20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Matty Pattison  (Lest 9663 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Matty Pattison
« på: 22. April 2006, 20:37 »
Hva synes dere om den nyeste spilleren fra Newcastle ungdomslag som får sjansen på a-laget?? Blir han en like stor suksess som Taylor og Ramage(??). Er dette en spiller vi skal og bør satse på?

Selv synes jeg han imponerte mot West Brom i dag. Han gjorde ihvertfall en glimrende innsats i forarbeide til 1-0 scoringen. Håper vi kan ha han som fast i startoppstilling/benk fra neste sesong
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

folesvert

• Gjest
Matty Pattison
« Svar #1 på: 22. April 2006, 20:48 »
... liten ilter kriger - er vel mer som å spille mot en klegg. Liker typen, men usikker på om han har det som skal til. Hvor gammel er han igjen ... er han engelsk?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Matty Pattison
« Svar #2 på: 22. April 2006, 20:48 »
19 fra sør-afrika

folesvert

• Gjest
Matty Pattison
« Svar #3 på: 22. April 2006, 20:51 »
... vil han evt. bli Sør Afrikansk landslagsspiller, eller han han flyttet / emigert til England?

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Matty Pattison
« Svar #4 på: 22. April 2006, 20:54 »
Hvis han har vært i England over 5 år kan han spille for det engelske landslaget. Så vidt jeg vet så kan det ikke være lenge igjen før de 5 årene er oppfyllt.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Matty Pattison
« Svar #5 på: 23. April 2006, 00:42 »
Gutten har blitt hauset frem som den nye Gazza da. Fikk ikke sett kampen i dag, men har lest mye bra om han. Spennende at han får sjansen. Og han gjorde etter hva jeg forstår seg ikke bort til å være første kamp fra start.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

folesvert

• Gjest
Matty Pattison
« Svar #6 på: 23. April 2006, 13:00 »
... en ilter klegg. Løp og kriger mye, vant baller, slo fine pasninger og viste god teknikk. Kanskje ikke som Gazza enda, men hvem vet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Matty Pattison
« Svar #7 på: 23. April 2006, 13:32 »
Han sier idag at hans beste rolle er sentral midtbane. Trodde faktisk at han var kantspiller. Han gjorde ihvertfall en meget god figur på kanten igår.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Matty Pattison
« Svar #8 på: 23. April 2006, 13:46 »
Hvor fant du denne artikkelen?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Matty Pattison
« Svar #9 på: 23. April 2006, 15:12 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Hvor fant du denne artikkelen?

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~819967,00.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Matty Pattison
« Svar #10 på: 23. April 2006, 15:29 »
Etter det jeg greide å se, så var det tydelig at han var sentral midtbane. Han har ikke den evnen som de beste kantspillerne skal ha, til å komme seg rundt backene og få lagt inn. Han forsøkte seg på noen innlegg, men det kan ikke ha vært helt tilfeldig at ingen var vellykket. Når han opererte mer sentralt i banen var han mye bedre. Jeg tror vi kunne fått enda mer ut av ungguttene Zog og Patty, ved å bytte om på posisjonene deres, slik at Zog hadde fått sin vante vingposisjon, og Pattison hadde operert sentralt.

Jeg synes forøvrig ikke Pattison var så forbaska god at det gjorde noe. Alle sier han imponerte. Han gjorde det jeg forventet av ham. Verken mer eller mindre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Matty Pattison
« Svar #11 på: 23. April 2006, 16:11 »
Da hadde du store forventninger til en som startet sin første kamp for Nufc. Alle husker vel Taylors første kamp. Syns Pattison var god og veldig positiv offensivt. Han og Chopra var veldig friske!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Matty Pattison
« Svar #12 på: 23. April 2006, 16:43 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Da hadde du store forventninger til en som startet sin første kamp for Nufc. Alle husker vel Taylors første kamp. Syns Pattison var god og veldig positiv offensivt. Han og Chopra var veldig friske!

Enig, Asbjørn som husker Gerrards første kamp for Liverpool.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Matty Pattison
« Svar #13 på: 23. April 2006, 16:59 »
Jeg er enig i at Pattison var frisk offensivt. Det hadde jeg også håpet at han ville være. At han var tredje sist på ballen da Solano laget 1-0 var selvsagt svært gledelig. Men jeg synes ikke han kom helt til sin rett på kanten. De gangene han opererte mer sentralt i banen var han langt bedre.

Chopras innsats undervurderes veldig. Han løp og løp og løp og var ALLTID spillbar. Og vi kan vel ikke kalle det tilfeldig at han var direkte involvert i alle tre målene våre?

1-0: Pattison spiller fri Chopra som skyter, men skuddet blokkeres av keeper. Men keeper gir retur, som både Solano og Pattison er innen rekkevidde på. Solano scorer sikkert.

2-0: Chopra jager en ball, og blir dyttet overende av en WBA-forsvarer. Riktignok starter forseelsen utenfor 16, men dommeren velger å gi straffe. Det fratar ikke Chopra det minste av ære. Ameobi setter straffen knallhardt i hjørnet.

3-0: Lang ball som Chopra elegant demper ned til N'Zogbia som sender Ameobi alene igjennom med en krempasning. Ameobi avslutter sikkert.

Jeg er faktisk av dem som mener Chopra var bedre enn Shola. Chops vant flere dueller, han var mer involvert i spillet enn Ameobi, skaper noe nesten hver eneste gang han får ballen, og han er ALLTID spillbar. Shola går og småjogger rundt, og høster fruktene av det arbeidet Chopra la ned.
Chopra og Ameobi skal MINST ha samme børskarakter. Selv mener jeg Chopra var hakket bedre og fortjener en bedre karakter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Matty Pattison
« Svar #14 på: 23. April 2006, 17:23 »
Veldig enig med din vurdering av Chopra. Bare for å være litt pirkete så gikk vel ballen via en forsvarer og ikke keeper på 1. målet. :) !