort med laget. Jeg er sterkt imponert. Det finnes vel ingen bedre kandidater å gi denne prisen til?
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 23. April 2006, 11:40 »
Om Liverpool vinner mot West Ham i midtuken har de tatt like mange poeng som Newcastle. Det var det samme som skjedde i Februar. Da var det West Hams manager som slo Roeder på målstreken.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 23. April 2006, 12:26 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Om Liverpool vinner mot West Ham i midtuken har de tatt like mange poeng som Newcastle. Det var det samme som skjedde i Februar. Da var det West Hams manager som slo Roeder på målstreken.

>> Nettopp på grunn av det som skjedde i februar håper jeg prisen går til Roeder denne gangen. Om det blir tap på St. Andrews på lørdag blir alt mye mer usikkert.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #6 på: 23. April 2006, 12:42 »
Roeder fortjener prisen, spesielt om man tar hensyn til lagets prestasjoner i starten av sesongen og hvilken tabellposisjon Newcastle hadde og hvor Newcastle er nå! Men vi har vel kampen mot Birmingham igjen før måneden er over.

folesvert

• Gjest
« Svar #7 på: 23. April 2006, 13:20 »
Roeder er en god kandidat ... er jo et paradigmeskifte fra Souness. En ny tidsregning, et kvantesprang ... og jaggu sliter han med skadete spillere også, men han klarer å dra fokus vekk fra det og har gjort en fantastisk jobb.

Virker som en flott og 'lugn' type. Ser ikke for meg han stå å kjefte i garderoben, men er ikke sikkert det er så nødvednig. Er jo folk han jobber med. Trusler og kjefting virker der og da, men har ingen langvarig effekt rent pedagogisk.

Roeder som månedens manager ... JA!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 23. April 2006, 17:12 »
Jeg mener at Roeder allerede er mer enn godt nok kvalifisert for å bli månedens manager. Og vinner vi mot Birmingham, da er han overkvalifisert.

Vi banket et lag som spilte 1-1 i derbyet mot erkerival Arsenal, og som sammen med sin erkerival jakter den enormt viktige fjerdeplassen.

Vi har banket Wigan, som hele sesongen har ligget langt over oss på tabellen, og som har slått oss to ganger i år. Begge ganger mer eller mindre fortjent.

Vi knuuuuuuste vår naborival Sunderland i et derby som ikke har for vane å ende med slike sifre. Selv høstens 3-2 seier på hjemmebane var noe uvanlig. 2-1, 1-1 og 1-0 er vanlige resultater i Tyne-Wear-derbyet.

Vi har slått lag som desperat kjemper for å unngå nedrykk og som flere andre lag har hatt problemer mot. Også lag som ligger høyere enn oss på tabellen.

Og sist, men ikke minst, The Comeback Kings er tilbake på tronen!
Og sett i lys av mars-resultatene, så bør det være liten tvil om hvem som er månedens manager i April. Men jeg er ganske sikker på at FA greier å finne en vei utenom Roeder også denne gangen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

djmattis

• Gjest
« Svar #9 på: 23. April 2006, 19:51 »
Selv om Liverpool har vunnet like mange hvis de vinner neste kamp så kan ikke Benitez kåres som beste på det grunnlaget.
Newcastle har fått en sinnsyk opptur sammen med Roeder som ikke kan sammenlignes med Benitez.
Roeder fortjener det til tusen

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #10 på: 23. April 2006, 20:03 »
Er en større prestasjon å vinne så mye med Newcastle enn det Benitez har gjort med L'Pool.

Newcastle var ett drittlag, enkelt og greit, men dette forandret Roeder på. Liverpool er jo ett lag som hele tiden har kjempet helt i toppen, så "det skulle nesten bare mangle".
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.