20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Du må nesten fortelle hva du har hatt i avataren din. Jeg kan ikke huske noen avatar som jeg har blitt støtt av. Jeg har heller ikke fjernet den. Det kan dog være noen andre som kan ha gjort det. Post et bilde av avataren din her, så kan vi ta debatten...Flytter forøvrig denne tråden til "Tilbakemelding". Nå er den feilplassert.
Syns heller bildet i signaturen din bør fjernes, siden den kun er der for å provosere!
hvorfor tar du fram det bilde der igjen?jeg vet at du er sunderland supporter, men du behøver ikke å furte over at vi knuste dere på bortebane, vi kan dessverre ikke no for at sunderland ikke kan spille fotball.etter pr dager tør dere å vise dere i Newutd igjen, har du ikke noe annet å gjøre enn å prøve å få venner på dette forumet?
Jeg har besøkt både forumet til både mackems og scouserne. Noen ivrig debattant har jeg dog ikke vært. Men det var en periode hvor jeg besøkte flere ulike forum, spesielt foran hver kamp. Det kunne være interessant å besøke f eks WBA-fansens forum før kampen i morgen. Hvordan ser de på kampen? Hvilke muligheter tror WBA at de har? Ser de på kampen som vanskelig? Hvilket syn har de på Newcastle United?Man blir ikke mindre newcastlesupporter av å besøke andre forum. På samme måte som mackems ikke blir mindre dumme av å besøke vårt forum. Jeg synes det er positivt med supportere av andre lag her. Det gir en annen dimensjon i diskusjonene. Og det kunne være greit med f eks WBA-supportere her foran morgendagens kamp.Jeg ser på det som en uting å stenge forumet kun for medlemmer av en supporterklubb. Det ødelegger for brukerne av forumet. Vi er ikke tjent med å stenge forumet for supportere av andre klubber, og spesielt ikke mackems. Derfor ville vi heller aldri finni på å kaste ut noen fordi de er mackems. Snarere tvert imot.Newutd.com er et åpent forum, og vi håper vi kan fortsette med det!